XXL Nutrition

Lees hierrrr week 4 van DBC's MedRequest Kuurlog!

wow man gaat goed, seg die npp is dat ook deca dan? veel succes

ben benieuwd :cool: .

"Een bord Brinta en een handjob moeten mij in m'n behoeftes voorzien"

:roflol:

Gaat lekker eh bro.
Maar hou je genots knots wel onder bedwang eh anders krijg ik medelijden met de vrouwtjes bij jou in de gym :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
bencher zei:
wow man gaat goed, seg die npp is dat ook deca dan? veel succes

Lieverd, hoe heet mijn kuurverslsag? Med Request.

Ik test dus uitsluitend Med Request spullen.

Deca is een afkorting van een product van Organon, met de actieve stof Nandrolon erin. Ik gebruik Phenbolin-100 van Med Request, een Nandrolone-soort met korte ester ipv lange.

Damn! ik wou zo ie zo al voorstellen om het geile hanenhok het dbc hok te gaan noemen aangezien alle posts van jou zijn. maar volgens is dat net unaniem besloten ;)

DBC01 zei:
Lieverd, hoe heet mijn kuurverslsag? Med Request.

Ik test dus uitsluitend Med Request spullen.

Deca is een afkorting van een product van Organon, met de actieve stof Nandrolon erin. Ik gebruik Phenbolin-100 van Med Request, een Nandrolone-soort met korte ester ipv lange.

Organon brengt het onder de merknaam Durabolin op de markt.

Helaas zijn het allemaal zulk lage doseringen dat je aan het spuiten blijft.

Deze komen in 12.5mg/ml ampullen, 25mg/ml ampullen en 50mg/ml ampullen.

Ik geeft je te doen als je met 2ml ampullen van 12.5mg/ml gaat werken. Mag je 8ml per keer erin pompen :D

Prima resultaten tot dusver DBC. Ik ga zelf ook nog steeds prima op de test/tren/NPP. Mn biceps en schouders lopen al vol als ik me aan het scheren ben :D

Ben benieuwd naar je relaas over de winstrol inject van Med Request. Ik heb die van GS vorig jr ook geprobeerd en dat was huilen met de pet op.

Als ie goed is, probeer ik m deze zomer in de cut ook. Geknoei met Zambonnies is wel een kostbare bezigheid.

hij's weer fijn!!!! :D

Terug
Naar boven