arnoldfan
Monstrous Giant
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
...Criminele allochtonen het land moeten verlaten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe wil jij iemand die hier geboren is dan het land uitzetten? Lijkt me wettelijk gezien niet eens mogelijk. Eerste generatie kan je eventueel gevangenisstraf laten uitzitten in land van herkomst. Misschien iemand met Marokkaans paspoort ook? Maar verder is er niet veel mogelijk denk ik.
Hoe wil jij iemand die hier geboren is dan het land uitzetten? Lijkt me wettelijk gezien niet eens mogelijk. Eerste generatie kan je eventueel gevangenisstraf laten uitzitten in land van herkomst. Misschien iemand met Marokkaans paspoort ook? Maar verder is er niet veel mogelijk denk ik.
Als ze eerst eens beginnen met de straffen van Amerika aan te nemen, zal er al een hoop veranderen denk ik.

2 keer per minuut ademen vind ik echt het minimum.Ok ff hypothetisch dan. Je kan toch maar een keuze maken als je begrijpt wat je precies bedoeld met criminele allochtonen. Wanneer beslis je om zo iemand het land uit te zetten? Wat is het minimum, of vliegen ze bij elke criminele daad meteen het land uit? Te vaag en hypothetisch voor mij dus ik ben sniperx![]()
Ok ff hypothetisch dan. Je kan toch maar een keuze maken als je begrijpt wat je precies bedoeld met criminele allochtonen. Wanneer beslis je om zo iemand het land uit te zetten? Wat is het minimum, of vliegen ze bij elke criminele daad meteen het land uit? Te vaag en hypothetisch voor mij dus ik ben sniperx![]()
Als ze eerst eens beginnen met de straffen van Amerika aan te nemen, zal er al een hoop veranderen denk ik.
Ja, ik bedoel, kijk maar naar de Verenigde Staten. Sterk argument wederom, 'realist'.
We bedoelen het anders, de kraan dicht ( niks meer binnenlaten dus) en diegene die criminaliteit plegen....een jaar of 30 a 40 vastzetten, gegarandeerd succes/rustige straten.
We bedoelen het anders, de kraan dicht ( niks meer binnenlaten dus) en diegene die criminaliteit plegen....een jaar of 30 a 40 vastzetten, gegarandeerd succes/rustige straten.
Ik snap best dat jij het voor je vmbo kameraad op wilt nemen maar hij bedoelde toch echt dat we de Amerikaanse strafmaat over moeten nemen.
Wat loop je nou dom te lullen man met je vmbo kameraad.
mensen in Amerika doen gekke dingen omdat ze daar vaak gewoon geen keuze hebben, het is of geld hebben of een k*t leven hebben.
Dus als ik het goed begrijp hoeft je blanke overbuurman maar een paar jaar te zitten als die een winkel overvalt en mensen met een andere afkomst krijgen 40 jaar aan de broek?