XXL Nutrition

Leg in dit topic uit waarom jij vind dat...

Peiling Peiling Criminele allochtonen het land uit ?

• ja

Stemmen: 77 67,0%
  • nee

Stemmen: 13 11,3%
  • ik ben sniper X

Stemmen: 25 21,7%

• Totaal stemmers
    115
  • Peiling gesloten .
omdat ze hier niks te zoeken hebben en dan ook nog eens de crimineel uithangen dat doen ze dan maar mooi in hun eigen land.. de bajes hier zit zometeen bomvol en dan? waar laten we dat tuig dan:D

natuurlijk, opdonderen met die lui!

ja hoor, weg ermee... net als kk autochtone nazi figuren, alle nederlanders met een strafblad, alle werklozen, iedereen met een iq < 80 en ohja; iedereen die buffer is als ik.

next topic please.

...Criminele allochtonen het land moeten verlaten.
Hoe wil jij iemand die hier geboren is dan het land uitzetten? Lijkt me wettelijk gezien niet eens mogelijk. Eerste generatie kan je eventueel gevangenisstraf laten uitzitten in land van herkomst. Misschien iemand met Marokkaans paspoort ook? Maar verder is er niet veel mogelijk denk ik.

Hoe wil jij iemand die hier geboren is dan het land uitzetten? Lijkt me wettelijk gezien niet eens mogelijk. Eerste generatie kan je eventueel gevangenisstraf laten uitzitten in land van herkomst. Misschien iemand met Marokkaans paspoort ook? Maar verder is er niet veel mogelijk denk ik.

Als ze eerst eens beginnen met de straffen van Amerika aan te nemen, zal er al een hoop veranderen denk ik.

• Topic Starter Topic Starter

Wet aanpassen, oppakken en uitzetten.

Het gaat me nu even om jullie mening waarom, niet of het mogelijk is of niet.

Ok ff hypothetisch dan. Je kan toch maar een keuze maken als je begrijpt wat je precies bedoeld met criminele allochtonen. Wanneer beslis je om zo iemand het land uit te zetten? Wat is het minimum, of vliegen ze bij elke criminele daad meteen het land uit? Te vaag en hypothetisch voor mij dus ik ben sniperx :D

Ik ben tegen.
iets met racisme, discriminatie en Godwin's law. Je kent het wel.

Ok ff hypothetisch dan. Je kan toch maar een keuze maken als je begrijpt wat je precies bedoeld met criminele allochtonen. Wanneer beslis je om zo iemand het land uit te zetten? Wat is het minimum, of vliegen ze bij elke criminele daad meteen het land uit? Te vaag en hypothetisch voor mij dus ik ben sniperx :D
2 keer per minuut ademen vind ik echt het minimum.

Diefstal, langdurig uitkering, geweld gebruiken ( slaan, schoppen, steken en schieten) overvallen plegen, aggresief gedrag (schelden) Dingen eissen als moskee's of andere dingen.

Bij zulk soort dingen moet je denken aan direct uitzetten, waarom vind jij van WEL ?

ze maken het de mensen beu,
plegen veel criminele feiten en betalen nooit geen euro boete,
richten veel schade aan,
mensen blijven zitten met de miserie omdat ze opnieuw niet willen betalen,
Ze geven 5keer een andere naam op zodat ze nooit gestraft worden,
Politie-overheid steekt er uren in zonder resultaat,
wij moeten nog eens betalen ook zodat ze onderhoudsgeld, woning etc krijgen
(ik spreek uit ervaring)
...

kortom: weg ermee

Ja, ik bedoel, kijk maar naar de Verenigde Staten. Sterk argument wederom, 'realist'.

We bedoelen het anders, de kraan dicht ( niks meer binnenlaten dus) en diegene die criminaliteit plegen....een jaar of 30 a 40 vastzetten, gegarandeerd succes/rustige straten.

We bedoelen het anders, de kraan dicht ( niks meer binnenlaten dus) en diegene die criminaliteit plegen....een jaar of 30 a 40 vastzetten, gegarandeerd succes/rustige straten.

Ik snap best dat jij het voor je vmbo kameraad op wilt nemen maar hij bedoelde toch echt dat we de Amerikaanse strafmaat over moeten nemen.

Dus als ik het goed begrijp hoeft je blanke overbuurman maar een paar jaar te zitten als die een winkel overvalt en mensen met een andere afkomst krijgen 40 jaar aan de broek?

Ik snap best dat jij het voor je vmbo kameraad op wilt nemen maar hij bedoelde toch echt dat we de Amerikaanse strafmaat over moeten nemen.

Wat loop je nou dom te lullen man met je vmbo kameraad.

Amerika en Nederland zijn toch 2 hele verschillende landen, mensen in Amerika doen gekke dingen omdat ze daar vaak gewoon geen keuze hebben, het is of geld hebben of een k*t leven hebben.

Dat is hier heel anders, mensen komen hier juist naartoe om alsnog een keuze in hun schoot geworpen te krijgen, en alsnog verpesten er veel het, daarbij zijn de straffen gewoon te soft, waar gewoon dik misbruik van wordt gemaakt.. En nee niet alleen door allochtonen.

Wat loop je nou dom te lullen man met je vmbo kameraad.

mensen in Amerika doen gekke dingen omdat ze daar vaak gewoon geen keuze hebben, het is of geld hebben of een k*t leven hebben.

Ok, "realist".

De Amerikaanse gevangenissen zitten vol met slachtoffers van de maatschappij. Hoe moet ik dit zien, binnenlands een nationalistisch rechts varken en daarbuiten een linkse hond?

Dus als ik het goed begrijp hoeft je blanke overbuurman maar een paar jaar te zitten als die een winkel overvalt en mensen met een andere afkomst krijgen 40 jaar aan de broek?

Iedereen gelijke straf natuurlijk, lijkt wel of mijn vmbo maat beter verstand heeft als jij.

:roflol:

Terug
Naar boven