- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoop racisten hier op dbb trouwens.
Ik had het wel beetje verwacht, maar dit valt me toch ernstig tegen.
Heeft niks temaken met racisme, dit is gewoon een reactie op wat er gebeurd.
Ben trots op jullie.
Als jij spreekt over de kraan dichtdraaien en direct daaraan linkt dat er straffen moeten worden opgelegd van 40 jaar, dan is het niet vreemd dat je die suggestie wekt.
Maar jij zal dus graag in een maatschappij willen leven waar criminaliteit extreem zwaar bestraft wordt? Ben je weleens in een land geweest waar dit gebeurd?
Tja het zou leuk zijn als we alles wat ons niet aanstaat gewoon konden opruimen/het land uitzetten. Niemand twijfelt eraan dat je een betere samenleving krijgt als je al het tuig het land uitgooit. Helaas een utopie vanwege enkele fundamentele wetten en rechten.Diefstal, langdurig uitkering, geweld gebruiken ( slaan, schoppen, steken en schieten) overvallen plegen, aggresief gedrag (schelden) Dingen eissen als moskee's of andere dingen.
Bij zulk soort dingen moet je denken aan direct uitzetten, waarom vind jij van WEL ?
Omdat het een deels maatschappelijk probleem die gelegen is in de fail sociale structuur van de samenleving en je kan het enkel oplossen, of beter gezegd, verminderen, als je de structuur van de relaties verandert. Je kan niet een k*tbeleid uitvoeren en alle slechte producten ervan daarna bestraffen, dat is belachelijk en lachwekkend. Degene verantwoordelijk en voor de instandhouding van de onzinbeleid zou moeten oprotten.
Het lager en middelbaar onderwijs is 1 van die kanalen die een broedplek is voor allerlei ongein en het probleem ligt niet geheel aan de kant van de leerlingen.
Ik ben nog nooit in een land geweest waar het zo hard gestraft werd, alleen wel in een land waar moordenaars vrijgesproken worden, ik geloof dat het nederland was ofzo, een islamitisch land is het.Ooit van gehoord ?
Waar ligt de kwalificatie allochtoon en Crimineel ?
flesje parfum gappen bij Douglas? een Indo, Surinamer of ?
Ik kan me niet herinneren dat er hier ooit een moordenaar is vrijgesproken, volgens mij staat er voor moord minstens een aantal jaar.
Je zou eens in een streng Islamitisch land moeten gaan kijken, ik vermoed dat je wel wat verschillen zult opvallen, bijvoorbeeld in de strafmaat.
Ik bekijk het enkel hoe dat het in belgie zit en waar het tekortschiet uit eigen ervaring. Zolang dat niet adequaat aangepakt wordt, leg ik niet de oorzaak bij de ene kant.
Oke, maar dan nog is het toch de keuze van een individu? En de inwoners van een land moeten dus altijd maar afhankelijk zijn van de overheid en welke acties zij verzinnen om een bepaalde groep te mobiliseren/zich aan te passen aan de rest van de maatschappij?
Dat is toch de omgekeerde wereld, lijkt me. Jij maakt keuzes in je leven. Als die stroken met de meerderheid van je omgeving, zul je je of moeten aanpassen of je zult ergens naartoe moeten gaan, waar men zich wel kan vinden met jouw gedrag/keuzes.
Maar vind je dan dat als 2 individuen dezelfde keuze maken, dat ze anders gestraft worden?
Omdat 1 dus allochtoon is, en de ander niet?
De strafmaat moet voor iedereen hetzelfde zijn. Ik kan me echter wel vinden in een aparte strafmaat voor allochtonen, die herhaaldelijk crimineel gedrag vertonen. Die verliezen IMO het recht hier te verblijven, voor altijd.