MuscleMeat

Leg in dit topic uit waarom jij vind dat...

Peiling Peiling Criminele allochtonen het land uit ?

• ja

Stemmen: 77 67,0%
  • nee

Stemmen: 13 11,3%
  • ik ben sniper X

Stemmen: 25 21,7%

• Totaal stemmers
    115
  • Peiling gesloten .
Je kunt natuurlijk overal de troefkaart racisme voor gebruiken, want dat is natuurlijk heel makkelijk. Je kunt ook bedenken, dat mensen, die zich verbonden voelen met een land en proberen er iets van te maken, het zat worden, dat anderen daar stelselmatig schijt aan hebben en het land proberen schade aan te brengen.
Dat soort individuen hebben, wat mij betreft, geen plaats in een maatschappij.

Der uit, het kost ons alleen maar geld.
En in hun eigen land kunnen ze zich opeens wel gedragen, omdat je daar wel gestraft wordt.

Je kunt natuurlijk overal de troefkaart racisme voor gebruiken, want dat is natuurlijk heel makkelijk. Je kunt ook bedenken, dat mensen, die zich verbonden voelen met een land en proberen er iets van te maken, het zat worden, dat anderen daar stelselmatig schijt aan hebben en het land proberen schade aan te brengen.
Dat soort individuen hebben, wat mij betreft, geen plaats in een maatschappij.

Ik trek de kaart racisme niet zonder reden natuurlijk, en hij lijkt me hier prima op zijn plaats. Wat je wilt is dat we allochtone Nederlanders (dus met een Nederlands paspoort) slechter behandelen dan autochtone Nederlanders.

Of het allochtonen of autochtonen zijn die crimineel gedrag vertonen boeit mij persoonlijk geen ****. Ze zullen beiden hard moeten worden aangepakt.

Daarnaast slaat het natuurlijk nergens op om te bedenken dat het vooral allochtonen criminelen zijn die schijt hebben aan het land waar ze in wonen.
Als ik jouw redenatie doortrek zijn alle criminelen bezig met dit land naar de kloten te helpen. En zullen ze dus allemaal buiten gezet moeten worden.

Zoals Big T al eerder aanhaalde is het natuurlijk wel makkelijk om iedereen die niet aan jouw eigen maatstaven voldoet uit de maatschappij te plaatsen. Maar helaas zit het zo niet in elkaar, en druist het in tegen elke geschreven en ongeschreven wet.

Diefstal, langdurig uitkering, geweld gebruiken ( slaan, schoppen, steken en schieten) overvallen plegen, aggresief gedrag (schelden) Dingen eissen als moskee's of andere dingen.

Bij zulk soort dingen moet je denken aan direct uitzetten, waarom vind jij van WEL ?

Dat is dus volgens mijnheer arnoldfan genoeg reden om iemand het land uit te zetten. Spijtig is dat toch allemaal he:D
OT: neen natuurlijk niet.

Je komt ergens wonen in een land, dus je past je aan en als je dat niet lukt.. hooooi.

Zonder met het moralistische vingertje te willen wijzen vind ik dat je bij dat soort afwegingen jezelf serieus de vraag zou moeten stellen of je werkelijk in een samenleving wilt wonen die er dergelijke genadeloze regelgeving op na houdt. Vraag jezelf af of je hetgeen waarvan je denkt jezelf te verlossen in wilt ruilen voor dat wat je ervoor terug krijgt.

@ beginnerbb Misschien moet je dan eerst begrijpend leren lezen.
Ten eerste zeg ik nergens, dat alleen allochtone criminelen schijt aan ons land hebben. Dat maak jij ervan.
Ten tweede gaat het niet om mijn maatstaven, maar die van de gemiddelde persoon, die hier woont.
Ten derde kun je een autochtoon zijn eigenland niet uitzetten. Anders zou dat wellicht een goede optie zijn. I.p.v. criminelen dit land binnen halen ze eruit schoppen.;)
Ten vierde gaat je racismekaartje hier niet op, want het gaat er niet om, dat ze allochtoon zijn. Het gaat om hun gedrag, dat niet getolereerd wordt door de maatschappij waar zij voor gekozen hebben om te wonen en niet om hun afkomst.

Volgens mij vergeet je, dat er al ik weet niet hoeveel pogingen gedaan zijn om het beleid aan te passen, zodat bepaalde groeperingen zich wat makkelijker kunnen aanpassen. Misschien moet de overheid het eens over een andere boeg gooien en degenen, die zich juist niet kunnen aanpassen, aanpakken op hun gedrag en ze daar een gepaste straf voor geven.

Waarom moeten honderdduizenden allochtonen en hun kinderen gebukt blijven gaan onder het wangedrag van een kleine meerderheid? Ik kan dat niet begrijpen. Niet van autochtonen en zeker niet van de vele allochtonen, die hun hand maar boven het hoofd blijven houden van een groep, die het verpest voor de rest.

Ik zeg dat het al verkeerd loopt in scholen, waardoor sommigen een antischool/antigezag denkbeeld ontwikkelen. Die kinderen kan je niet straffen omwille van die denkbeelden. Je kan hen enkel op hun gedrag tikken, maar dan is het puur syptoombestrijding. De oorzaak ligt ook deels elders en dus niet geheel in de handen van de leerlingen.

@ beginnerbb Misschien moet je dan eerst begrijpend leren lezen.
Ten eerste zeg ik nergens, dat alleen allochtone criminelen schijt aan ons land hebben. Dat maak jij ervan.
Ten tweede gaat het niet om mijn maatstaven, maar die van de gemiddelde persoon, die hier woont.
Ten derde kun je een autochtoon zijn eigenland niet uitzetten. Anders zou dat wellicht een goede optie zijn. I.p.v. criminelen dit land binnen halen ze eruit schoppen.;)
Ten vierde gaat je racismekaartje hier niet op, want het gaat er niet om, dat ze allochtoon zijn. Het gaat om hun gedrag, dat niet getolereerd wordt door de maatschappij waar zij voor gekozen hebben om te wonen en niet om hun afkomst.

1. Oke, my bad dan.
2. Wat zijn dan de maatstaven van de gemiddelde persoon die hier woont? En hoe wil je alloochtonen die zich hier niet aan houden het land uit zetten.
3. Volgens mij kan je allochtonen met een Nederlands paspoort ook het land niet uitzetten. Daarnaast is het buiten zetten van criminelen ook niet de juiste oplossing.
4. De meeste criminele allochtonen zijn volgens mij hier geboren. Daarnaast gaat het natuurlijk om hun gedrag. Maar jij wilt toch allochtone criminelen anders behandelen dan autochtonen, en je ziet niet in waarom ik dan over racisme begin?

Ik zeg dat het al verkeerd loopt in scholen, waardoor sommigen een antischool/antigezag denkbeeld ontwikkelen. Die kinderen kan je niet straffen omwille van die denkbeelden. Je kan hen enkel op hun gedrag tikken, maar dan is het puur syptoombestrijding. De oorzaak ligt ook deels elders en dus niet geheel in de handen van de leerlingen.

Ik kan daar gerust in meegaan. Alleen leef je dan in een maatschappij, waar je constant gaat aanpassen aan degenen, die schijt hebben aan jou. Of wil je zeggen, dat de meerderheid van de scholieren zich zo gedraagt? Ik had iig voorheen nooit moeite met mezelf aan te passen aan de regels, die gelden op scholen, etc.. Misschien ben ik dan wel een rare?

1. Oke, my bad dan.
2. Wat zijn dan de maatstaven van de gemiddelde persoon die hier woont? En hoe wil je alloochtonen die zich hier niet aan houden het land uit zetten.
3. Volgens mij kan je allochtonen met een Nederlands paspoort ook het land niet uitzetten. Daarnaast is het buiten zetten van criminelen ook niet de juiste oplossing.
4. De meeste criminele allochtonen zijn volgens mij hier geboren. Daarnaast gaat het natuurlijk om hun gedrag. Maar jij wilt toch allochtone criminelen anders behandelen dan autochtonen, en je ziet niet in waarom ik dan over racisme begin?

Wat is een allochtoon in jouw gedachten?

Ik kan daar gerust in meegaan. Alleen leef je dan in een maatschappij, waar je constant gaat aanpassen aan degenen, die schijt hebben aan jou. Of wil je zeggen, dat de meerderheid van de scholieren zich zo gedraagt? Ik had iig voorheen nooit moeite met mezelf aan te passen aan de regels, die gelden op scholen, etc.. Misschien ben ik dan wel een rare?

Rood volg ik niet zo goed.
In belgie stoppen turkse en marrokaanse jongens in 50+% van de gevallen vroegtijdig met school. Dat is voor mij een teken dat het systeem faalt.

1. Oke, my bad dan.

Daarom zal een dergelijk idee ook nooit van de grond komen. Het is niet uitvoerbaar, al zou het wel de beste oplossing zijn IMO. Dergelijke individuen plaatsen zich echter zelf al voldoende buiten de maatschappij. Het enige nadeel is, dat door hun gedrag andere allochtonen, die zich wel willen inzetten hierdoor meer moeite moeten doen om hun kansen te kunnen creëren.
Overigens vind ik nog steeds niet, dat het racistisch is, wat ik omschrijf. Uiteraard maak je wel onderscheid, dus een vorm van discriminatie zit er wel in. Ik maak echter wel een onderscheid op gedraging en niet op ras. Het gaat mij er dus om, dat je je kansen in dit land verspeelt. En van de grootste groep, die de "rust" hier verstoort is bekend, dat ze een dubbele nationaliteit hebben. Waarom dus niet hun Nederlandse afnemen, wanneer zij zich niet willen gedragen naar Nederlandse normen, waarden en wetten?

Het land uit.

Als ik naar mijn buurman ga gooi ik ook niet mijn poten op de tafel maar gedraag ik me netjes in ZIJN huis

Rood volg ik niet zo goed.
In belgie stoppen turkse en marrokaanse jongens in 50+% van de gevallen vroegtijdig met school. Dat is voor mij een teken dat het systeem faalt.

Ik bedoel, dat je dan constant gaat aanpassen aan degenen, die niet mee willen of kunnen komen in een maatschappij. Dus als ik bijvoorbeeld bij jou thuis kom en ik sla telkens jullie televisie van de muur af, dan zou jij dus telkens een nieuwe televisie op gaan hangen en tegen mij zeggen, dat je blij bent met mijn bezoek i.p.v. mij op mijn gedrag aan te spreken en als ik niet wil luisteren, mij je huis uit te gooien.;)

Terug
Naar boven