AndroidHealthClinic

Leg in dit topic uit waarom jij vind dat...

Peiling Peiling Criminele allochtonen het land uit ?

• ja

Stemmen: 77 67,0%
  • nee

Stemmen: 13 11,3%
  • ik ben sniper X

Stemmen: 25 21,7%

• Totaal stemmers
    115
  • Peiling gesloten .
Mooi topic. Ik hoop dat je beseft wat de implicaties hiervan zijn?
http://statline.cbs.nl/StatWeb/publ...,30,40,50,(l-1)-l&HD=090625-2300&HDR=G1&STB=T
er zijn 3,3 miljoen allochtonen. Iedereen die een klein strafbladje heeft moet eruit? Of wat is de maatstaf. Wat is uberhaupt de motivatie. Bovendien crimineel zijn in eigen land...laat ik even een voorbeeld aan mijzelf nemen: mijn moeder komt uit het buitenland, en ik heb een nederlandse pa. Ik ben hier geboren, ik spreek nederlands, ik woon hier, leef hier etc. etc. Maar bovendien voel ik mij gewoon een Nederlander. Ik heb niet eens een 'eigen' land om naar toe te gaan, niet in de laatste plaats omdat ik geen dubbele nationaliteit mag hebben.

Kortom waarom zou bijvoorbeeld een Molukker die hier al 2 generaties woont, waarschijnlijk totaal geen Moluks spreekt, en zich gewoon Nederlander voelt, moeten oprotten? Kijk ik snap je 'punt' enigszins, ik zie en spreek redelijk wat gasten die schijten op dit land en zich totaal niet Nederlander voelen. Ik vraag dan ook altijd waarom ze niet weggaan met hun hypocriete bek. Ik denk daarom dat we als Nederlanders zijnde een sterkere identiteit moeten aannemen, en bovenal een stuk patriottistischer moeten worden ala turkije

Laatst bewerkt:
je mag me politiek incorrect heten, of racist, of whatever, kan mij geen barst schelen, maar van mij mogen ze allemaal teruggestuurd worden, crimineel of niet, van de eerste tot de laatste.
Niets dan last met die mensen - komaan, stop de komedie, je weet dat ik gelijk heb.

Nee

ik zeg doen!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven