Fitness Seller

Leg in dit topic uit waarom jij vind dat...

Peiling Peiling Criminele allochtonen het land uit ?

• ja

Stemmen: 77 67,0%
  • nee

Stemmen: 13 11,3%
  • ik ben sniper X

Stemmen: 25 21,7%

• Totaal stemmers
    115
  • Peiling gesloten .
niet gedragen bij je gastheer als allochtoon zijnde= eruit, afhankelijk van het delict natuurlijk.

ik snap niet dat je dan komt op dingen als racisme omdat we dat ook niet bij autochtone mensen doen want zo kom je er altijd wel uit he.

die mensen zijn immers (helaas)autochtoon en daarvoor zou je een ander land gaan opzadelen met onze rotte appels.

land waar de persoon de nationaliteit van bezit rekent maar af met zn eigen probleempjes.

niet gedragen bij je gastheer als allochtoon zijnde= eruit, afhankelijk van het delict natuurlijk.

ik snap niet dat je dan komt op dingen als racisme omdat we dat ook niet bij autochtone mensen doen want zo kom je er altijd wel uit he.

die mensen zijn immers (helaas)autochtoon en daarvoor zou je een ander land gaan opzadelen met onze rotte appels.

land waar de persoon de nationaliteit van bezit rekent maar af met zn eigen probleempjes.

Anders zoek je nog eens de betekenis van allochtoon op.
Dan begrijp je dat racisme/discriminatie een logisch respons is.

Goede comeback.
Vooral niet inhoudelijk reageren als je bullshit aan het verkondigen bent.
Leuk dat je even duidelijk maakt dat ik niet meer op je hoef te reageren.

nee idd, jij bent heerlijk inhoudelijk; meteen roepen racisme en ga zus en zo opzoeken terwijl je eerst bij je zelf eens beter moet gaan kijken en de manier waarop je antwoord.

Merk trouwens nu pas de spelfout in de titel. Kan dus niet als autochtone Nederlander hé, op Stormfront krijg je dan bijna een ban vanwege het schaden van de reputatie van de blanke inboorling :roflol:

Diefstal, langdurig uitkering, geweld gebruiken ( slaan, schoppen, steken en schieten) overvallen plegen, aggresief gedrag (schelden)
Bij zulk soort dingen moet je denken aan direct uitzetten, waarom vind jij van WEL ?

ze maken het de mensen beu,
plegen veel criminele feiten en betalen nooit geen euro boete,
richten veel schade aan,
mensen blijven zitten met de miserie omdat ze opnieuw niet willen betalen,
Ze geven 5keer een andere naam op zodat ze nooit gestraft worden,
Politie-overheid steekt er uren in zonder resultaat,
wij moeten nog eens betalen ook zodat ze onderhoudsgeld, woning etc krijgen
(ik spreek uit ervaring)
...

kortom: weg ermee

Optieven met die buitenlanders!

Wij autochtonen doen NOOIT iets verkeerds :thumbup:

Hoe bedoel je aanpassen concreet ?
Vb, 1 van de voorstellen waar ik achter sta is de verplichte spreiding van allochtonen in diverse scholen. Daarvoor hoef jij toch niets te doen ?

In dit geval bedoel ik aanpassen door telkens beleid te schrijven en aan te passen om het gedrag van mensen in goede banen te leiden. Dat dit keer op keer mislukt, zou je, zoals jij doet, aan het beleid kunnen toeschrijven.
Je zou ook kunnen kijken naar de mensen, waar je het beleid voor schrijft; als die zich op geen enkele manier willen conformeren aan het beleid en dus aan de maatschappij, hoe lang wil je daar dan mee doorgaan?

nee idd, jij bent heerlijk inhoudelijk; meteen roepen racisme en ga zus en zo opzoeken terwijl je eerst bij je zelf eens beter moet gaan kijken en de manier waarop je antwoord.

Ik roep niet gelijk om racisme,
maar imo moet je iedereen binnen de bevolking gelijk behandelen. Wat veel mensen op dbb dus willen is een bepaald gedeelte van de groep anders behandelen dan de rest, is dat dan geen discriminatie?
Dit heb ik nou al 4 maal uitgelegd, maar niemand die er inhoudelijk op reageert (behalve mighty, maar vond het niet erg overtuigend, no offence).
Het enige waar jij op kon reageren was de laatste zin in mijn post, waar het over oogkleppen ging. Wat natuurlijk met een knipoog was naar iedereen die er telkens over begint op het moment dat hier enige nuance in posts wordt aangebracht. Jij bekrachtigde dit mooi door daar inderdaad op te wijzen, sorry als ik dan even mijn lach niet kan inhouden.

Goed voor zover deze ontzettend inhoudelijk post, waarbij ik heb geprobeerd mijn denkpatroon te verklaren.
Probeer het ook eens zou ik zeggen. The floor is yours:

Laatst bewerkt:
Daar lijkt een vrij simpele verklaring voor: stigmatisering. Vrij menselijke eigenschap. Net als criminaliteit.
Dat een grote groep onschuldige mensen en kinderen gebukt gaan onder het wangedrag van een kleine meerderheid is niet de schuld van de kleine meerderheid, maar de mensen die de grote groep onschuldige mensen gebukt laten gaan onder het wangedrag van een kleine meerderheid.

Om even het een en ander voor te zijn: nee. ik zeg niet dat die kleine meerderheid poeslief is, of dat we er maar niets op uit moeten doen. Maar de vraag waarom de grote groep gebukt gaat onder het wangedrag van een kleine groep is imo heel makkelijk te beantwoorden.

Ter illustratie: vervang in je gedachten allochtoon door autochtoon in het kleine en grote groep verhaal. Waarom gaat een grote groep autochtonen niet gebukt onder het stigma van een kleine groep losgeslagen randebielen? (let op; ik stel met nadruk stigma en niet de gevolgen van criminaliteit; die directe negatieve uitwerking is natuurlijk altijd bij criminaliteit aanwezig, maar het gaat hier om het stigma)

Ik begrijp gerust hoe het concept stigmatisering werkt, B. Ik gaf het alleen aan, om aan te geven, dat het grootste deel avn de maatschappij last heeft van het gedrag van bepaalde groepen mensen, die zich niet willen conformeren aan de normen en waarden in dit land.
De stigmatisering, die daardoor ontstaat, verkeerd is, lijkt me logisch. Gelukkig zijn er ook allochtonen, die wel positieve geluiden laten horen en het gedrag nu eindelijk beginnen te veroordelen (publiekelijk). Aangezien dat lange tijd is uitgebleven, kan ik enigszins begrijpen, dat de stigmatisering zo lang aanhoudt.

In dit geval bedoel ik aanpassen door telkens beleid te schrijven en aan te passen om het gedrag van mensen in goede banen te leiden. Dat dit keer op keer mislukt, zou je, zoals jij doet, aan het beleid kunnen toeschrijven.
Je zou ook kunnen kijken naar de mensen, waar je het beleid voor schrijft; als die zich op geen enkele manier willen conformeren aan het beleid en dus aan de maatschappij, hoe lang wil je daar dan mee doorgaan?

Maar de beleid wordt niet aangepast als ik kijk naar de punten waar het imo foutloopt. Ze werken 10 jaar geleden nog steeds op dezelfde manier als nu.

Maar de beleid wordt niet aangepast als ik kijk naar de punten waar het imo foutloopt. Ze werken 10 jaar geleden nog steeds op dezelfde manier als nu.

Oke. Dan heb ik je verkeerd begrepen. Ik dacht namelijk, dat je bedoelde, dat het beleid faalde, maar misschien bedoelde je dat wel, omdat het juist niet aangepast wordt.:D

Idd. Ik zie graag een spreiding van allochtonen in scholen. Daarin kun je je ook moeilijk niet conformeren.

Dat is idd een goed punt. Al zullen er wss heel wat protesten komen, als dat zou worden ingevoerd.

Ik roep niet gelijk om racisme,
:

ja dat doe je wel al dan wel of niet indirect, ik zeg dat het uitzetten van criminele allochtonen zonder nederlandse nationaliteit geen racisme is, jij reageert vervolgens dat de term racisme daarop een logisch antwoord is, wat het dus niet is.

let wel ik heb het hier niet over 1 keer wildplassen of een twix gappen.

maar imo moet je iedereen binnen de bevolking gelijk behandelen. Wat veel mensen op dbb dus willen is een bepaald gedeelte van de groep anders behandelen dan de rest, is dat dan geen discriminatie?
Dit heb ik nou al 4 maal uitgelegd, maar niemand die er inhoudelijk op reageert (behalve mighty, maar vond het niet erg overtuigend, no offence).
:

ben ik zeker mee eens; gelijke behandeling, voor zover dit toelaatbaar is.
als men nou keer op keer bewijst dat ze zon behandeling niet verdienen, telkens de gastvrijheid misbruiken zonder dat ze dat ze zelfs nederlandse nationaliteit bezitten buiten het feit dat ze allochtoon zijn maar niet perse als stand alone reden.

zulk soort mensen heeft alleen maar een negatieve impact op de samenleving en verpesten het daarentegen ook nog eens voor de niet-rotte appels om het lomp te zeggen.

dat is idd discriminatie(maken van onderscheid) maar juridisch gezien is discriminatie het onrechtmatig maken van onderscheid.
in dit geval mag ik aannemen dat je het er mee eens bent dat het niet geheel onrechtmatig is.

Het enige waar jij op kon reageren was de laatste zin in mijn post, waar het over oogkleppen ging. Wat natuurlijk met een knipoog was naar iedereen die er telkens over begint op het moment dat hier enige nuance in posts wordt aangebracht. Jij bekrachtigde dit mooi door daar inderdaad op te wijzen, sorry als ik dan even mijn lach niet kan inhouden.
:

die wink was bewust naar jouw en ben ik blij dat ik niet alleen was met mn lachen.

Goed voor zover deze ontzettend inhoudelijk post, waarbij ik heb geprobeerd mijn denkpatroon te verklaren.
Probeer het ook eens zou ik zeggen. The floor is yours:

bedankt, bij deze heb ik ook een poging gedaan.

ja dat doe je wel al dan wel of niet indirect, ik zeg dat het uitzetten van criminele allochtonen zonder nederlandse nationaliteit geen racisme is, jij reageert vervolgens dat de term racisme daarop een logisch antwoord is, wat het dus niet is.
Waar heb je dan gezegd dat het enkel gaat om de allochtonen zonder Nederlandse nationaliteit? Want als dat zo is dan zal ik er overheen gelezen hebben. En is deze discussie verder niet nodig.

ben ik zeker mee eens; gelijke behandeling, voor zover dit toelaatbaar is.
als men nou keer op keer bewijst dat ze zon behandeling niet verdienen, telkens de gastvrijheid misbruiken zonder dat ze dat ze zelfs nederlandse nationaliteit bezitten buiten het feit dat ze allochtoon zijn maar niet perse als stand alone reden.

zulk soort mensen heeft alleen maar een negatieve impact op de samenleving en verpesten het daarentegen ook nog eens voor de niet-rotte appels om het lomp te zeggen.

dat is idd discriminatie(maken van onderscheid) maar juridisch gezien is discriminatie het onrechtmatig maken van onderscheid.
in dit geval mag ik aannemen dat je het er mee eens bent dat het niet geheel onrechtmatig is.
Tsja, nu heb je het over mensen zonder Nederlandse nationaliteit. Die kan je best wel uitzetten inderdaad bij zware vergrijpen. Het zou vreemd zijn als we mensen binnen halen waarvan al zeker is dat ze crimineel zijn.

Verder zijn er zoveel mensen die een negatieve impact hebben op de samenleving, maar daar valt helaas niks aan te doen.
Op meerdere fronten is het fout om mensen die een negatieve impact op de samenleving hebben uit te zetten, of buiten de maatschappij te plaatsen.

die wink was bewust naar jouw en ben ik blij dat ik niet alleen was met mn lachen.
Welke wink? Heb ik er nou weer overheen gelezen? Of begrijp ik je gewoon fout?

bedankt, bij deze heb ik ook een poging gedaan.
Dank, zo komen we tenminste ergens.

allcohtonen moeten gewoon keihard behandeld worden.
Het blijft nogsteeds een pretje vergeleken met hun eigen oord.

En als het ze niet bevalt, dan rotten ze toch lekker op? Wat doen ze hier nog?

Terug
Naar boven