AndroidHealthClinic

leg press in de smiths

lloydatoni

Colossal Veteran
Relnicht
10 jaar lid
Powerlifter
10.000 berichten
Waardering
7.879
Lengte
1m88
Massa
93kg
Vetpercentage
13%
bazen uitvinding van mezelf moet ik zeggen
bij gebrek aan een goede leg press in de gym

het volgende systeem
matje onder de smithsmachine, met rug op de grond, en met je voeten de stang erafklikken en wegduwen

hier een fototje, en graag eventuele meningen of ervaringen delen pls, doe het voor een half jaartje zelf zo en bevalt goed

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

het volgende systeem
matje onder de smithsmachine, met rug op de grond, en met je voeten de stang erafklikken en wegduwen

hier een fototje, en graag eventuele meningen of ervaringen delen pls, doe het voor een half jaartje zelf zo en bevalt goed

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

je bent laat met deze uitvinding:

http://www.google.nl/imgres?imgurl=...IZUYHKNMec0AX9koDYCw&ved=0CFAQ9QEwBA&dur=1435

Lijkt me best wel gevaarlijk als je het mij vraagt, gelukkig zijn er in mijn gym gewoon 2 legpresses :)

Je verdient de bodybuilding Nobelprijs

dit is geen goed idee, kun je niet squaten?

is helemaal niet gevaarlijk, die stang kan toch niet zo heel diep vallen vanwege de constructie van de smith.

Kapot gevaarlijk als je faalt.

Kapot gevaarlijk als je faalt.
is helemaal niet gevaarlijk, die stang kan toch niet zo heel diep vallen vanwege de constructie van de smith. de meeste mensen kunnen toch wel hun benen in de nek leggen, anders moet werken aan je flexibiliteit. met een gewone squat drop je toch ook gewoon de stang op de grond als het te zwaar word. als je all stars draagt heb je best een goeie grip op zo'n stang hoor.

is helemaal niet gevaarlijk, die stang kan toch niet zo heel diep vallen vanwege de constructie van de smith. de meeste mensen kunnen toch wel hun benen in de nek leggen, anders moet werken aan je flexibiliteit. met een gewone squat drop je toch ook gewoon de stang op de grond als het te zwaar word. als je all stars draagt heb je best een goeie grip op zo'n stang hoor.

dat is best diep hoor als die stang ineens met een rotvaart naar beneden komt zetten...

Je kan hem toch gewoon op de safety stops zetten? Lijkt me anders ook erg moeilijk om te unracken.

• Topic Starter Topic Starter
gewoon op de safety is niks aan de hand en kan je makkelijk wegkomen

unracken en racken is echt simpel met je voeten draaien te doen, tevens heb ik het van de vertical leg press die ik arnold wel es heb zien doen in oude filmpjes, jay is er ook een fan van dacht ik

nergens hier gezien dus maar zo aangepakt, waarr is mn miljoen van de nobel prijs?

gewoon op de safety is niks aan de hand en kan je makkelijk wegkomen

unracken en racken is echt simpel met je voeten draaien te doen, tevens heb ik het van de vertical leg press die ik arnold wel es heb zien doen in oude filmpjes, jay is er ook een fan van dacht ik

nergens hier gezien dus maar zo aangepakt, waarr is mn miljoen van de nobel prijs?

waarom open je dit topic dan als je het allemaal zo goed weet?

het volgende systeem

oh really :rolleyes:

google: inverted leg press

en hier nog wat mensen die jou idee uitvoeren, al jaren terug
http://www.youtube.com/watch?v=KijR4tXS3_c
http://www.youtube.com/watch?v=jHAV_sB1chg
http://www.youtube.com/watch?v=4yGdlLmpOjw

Fijne oefening

Op je foto lijken de safety spots redelijk hoog te staan, zo onveilig is ie dus niet. Maar comfortabel is anders, ik hou het wel bij m'n fatsoenlijke legpress :)

ze zouden jou een oorkonde moeten geven lloydatoni. Echtwaar, man wat een uitvinding!

Terug
Naar boven