Fitness Seller

leg press in de smiths

• Topic Starter Topic Starter
dank dank dank, het is me een genoegen, graag wil ik een paar mensen bedanken die me in staat hebben gesteld dit levensdoel te verwezenlijken!

Lijkt me echt een heerlijke oefening... Maar puur de gedachte dat hij van je schoenen glijdt weerhoudt me ervan om het überhaupt te proberen. Al zal t wel niet zon vaart lopen, zeker niet omdat je hem niet zo vol laadt als een gewone legpress, toch zou ik t risico niet willen lopen. Genoeg alternatieven waar ik me veiliger bij voel.

heeft nog een leuk side-effect; de angst dat de stang van je voeten afglijdt en op je scheen terechtkomt voordat ie op de safety's komt, kan mogelijk voor extra adrenaline zorgen en dus extra presteren. Wellicht een goede manier om pr's te verbreken.

In de smith kan zo'n bar niet van je voet glijden hoor. En mocht dat gebeuren heb je de safety's nog. gewoon ligt beginnen, merk je vanzelf hoe het zit met grip. En anders vooral niet doen.

sja, dan is er geen lol aan heh :(

een echte kerel doet het zonder!

of een goede spotter hebben die je helpt bij het unracken, volgende stam is leg press in een dergelijke opzet zonder smiths

of een goede spotter hebben die je helpt bij het unracken, volgende stam is leg press in een dergelijke opzet zonder smiths

lol alsof er ook maar iets te spotten valt als er een paar 100kg naar beneden komt :o

maar dit is wel een ideale oefening voor als je amper gewicht kunt gebruiken met squats, zo lijkt het toch nog wat. net als ecto's die niks kunnen bankdrukken en daarom maar gaan chestpressen.

succes iig :)

prima oefening deze in mijn ervaring. Die barbell leg press zonder smits ziet er inderdaad dodelijk uit

wanneer krijgen we een compilatie te zien van jouw legday Lloydatoni? ;)

prima oefening deze in mijn ervaring. Die barbell leg press zonder smits ziet er inderdaad dodelijk uit

wanneer krijgen we een compilatie te zien van jouw legday Lloydatoni? ;)

haha. ligt eraan wanneer je hem zal filmen, overigens mn complimenten over de gekozen avatar, is dat je doelstelling?

Als je nou een manier had gevonden om de legpress uit te voeren met DB's dan had ik je nog karma gegeven. Dit idee is namelijk zo oud als het internet.

Ben benieuwd wat er gebeurd als hij van je voeten af schiet

Terug
Naar boven