Feyoso
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 305
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 84kg
Ik doe voor borst bij alle oefeningen 10 8 6 6 ..10x80 bench en 8x 60 squat... ga je schamen!
hoewel iets in me zegt dat het partial benches zijn met assistance ("nee ik raakte em echt niet aan"-sT)
Squat ben ik namelijk nog maar één maand mee bezig dus maar ik doe het met een vaste baar omdat ik nog maar bezig ben , dus wss klinkt het hoog maar natuurlijk kan je met een vaste baar meer nemen.
En over wat je zegt dat ze helpen met assistance , Ik doe mijn eerste drie sets altijd zonder mijn partner achter me staat want wanneer hij bij de eerste drie sets al moet helpen betekend dit dat ik te veel gewicht neem dus .. de 4e set dan staat mijn partner in voor in geval van en de laatste 2 reps moet hij toch al dichter komen met zijn handen maar toch zeg ik laat maar ik doe het alleen .. Wat zou ik ermee opschieten als ik hierover ga gaan liegen ? Ik zal binnenkort wanneer ik een camera heb eens filmen
.. Ik doe ook 6 x 85KG BP maar vind 10 x 80KG toch beter dan dat .. Het gewicht maakt voor mij tenslotte niet uit , Ik ga voor progressie te zien ..Cheers
---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------
Ik snap niet wat je bedoeld ? Ik heb het niet eens gehad over mijn trainingsmaat dat 10 x 80 deadlift doet ? Of wat bedoel jeEn toevallig doet je trainingsmaat precies 10x80 deadlift?
Voor de rest succes uiteraard.