MuscleMeat

Legt de lat wat hoger

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
10x80 bench en 8x 60 squat... ga je schamen!

hoewel iets in me zegt dat het partial benches zijn met assistance ("nee ik raakte em echt niet aan"-sT)
Ik doe voor borst bij alle oefeningen 10 8 6 6 ..
Squat ben ik namelijk nog maar één maand mee bezig dus maar ik doe het met een vaste baar omdat ik nog maar bezig ben , dus wss klinkt het hoog maar natuurlijk kan je met een vaste baar meer nemen.
En over wat je zegt dat ze helpen met assistance , Ik doe mijn eerste drie sets altijd zonder mijn partner achter me staat want wanneer hij bij de eerste drie sets al moet helpen betekend dit dat ik te veel gewicht neem dus .. de 4e set dan staat mijn partner in voor in geval van en de laatste 2 reps moet hij toch al dichter komen met zijn handen maar toch zeg ik laat maar ik doe het alleen .. Wat zou ik ermee opschieten als ik hierover ga gaan liegen ? Ik zal binnenkort wanneer ik een camera heb eens filmen ;).. Ik doe ook 6 x 85KG BP maar vind 10 x 80KG toch beter dan dat .. Het gewicht maakt voor mij tenslotte niet uit , Ik ga voor progressie te zien ..

Cheers

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

En toevallig doet je trainingsmaat precies 10x80 deadlift?

Voor de rest succes uiteraard.
Ik snap niet wat je bedoeld ? Ik heb het niet eens gehad over mijn trainingsmaat dat 10 x 80 deadlift doet ? Of wat bedoel je :)

Dat het belachelijk sterk is als jij daadwerkelijk 10x80 kilo full rom zonder hulp lift met 63 kg BW binnen 5 maanden trainen.

Dus dat was een beetje sceptisch. Als het echt zo is: sterk + filmpje?

Haha deze man is gedreven en heeft een doel:D

Als je doet wat je moet doen wordt je zeker een beest ..:cool:

Dat het belachelijk sterk is als jij daadwerkelijk 10x80 kilo full rom zonder hulp lift met 63 kg BW binnen 5 maanden trainen.

Dus dat was een beetje sceptisch. Als het echt zo is: sterk + filmpje?
Kijk naar mijn progressie topic en daar kan je zelf al zien dat mijn borst zwaar vooruit is gegaan wat meerdere hebben gezegd in dat topic.. Ik zal wanneer ik de kans krijg video ervan maken , ik maak er mij niet druk in , Ik ga voor progressie en niet voor kracht .. Ik heb vandaag mijn voedingsschemaop punt gezet en mijn trainingschema upgedrate en zal er vanaf maandag goed in vliegen. Misschien vind je mijn stats weinig Starter20 maar ik ben er trots op want ik kom namelijk van op het randje anorexia .. Ik ben altijd al de magerste en kleinste geweest vroeger en nu in 5maand tijd ben ik 14KG gestegen.. Mijn ingesteldheid is groot want ik ga er voor de 300% voor , Ik lees veel zodat ik meer en meer bijleer.. Ik denk niet dat er veel zijn die 5maanden trainen en die al zo een progressie hebben neergezet , Ik wil mijn nek niet laten zwellen maar ik haat mensen zoals jij die anderen gaan afbreken , waar ben jij begonnen ?

Cheers & Piezz

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

& Ik train mijn borst 2 x per week ;)

Kijk naar mijn progressie topic en daar kan je zelf al zien dat mijn borst zwaar vooruit is gegaan wat meerdere hebben gezegd in dat topic.. Ik zal wanneer ik de kans krijg video ervan maken , ik maak er mij niet druk in , Ik ga voor progressie en niet voor kracht .. Ik heb vandaag mijn voedingsschemaop punt gezet en mijn trainingschema upgedrate en zal er vanaf maandag goed in vliegen. Misschien vind je mijn stats weinig Starter20 maar ik ben er trots op want ik kom namelijk van op het randje anorexia .. Ik ben altijd al de magerste en kleinste geweest vroeger en nu in 5maand tijd ben ik 14KG gestegen.. Mijn ingesteldheid is groot want ik ga er voor de 300% voor , Ik lees veel zodat ik meer en meer bijleer.. Ik denk niet dat er veel zijn die 5maanden trainen en die al zo een progressie hebben neergezet , Ik wil mijn nek niet laten zwellen maar ik haat mensen zoals jij die anderen gaan afbreken , waar ben jij begonnen ?

Cheers & Piezz

Daar zeg je het al. En het blijft internetz dus er zijn veel mensen die er een schepje bovenop doen. Zie het als een compliment als mensen je niet geloven en je doet het toch oke?

(Ik neem aan dat je het tegen mij had maar ik denk ook dat ik dat voor Starter kan zeggen.)

Daar zeg je het al. En het blijft internetz dus er zijn veel mensen die er een schepje bovenop doen. Zie het als een compliment als mensen je niet geloven en je doet het toch oke?

(Ik neem aan dat je het tegen mij had maar ik denk ook dat ik voor Starter kan zeggen.)
Ik ga wel akkoord met wat je zegt dat er veel zijn dat opscheppen maar zal ik éénmaal niet doen , toen ik net begonnen was en er weinig van wist en amper gewicht kon nemen dan loog ik erover wat natuurlijk opviel als je na zoveel weken al zo een gewicht kon nemen. Ik heb dan veel gelezen op DBB forum en veel geleerd , veel mensen gehad die mij tips hebben gegeven bij het uitvoeren van oefeningen zodat ik mijn oefeningen correct uitvoerde , Ik werd altijd gezegd kijk niet naar het gewicht , maak dat uw oefening correct blijft , je mag hoger gaan in gewicht maar steeds de oefening correct uitvoeren en dat doe ik ook.. Ik ben nog maar 5maanden bezig en weet al heel veel ivm fitness. Ik werd veel geholpen door Kandijkoekje ook en daar ben ik het meest van gevorderd , Ik at vroeger maar 2 keer per dag , smiddags en savonds .. Toen sprak ik met Kandijkoekje en hij vertelde me info ivm eetschema en toen begon ik met smorgens te eten.. om 10u ook eten .. het was moeilijk en had vaak geen honger maar hij zei ; " Ook al heb je geen honger , binnen proppen " ! En nu heb ik er geen moeilijkheden meer mee , en als ik er moeilijkheden mee heb , proppen die handel !

---------- Toegevoegd om 21:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:35 ----------

& Ik had het bericht gericht op Starter20 want hij heeft me echt het gevoel dat hij me afbreekt , Ik ben hier tenslotte nog altijd om te leren en niet om zo een gezeik te krijgen .. Niemand weet alles en kan altijd nog leren , & als je alles weet dan ben je mister perfecto

Updated mainpost met fotos , trainingschema en voedingsschemavoor beter overzicht!

Zeker goeie progressie gemaakt!! en als je maar gediciplineerd genoeg bent kan je nog veeel meer bereiken!!

Met alle respect, maar als je alleen voor looks traint en kracht je totaal niet interesseert, wat doe je dan in deze sectie? Bij het bodybuildgedeelte ben je beter af, hier wordt jouw instelling (geen krachtgerichte doeleinden) niet echt gewaardeerd.

No hard feelings, succes verder.

Met alle respect, maar als je alleen voor looks traint en kracht je totaal niet interesseert, wat doe je dan in deze sectie? Bij het bodybuildgedeelte ben je beter af, hier wordt jouw instelling (geen krachtgerichte doeleinden) niet echt gewaardeerd.

No hard feelings, succes verder.
Ik heb niet gezegd dat kracht mij niet intresseerd maar ik voer liever mijn oefening goed uit dan dat ik veel gewicht neem en niet goed uitvoer , tenslotte zijn mijn stats denk ik wel al goed op weg dus..

beter ga doe je rug training op maandag. Zo heb je wat meer tijd om te herstellen van de deadlifts voor als je gaat squaten op donderdag.

Ik doe het zo omdat ik dan 2 x Borst + triceps kan trainen in de week .. maar zal binnen paar weken doen zoals je zegt want rug + biceps moeten ook ferm vooruit ;)
Bedankt voor de tip anyway

80 bp, erg impressive voor jouw gewicht. veel succes gozer.

Succes met je training zo..Kick some ass..

mooie progressie!

veel succes

mooie progressie!

veel succes
Bedankt ;)..
Ik heb er veel moeten voor doen want ik zat randje anorexia ..
Ik ben altijd de kleine magere geweest ..
Ik was 13 jaar en ik woog 37KG met een lengte van 1meter40..
Ik was dan 16jaar en woog 42KG met een lengte van 1meter61
en 5maand geleden was ik 18 en woog ik 49KG met een lengte van 1m74
en nu weeg ik 64KG met een lengte van 1m74..
Als ik naar medisch onderzoek ging werd mij gezegd dat ik met ondergewicht zat maar ik zit met een goede ingesteldheid .. Ik ga er voor en blijf bulken bulken tot ik mijn doel heb bereikt :)..

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven