Hé maf heb je niks beter te doen ofzo ? Als hij het niet wil filmen is het zijn probleem. Sommige willen trainingen zien en niet een triest mannetje dat loopt te huilen om een filmpje.
Afgaande op je signature past een dergelijke reactie wel bij een held zoals jij.Ik heb liever dat je mij in het vervolg niet quoot als je niks zinnigs te melden hebt.Daarbij komt dat ik niet de enige ben die graag een filmpje wil zien, dat had je kunnen weten als je het topic eerst doorgelezen had en niet gelijk als een driftig pubertje een suffe reactie had neergeplempt.
Dat er wat schort aan jouw realiteitszin en rechtvaardigheidsbesef moge duidelijk zijn, anders zou je het niet voor TS opnemen.
Thanks eindelijk iemand die het inziet wat hij aan het doen is , Ik was van plan om een video te maken ja maar wat heeft het van nut ? Ik hoef niets te bewijzen en als ik lieg dan bedrieg ik mezelf.. Dankuu aan iedereen voor de goede reacties! Morgen zal ik proberen voor een log over mijn training .. Benen Schouders + Traps
Menneke, het feit dat je een medestander hebt gevonden doet me deugd.
Het argument dat je ´van plan was een video te maken´ is natuurlijk loos, je hebt die intentie nooit gehad ben ik van mening.Inderdaad
hoef jij niks te bewijzen maar als ik van mezelf uitga, had ik in jouw plaats direkt de dag erop al ´het filmpje´ gepost, of in ieder geval na de eerste de beste borsttraining.Maar ja, zoals je al aangeeft, je bedriegt allleen jezelf, vind ik ook al sneu zat eigenlijk.
Succes verder en hopelijk lukt het je dit jaar nog de 10x80 ´belofte´ waar te maken.

Maak het nou maar gewoon, ben je van al het gezever af.
Als het ware een samenvatting van bovenstaande.