MuscleMeat

Legt de lat wat hoger

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
ff quoten aangezien je ze uit beginpost hebt verwijderd.
Je doet maar mijn stats boeien me niet , beu constant het gezeur te krijgen . Ik doe het en als jullie niet geloven , pech ik maak er geen woorden meer aan vuil

@ de tank !
Zal ik doen maar meestal heb ik amper tijd .. Zal deze week wel weer eens een log plaatsen ! Groeten

Als ik mezelf even mag quoten, uit het inmiddels gesloten fototopic:

Dat filmpje komt nooit. Binnen een paar pagina's zal hij zeggen dat iedereen hier gemeen is en dat hij niets hoeft te bewijzen tegenover ons. Zo gaat het altijd op dbb met dit soort topics.
Lijkt er op dat het uitkomt.
DBB is zó voorspelbaar.

Je doet maar mijn stats boeien me niet , beu constant het gezeur te krijgen . Ik doe het en als jullie niet geloven , pech ik maak er geen woorden meer aan vuil

@ de tank !
Zal ik doen maar meestal heb ik amper tijd .. Zal deze week wel weer eens een log plaatsen ! Groeten

Joch, je stats boeien je wel anders zou je er niet over opscheppen.
Zo te verwachten deze kinderlijke reactie, denk je dat iemand jou nog serieus neemt nu?Waarom nou dat liegen?Je kan toch gewoon zeggen ´Ok jongens, ik heb in mijn enthousiasme een beetje opgeschept, het zal niet meer gebeuren.´
Dat dwingt meer respect af dan dat eromheen gedraai van je.

• Like
Waarderingen: TGA
je weet wat we op dbb doen met mensen met hogere e-stats als echte stats neem ik aan?

Zo, ik help je wel even met je topic, hierbij post ik ´onze correspondentie´ deel I, zodat iedereen kan lezen wat een flapdrol je bent.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Rustig hier.Zeker te druk met 80 kg. benchen de hele dag?
Snap het niet, je bent elke dag online maar je post niet.Slecht geweten zeker na al dat gelieg?
Of zit je op een ander forum de boel te bedotten?Dat doen types als jij nl. ook wel vaker.

Laatst bewerkt:
Op de brandstapel ermee!

Het is gewoon simpel , Ik reageer niet meer op jouw onzin ;).
Ik weet veel beter en ben gewoon onactief omdat ik een leven heb en andere dingen te doen heb , het is niet omdat ik online sta ( pc aanligt ) dat ik er altijd ben ..

Whatever god bless you mofo

Komt het filmpje eigenlijk nog? Of ben je dat niet meer van plan?

goed logje!

Rustig hier.Zeker te druk met 80 kg. benchen de hele dag?
Snap het niet, je bent elke dag online maar je post niet.Slecht geweten zeker na al dat gelieg?
Of zit je op een ander forum de boel te bedotten?Dat doen types als jij nl. ook wel vaker.

Hé maf heb je niks beter te doen ofzo ? Als hij het niet wil filmen is het zijn probleem. Sommige willen trainingen zien en niet een triest mannetje dat loopt te huilen om een filmpje.

Hé maf heb je niks beter te doen ofzo ? Als hij het niet wil filmen is het zijn probleem. Sommige willen trainingen zien en niet een triest mannetje dat loopt te huilen om een filmpje.
Thanks eindelijk iemand die het inziet wat hij aan het doen is , Ik was van plan om een video te maken ja maar wat heeft het van nut ? Ik hoef niets te bewijzen en als ik lieg dan bedrieg ik mezelf.. Dankuu aan iedereen voor de goede reacties! Morgen zal ik proberen voor een log over mijn training .. Benen Schouders + Traps

maf heb je niks beter te doen ofzo ? Als hij het niet wil filmen is het zijn probleem. Sommige willen trainingen zien en niet een triest mannetje dat loopt te huilen om een filmpje.

Afgaande op je signature past een dergelijke reactie wel bij een held zoals jij.Ik heb liever dat je mij in het vervolg niet quoot als je niks zinnigs te melden hebt.Daarbij komt dat ik niet de enige ben die graag een filmpje wil zien, dat had je kunnen weten als je het topic eerst doorgelezen had en niet gelijk als een driftig pubertje een suffe reactie had neergeplempt.
Dat er wat schort aan jouw realiteitszin en rechtvaardigheidsbesef moge duidelijk zijn, anders zou je het niet voor TS opnemen.

Thanks eindelijk iemand die het inziet wat hij aan het doen is , Ik was van plan om een video te maken ja maar wat heeft het van nut ? Ik hoef niets te bewijzen en als ik lieg dan bedrieg ik mezelf.. Dankuu aan iedereen voor de goede reacties! Morgen zal ik proberen voor een log over mijn training .. Benen Schouders + Traps

Menneke, het feit dat je een medestander hebt gevonden doet me deugd.
Het argument dat je ´van plan was een video te maken´ is natuurlijk loos, je hebt die intentie nooit gehad ben ik van mening.Inderdaad hoef jij niks te bewijzen maar als ik van mezelf uitga, had ik in jouw plaats direkt de dag erop al ´het filmpje´ gepost, of in ieder geval na de eerste de beste borsttraining.Maar ja, zoals je al aangeeft, je bedriegt allleen jezelf, vind ik ook al sneu zat eigenlijk.
Succes verder en hopelijk lukt het je dit jaar nog de 10x80 ´belofte´ waar te maken.

:roflol:
Maak het nou maar gewoon, ben je van al het gezever af.

Als het ware een samenvatting van bovenstaande.

Ik vind het echt ronduit zielig dat je zoveel tijd steekt in het dwingen van iemand om zijn 10x80kg bench te laten zien.

Het gaat helemaal nergens over laat die jongen met rust.

Ik vind het echt ronduit zielig dat je zoveel tijd steekt in het dwingen van iemand om zijn 10x80kg bench te laten zien.

Het gaat helemaal nergens over laat die jongen met rust.

Waar ik mijn tijd aan besteed maak ik zelf wel uit, bovendien dwing ik niemand.Verder is het niet mijn levensdoel TS te verleiden zijn onwaarheid toe te geven of het tegendeel te bewijzen, enkel een tijdverdrijf en tijdverdrijf hoeft voor mij niet zinvol te zijn.
De lol is er nu ook wel vanaf eigenlijk.

Waar ik mijn tijd aan besteed maak ik zelf wel uit, bovendien dwing ik niemand.Verder is het niet mijn levensdoel TS te verleiden zijn onwaarheid toe te geven of het tegendeel te bewijzen, enkel een tijdverdrijf en tijdverdrijf hoeft voor mij niet zinvol te zijn.
De lol is er nu ook wel vanaf eigenlijk.

ik ben ook wel benieuwd naar dat filmpje, Feyoso, als je het nou gewoon even filmt kun je ook nog tips / tricks krijgen om nog meer te banken! Dat zou betekenen dat je goed gaat banken voor iemand van jouw gewicht! ;)

Verdomd goed logje dit.

Afgaande op je signature past een dergelijke reactie wel bij een held zoals jij.Ik heb liever dat je mij in het vervolg niet quoot als je niks zinnigs te melden hebt.Daarbij komt dat ik niet de enige ben die graag een filmpje wil zien, dat had je kunnen weten als je het topic eerst doorgelezen had en niet gelijk als een driftig pubertje een suffe reactie had neergeplempt.
Dat er wat schort aan jouw realiteitszin en rechtvaardigheidsbesef moge duidelijk zijn, anders zou je het niet voor TS opnemen.
chopperbob is de grootste ewarrior op dit forum, volgens mij verzint ie ook al z'n stats

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven