Fitness Seller

Legt de lat wat hoger

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
Gaat vandaag Rug & Biceps trainen :D

Trainingslog vandaag :

Benen :
Squatten :
8 x 40KG
8 x 55KG
8 x 65KG
8 x 75KG
Legpress :
8 x 80KG
8 x 100KG
8 x 120KG
8 x 140KG
Legextentions :
8 x 30KG
8 x 40KG
8 x 45KG
8 x 50KG
Calf raises :
12 x 30KG
12 x 40KG
12 x 45KG
12 x 50KG

Schouders :
Military press : (Halters)
8 x 16KG
8 x 18KG
8 x 20KG
8 x 22KG
Front raises : (Edited was fout :D)
8 x 8KG
8 x 9KG
8 x 10KG
8 x 12KG
Side raises :
8 x 7KG
8 x 8KG
8 x 9KG
8 x 10KG

Trapezius :
Barbell shrugs : (Totaal gewicht)
10 x 35KG
10 x 40KG
10 x 45KG
10 x 50KG

Upright row :
8 x 30KG
8 x 40KG
8 x 50KG
8 x 60KG

Superset :
8 x 3KG
8 x 3KG

Vandaag totaal tot het uiterste gegaan , mijn 4de keer dat ik benen heb getraind en meteen al mijn stats ferm omhoog , Ik ben ferm naar de kloten en zal morgen denk ik amper kunnen gaan maar zoals ik zei , Ik leg de lat wat hoger.. Heb mij gewogen vanmorgen en weeg 64,2KG dus I'm on my way !
Superset klinkt heel weinig gewicht maar ik weet niet hoe die oefening noemt , combinatie van schouders/trapezius..

Cheers

Laatst bewerkt:
Als je progression foto's maakt, neem dezelfde stance in met zelfde belichting. Geeft een minder vertekend beeld.. Aardig op weg, genoeg blijven trainen!

Update
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

goeie progressie, blijve knalle ;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Feyoso, jewas gister op het forum maar je reageert niet op posts in je eigen topic en je post ook al sinds een paar dagen niet meer.
Heb jij misschien een slecht geweten en ontloop je de boel in de hoop dat het wel weer overwaait?
Ik laat je in ieder geval niet met rust totdat je een filmpje hebt gepost met de beloofde 10x80 FR Benchpress, of tot je toegeeft dat je gelogen hebt.
Het laatste lijkt me waarschijnlijker, btw.
Succes, latlegger.

Lol, je zit er wel flink achter marcel :D

ok gaat netjes..vooral door blijven gaan en je bent jong dus kan nog genoeg progressie maken zo te zien..suc6

Zeg Feyoso, misschien is het leuk als je es wat meer trainingen gaat posten in je logje!

jij bent echt een raar mannetje he?
je negeert die marcel de hele tijd

Hij pm´de mij dat ik op zijn negeerlijst sta, dus hij ziet mijn posts niet.
Aangezien ik blijkbaar de enige ben die hem niet gelooft wat betreft zijn stats, zullen we wel nooit een filmpje te zien krijgen van die 10x80 BP.
Kan zijn dat ik een beetje irritant over kom maar dan moet ie maar niet zo opscheppen.

EDIT: Wat is er nou sneuer dan liegen over je stats?

Laatst bewerkt:
Hij pm´de mij dat ik op zijn negeerlijst sta, dus hij ziet mijn posts niet.
Aangezien ik blijkbaar de enige ben die hem niet gelooft wat betreft zijn stats, zullen we wel nooit een filmpje te zien krijgen van die 10x80 BP.
Kan zijn dat ik een beetje irritant over kom maar dan moet ie maar niet zo opscheppen.

EDIT: Wat is er nou sneuer dan liegen over je stats?

ik ben ook wel benieuwd naar dat filmpje, geloof er ook eigenlijk geen barst van :D desalnietemin, succes met je trainingen

Ik bedoel dat in vergelijking met mijn borst en schouders dat mn armen achterlopen , denk dat mijn prestatie wel goed is aangezien ik nog maar 5maand bezig ben..

Stats :
BP : 10 x 80KG
SQ : 8 x 60KG
LP : 8 x 100GKG

ff quoten aangezien je ze uit beginpost hebt verwijderd.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven