MuscleMeat

Leo's Sheiko log

Boris! Ik neem aan dat je morgen niet gaat trainen omdat je vandaag bent geweest? Zo wel, sms ff. En zijn je money-issues over?

• Topic Starter Topic Starter
Heeey pikkemans! Ja man ik mag freeloaden tot de 22e. Zondag doe ik mn laatste training en woensdag begin ik met de speeddag van WSB. Wil je trouwens joinen? Jesaja heeft afgehaakt en nou moet ik buff worden met iemand anders.

Training ging verder lekker, de doubles met 90 voelden wat zwaarder, maar nog steeds soepel. Deads ook en bij de laatste bench sessie speelde de vermoeidheid op. Paar snelle fly's gedaan, wat moeizame chins en pulldowns.

Zondag:

Squats:

5 x 78 kg
4 x 93 kg
2 x 3 x 109 kg
6 x 3 x 124 kg

Bench press:

6 x 52,5 kg
5 x 62,5 kg
2 x 4 x 75 kg
2 x 3 x 85 kg
2 x 2 x 90 kg
2 x 3 x 85 kg
4 x 75 kg
6 x 62,5 kg
8 x 52,5 kg

insane

Fly's:

5 x 10 x 18 kg

Dips:

5 x 8 x 10 kg

Goodmornings:

5 x 5 x 100 kg

Abs:

5 x 5

Kan niet wachten :rolleyes:

Ga met die new guy trainen die ook WSB doet.

Die gast die om de 2 weken bulkt/cut?

Ik weet het nog niet Leo, gaat in principe nog goed bij mij en ik wil het netjes afmaken. Opzich trekt het me wel maar 4 dagen (toch?) trainen wordt moeilijk in te plannen met mn school. We hebben het er nog wel over.

Kankervet

Die gast die om de 2 weken bulkt/cut?

Ik weet het nog niet Leo, gaat in principe nog goed bij mij en ik wil het netjes afmaken. Opzich trekt het me wel maar 4 dagen (toch?) trainen wordt moeilijk in te plannen met mn school. We hebben het er nog wel over.

Nee, andere pik. WSB is inderdaad 4 dagen: maandag, woensdag, donderdag en zaterdag heb ik nou staan. Sowieso 3 doordeweekse dagen en 1 dag in het weekend.

Net dus de laatste training van de laatste week Sheiko gedaan. Squats waren zwaar, bench was vooral veel, maar ging vlot allemaal. Daarna geen tijd meer over en dips en fly's gesuperset. 4 x 8 x BW dips en 3 x 10 x 18 kg + 1 x 8 x 18 kg fly's. Jammer dat ik die goodmornings niet meer kon doen.

Vanaf woensdag ga ik dus WSB doen en daarvan komt ook een log. Met als uitgangspunt de volgende maxen:

Bench: 110 kg
Squat (iets onder parr gewoon): 160 kg
Deadlift: 190 kg

Deadlift niet echt op getraind dus die hou ik redelijk laag in mn schatting.

Terug
Naar boven