Fitness Seller

Nieuws Let op: Wintertijd gaat komend weekend in

Eh nee, maar ook niet depressief? ???

---------- Toegevoegd om 16:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:30 ----------

Dat eerste ben ik met je eens, maar heeft dat werkelijk iets met het weer te maken?

als plantjes geen zonlicht zien gaan ze ook dood

moet ik weer om 3 uur 's nachts opstaan...

Heerlijk, lekker vroeg donker, hmm.

Zon is leuk hoor... Als het strandweer is en ik lig op het strand of dergelijke, verder vind ik het super hinderlijk.

Dat eerste ben ik met je eens, maar heeft dat werkelijk iets met het weer te maken?

Daarom Claus :
Lack of daylight correlates with depression and suicide.
The regions with long, dark winters have high suicide rates, such as Scandinavia and parts of Alaska, such as Nome. Certainly, persons with seasonal affective disorders (SAD) who live in these regions experience depression in the absence of sunlight and, hence, have a higher susceptibility to depression

http://emedicine.medscape.com/article/288598-overview

A situation appears!

Tweeling word geboren. Om 03.00 uur gaat in de landen van de Europese Unie de wintertijd in. De ene word om 02.45 geboren...het word vervolgens 03.00 uur dus de klok word teruggezet. 03.00 word weer 02.00. Nu komt de andere helft eruit van de tweeling, dit gebeurt om 02.20.

Welke van de tweeling is nu de oudste???

A situation appears!

Tweeling word geboren. Om 03.00 uur gaat in de landen van de Europese Unie de wintertijd in. De ene word om 02.45 geboren...het word vervolgens 03.00 uur dus de klok word teruggezet. 03.00 word weer 02.00. Nu komt de andere helft eruit van de tweeling, dit gebeurt om 02.20.

boeiend

Als je maar een dag hebt en het wordt net zomertijd
Dan heb je een uurtje langer -korter-
Ja, nou ben ik het weer kwijt
Je voelt je als een eendagsvlieg natuurlijk wel genept
Als je juist die ene dag nou net je dag niet hebt
Ik wil zoveel op een dag
dat het allemaal niet gaat
Maar door dat uurtje langer -korter-
Ben ik overal te vroeg -te laat-
Toch one day fly van kopspijkers?

We schieten er uiteindelijk toch niks mee op.

A situation appears!

De eerste.

weet iemand eigenlijk waarvoor dit is?
En als ze het toch doen waarom niet andersom? Dan blijft het tenminste nog een beetje licht in de avond en is het in de zomer niet zo laat donker..
Inderdaad, vind dit ook altijd klote. Beter een uur vooruit :)

Terug
Naar boven