MuscleMeat

De nieuwe tijd. 2012 (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Waarom zou je je baan opzeggen?
Je hebt niet gelezen hé...;)

Ik heb de hele tekst gelezen en mooi materiaal voor een scifi-film.
maar wat een ongelooflijk fantastsich verhaal.
Er wordt gegoocheld met cijfermateriaal; Maar waar haalt men die toch uit?
26000 ademhalingen pe dag? FOUT; een mens ademt 11 keer per minuut gemiddeld. Dat is 15840 keer en dus geen 26 000 . En dan gaat het nog maar om een gemiddelde. Dus dat cijfer 26 000 zou dan mss voor een paar mensen kunnen kloppen maar niet voor de meerderheid. Dus ik heb het nog maar over""n cijfer en het zich al vol gaten.

En aardstralen? En de hartfrequentie van onze aarde is gestegen? Jeetje man, dergelijke verhalen maakt het ons echt niet makkelijker om je ernstig te nemen hoor.
 
Buitenaardse krachten

Door de evolutie van ons DNA naar 12 strengen zullen we 100% van onze hersenen gaan gebruiken.
Ons volledige bewustzijn zal terugkeren (dat is het bewustzijn van wie we hier zijn, wat we (gaan) doen en gedaan hebben in onze vorige levens).
We krijgen onze zogenaamde buitenaardse krachten terug.
Telepathie, teleportatie en interplanataire reizen zullen door middel van ons lichtlichaam mogelijk zijn.




...........leuk voor mensen met een criminele inborst..........
;)


wetenschappers hebben al lang bewezen dat we wel degelijk 100 procent van onze hersenen gebruiken. Dus, musclebear, weer een mythe doorprikt.
 
Mensen die dit zeggen komen bij mij over als kortzichtig, ontwetend en erg pessimisties.
Het lijkt wel of dit soort mensen alleen maar bezig zijn met mensen te kleineren mede omdat zelf zo ontwetend zijn betreft het onderwerp.
En om dan gelijk maar mensen hun topic te sluiten vind ik machtsmisbruik.
Sta eens open voor nieuwe ervaringen zou ik zeggen voordat je ergens je stempel op drukt...:D


Openstellen? Maar wat is dan de filter die men moet gebruiken? Want ieder lid op dit forum kan met dergelijke verhalen afkomen en moetne we ze dan ook allemaal geloven om niet als kleingeestig door jou bestempeld te worden?
 
DNA wordt constant gedupliceerd bij de volgende generatie, en is statisch je dna verandert niet doorheen je leven. je hele theorie is al in duigen gevallen.

Inderdaad, dna veranderd intergenerationeel en niet intragenerationeel. Of zoiets.
 
hoe bijvoorbeeld een tumor, of kanker-gezwel plotseling verdwenen is terwijl artsen er geen oplossing voor hebben...........maar er is wel voor de persoon gebeden

hoe verklaar je dat dan, wetenschappelijk gezien?

;)

waarom sterven er dan dagelijks nog duizenden mensen als er niet meer dan een gebedje nodig is voor totale genezing?
 
wetenschappers hebben al lang bewezen dat we wel degelijk 100 procent van onze hersenen gebruiken. Dus, musclebear, weer een mythe doorprikt.

was net nog een TKfilmpie aan het kijken waarvan de auteur/acteur zelf post dat het fake is, krijg je dit als comment:
u are all morons who doesnt believe telekinesis. its a power of brain, normal people use %4,5 of their brain but there is ppl who can use much from that and believe or not u can do what ever u want even u can fly but for now there is no 1 who can really fly but they can levitate objects for real. i can only move small objects by looking and i do know lots of magic tricks if u want to know something u can ask me and plus criss angel is a liar he is fake...

bron: YouTube - Another Spoon Bending

heb ff gecheckt maar de naam van de poster kwam me niet bekend voor... :D
 
Back
Naar boven