calibre
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 39
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 92kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vet natuurlijk, is logisch ook als je hoort hoe professioneel ze op die universiteiten bezig zijn met hun sportteams.
Uni van Amsterdam heeft zo te horen nochthans ook wel een vette gym.
Vet natuurlijk, is logisch ook als je hoort hoe professioneel ze op die universiteiten bezig zijn met hun sportteams.

Op de high school waar ik exchange student was, hadden we ook wel een coole gym. Niet zo modern en groot als op die foto's, eigenlijk was alles nogal roestig en versleten, maar toch fun en vooral veel beter dan om het even wat ik al in Belgie heb gezien.
4 powerracks, 4 flat benches, 4 deadlift/oly platforms, 3 incline benches, dumbbells tot 150lbs en 4 verstelbare bankjes waren de hoofdmoot. Voor de rest wat kabelstations en pullup bars. Bands en kettingen hadden we niet.
Grappig detail: de american football-spelers kregen een schema van de coach waar ze zich moesten aan houden. Hier stonden GEEN curls op. Als ze die toch deden tijdens de training moesten ze voor straf rondjes lopen.Ik speelde geen football, dus ik mocht volop pompsets doen en 21'en.![]()

Grappig detail: de american football-spelers kregen een schema van de coach waar ze zich moesten aan houden. Hier stonden GEEN curls op. Als ze die toch deden tijdens de training moesten ze voor straf rondjes lopen.
Ik speelde geen football, dus ik mocht volop pompsets doen en 21'en.![]()