Fitness Seller

Leuk materiaal hebben ze daar op school

Leuk maar op de ALO heb ik prima trainingen gehad met 1 bench, een squatrek een dipstation en een hoop oud ijzer. Je kunt dit best op allerlei scholen in Nederland neerzetten maar nog steeds zal 3/4 van de mensen geen squat en deadlift doen.

Voor ons type mensen is dit natuurlijk walhalla.

das gewoon een droom... pfff, het contrast met twee squatrekken in een gym is toch crimineel groot... :(

Brutaal rijmpje :roflol:

Op een dag zet ik ook zo'n gym op en word ik multimiljonair.

Hier zijn zo'n gyms gewoon niet omdat het commercieel niet aantrekkelijk is... Iedere m2 kost veel geld en als er iets opstaat dat 95% van de sportschool bezoekers niet gebruikt ga je er zeker geen 10 neerzetten.... Dat is gewoon waarom het hier niet is en wel bv heel veel cardioapparaten...

Heb zelf een sportschool en omdat ik de sport een warm hart toedraag en omdat hier meerdere strongman trainen (en omdat ik er zelf graag mee speel:D) heb ik wel een axle/boom/biervat en kettlebells etc hier liggen....
Maar als ik 10 squatrekken hier neerzet, moet ik plaats maken voor dingen die veeeel meer gebruikt worden.... dan verlies ik een hoop klanten en dus doe ik zoiets niet...

hoeft ook niet gelijk tien natuurlijk :P maar één weightlifting platform in iedere gym zou geweldig zijn ;)

Haha misschien is het wel beter dat er geen oly plattform in elke gym is.. er zijn teveel motorisch gehandicapte personen die zichzelf pijn zouden doen (zoals ik).

En wij op school mogen niet eens wedstrijdje pompen doen ..
Rotscholen in belgie ..

Terug
Naar boven