MuscleMeat

Leuk materiaal hebben ze daar op school

Flex gek...america rules in dat opzicht.

geen wonder dat daar meer monsters rondlopen :D

dat is iets wat ze van mij gelijk in nederland mogen invoeren die highschool sports etc... er zou zobiezo een platform moeten zijn in elke gym vind ik... weet iemand een sportschool in de buurt van arnhem/nijmegen waar je olympisch kunt liften?

prachtig hoe ze daar de atleten voorzien

Dromen zijn bedrog, maar als ik wakker word dan woon ik hier nog.
Een echte gym is niet hier niet slim.
Het draait alleen om de centen.
Het zijn toch allemaal krenten...!
Brutaal rijmpje :roflol:

Op een dag zet ik ook zo'n gym op en word ik multimiljonair.

Hehe vet hoor:

University of Florida kan er ook wat van :D

Facilities @ GatorZone.com

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

In addition to great instruction from the strength development staff, the Gators have one of the country's premier weight rooms. The renovation to the weight room at the South Endzone of Ben-Hill Griffin Stadium encompasses 11,000 square feet with over 50,000 lbs. of free weights, 150 training stations, and a full line of variable resistance machines.

Gator Speed and Strength @ GatorZone.com

90.000 man gaat erin en altijd uitverkocht :D

Go Gators!

En in maart ga ik er ook even een kijkje nemen :D

ik wordt er stil van..:eek:

Schandalig dat onze school van bijna 20.000 studenten enkel een "fitness" heeft, wat lijkt op een zieknhuis revalidatiehokje met pneumatische aparaten en een paar losse pussyweights:janken:

living in america!!:)

k wil dr naar toe:P

Moet heerlijk zijn om zoiets tot je beschikking te hebben.

Toen ik 13 was een jaar in Princeton, New Jersy op highschool gezeten.
Daar hadden ze ook zo'n gym, echt super!
Verder kon je football, basketball, golf, tennis, boogschieten, tafeltennis, turnen etc. etc. op school doen. Je kiest daar gewoon voor een sport en die ga je beoefenen. Iedere dag 1 uur lang.

Totaal niet te vergelijken met dat ene zielige uurtje per week gym op de middelbare school hier... met iedere week een andere bezigheidstherapie...

om een jaartje amerika high school of university te volgens, lijkt mij zeker een geweldige ervaring.

Sporten natuurlijk.

Terug
Naar boven