walter75
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 74
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 103kg
- Vetpercentage
- 11%
Dat is persoonlijk per persoon (om maar met de woorden van b&f te spreken), ik ben bijna 39 en het is maar goed dat ik een jonge vrouw heb. Mijn libido is vrij hoog, of ik nu off ben of aan het cruisen ben. En dan kun je natuurlijk wel raden wat er met mijn libido gebeurt of een flinke dosis test en trenJe bent 35.....geen 16 meer, vergeten zat mensen ook wel eens geloof ik.
IK heb zelf op 1000test/800 tren gezeten en in de kuur kon ik ALLES wel pakken. MN libido vloog de pan uit! Had echter wel n dipje achteraf.....maar was niet het einde van de wereld.....binnen 1/2 maandjes voelde ik me weer top! Gebruikte dr overigens voor t eerst HCG bij, mn ballen bleven echt op formaat en herstel ging voorspoediger dan kuurtjes daarvoor! DIkke meevaller dus!
MN eerste test deca kuurtje was en drama.......heb me maanden lamlendig gevoeld daarna, was overigens op ´slechts´ 250 test- 200 deca......!
. Precies, dan word het zelfs haar soms te veel.---------- Toegevoegd om 17:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:04 ----------
Waarom?

geen ervaring iig...