MuscleMeat

Libië wel en Syrië niet?

Status
Niet open voor verdere reacties.
****ing sick. ik kon het niet eens afkijken. niet eens om al dat bloed, maar meer omdat ik het niet kan verdragen dat mensen dat bij elkaar doen.

Dit, hetzelfde als een paar jaar geleden op het nieuws toen ze een man zun kop afsneden... Echt walgelijk :(

Gewapende rebellengroepen hebben begin augustus tijdens een offensief in de buurt van Latakia, in het westen van Syrië, minstens 190 burgers om het leven gebracht en meer dan 200 mensen gegijzeld.

In de regio waarin Latakia zich bevindt, wonen vooral veel Alawieten. Het is een religieuze minderheid waar ook de Syrische leider Assad en zijn familie toe behoren. De aanval had daardoor ook een symbolische betekenis.

Human Rights Watch verrichte naar eigen zeggen onderzoek ter plaatse en ging in gesprek met meer dan 35 personen, waaronder burgers die het offensief hadden overleefd, strijders en activisten aan de kant van zowel de rebellen als regeringstroepen.

Het hoge aantal genoteerde overleden burgers, de soorten verwondingen, zoals meervoudige schot- en steekwonden, ooggetuigenverslagen en de aanwezigheid van 43 vrouwen en kinderen onder de doden wijzen erop dat de oppositiestrijders de burgers bewust om het leven hebben gebracht.

http://www.nu.nl/buitenland/3598792/syrische-rebellengroepen-executeerden-burgers.html

Amerika mag op termijn Assad dankbaar zijn dat hij talloze Al Kaida figuurtjes aan het bestrijden is in Syrië scheelt ze op termijn toch honderden drone vluchten.

Laatst bewerkt:
Eens.

Koerdische vechters verdedigen zich tegen een coalitie van islamisten, resultaat:

15 Koerdische vechters dood en meer dan 84 islamisten gedood.

Ze mogen wel heel snel nieuwe rekruten sturen naar de frontlinies want de islamisten gaan op het moment als vissen in een meertje met botulisme.

Koerdische vechters verdedigen zich tegen een coalitie van islamisten, resultaat:

15 Koerdische vechters dood en meer dan 84 islamisten gedood.

Ze mogen wel heel snel nieuwe rekruten sturen naar de frontlinies want de islamisten gaan op het moment als vissen in een meertje met botulisme.

Go Koerdistan!

oh jeetje wat eng zeg.

Vast een vriendje van Killy.

Als ik op straat zo eentje tegenkom als in die video denk ik niet dat ik me zou kunnen inhouden mn vuist in zijn gezicht te planten. Zo'n mensen zoals die gast in die video zijn het grootste vuil dat je je maar kan bedenken. Ik kan niet in woorden uitdrukken wat voor een haat ik voel tegen dat soort mensen.

keyboard warrior is back!!!

Vast een vriendje van Killy.

Als ik op straat zo eentje tegenkom als in die video denk ik niet dat ik me zou kunnen inhouden mn vuist in zijn gezicht te planten. Zo'n mensen zoals die gast in die video zijn het grootste vuil dat je je maar kan bedenken. Ik kan niet in woorden uitdrukken wat voor een haat ik voel tegen dat soort mensen.

Boefje toch, wind je niet zo op.

Er komen steeds vaker berichten in de main stream media, die bevestigen wat alternatieve nieuwsbronnen reeds twee jaar zeggen: de zaak van de Syrische geweldloze oppositie werd "gegijzeld" door een gewapende, gewelddadige groep (waar op zich niks verkeerd mee is want als Assad inderdaad een criminele dictator is dan is gewapend verzet vaak de enige weg), die zijn ziel verkocht aan de duivel, de aanhangers van Al Qaida en andere terroristische salafistische monsters omdat ze beseften dat ze aan het verliezen waren. En steeds meer berichten tonen aan dat het Westen Al Qaida steunt om Syrië te verzwakken zodat men, hoogstwaarschijnlijk, Iran makkelijker kan aanpakken.
De Verenigde Staten hebben echter geen rekening gehouden met : een Iraanse leider die het zeer verstandig aanpakte, en het feit dat men Rusland en China niet kon overtuigen in te grijpen in Syrië.

347www1.jpg

Bedankt, dat zegt mijn mama ook altijd. :)

die pak ik zo lekker even mee

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven