MuscleMeat

Lichaam aan het ontgiften?

Waardering
0
Lengte
1m85
Massa
93kg
Beste lezers,

ik heb na een aantal jaren iets te veel genieten zeg maar, heb fitnessen weer opgepakt.
Ik ben niet echt dik, maar een buikje is er en conditie is minimaal.
Ik dronk in het weekend wel een aantal glazen bier, en op m'n eten letten deed ik niet echt.

Ik ben nou een paar weken behoorlijk intensief aan het sporten.
3 á 4 keer in de week, en dan 3 kwartier kracht en een kwartiertje cardio.
Ik ben ook op m'n eten gaan letten, veel water drinken en dat soort dingen.

Ik voel me wel echt al een stuk fitter, meer energie, en het sporten is alweer een verslaving aan het worden!

Nou heb ik op het moment heel erg last van zweetaanvallen.
Tijdens het sporten snap ik dit, maar als ik maar even een stuk loop o.i.d., barst het zweten me uit!
Dit is natuurlijk heel lastig, met name met sociale gebeurtenissen. Deze mijd ik nou ook zo veel mogelijk..

Ik heb het een en ander op internet gelezen, dat dit op zich niet zo heel vreemd is en dat mijn lichaam nou giftige stoffen aan het uitstoten is. Dit zou een twee weken kunnen duren, volgens de berichten.

Zijn er mensen op dit forum die deze ervaring ook hebben of hebben gehad?
En is dit inderdaad een kwestie van een paar weken?

Alvast bedankt voor jullie reactie!

Tja tis mogelijk, heb je er al lang last van ?

---------- Toegevoegd om 12:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:13 ----------

Tja tis mogelijk, heb je er al lang last van ?
Tis 'n hele omschakeling natuurlijk.

Ja, het kan ontgiftigen, (je plast het ook uit enz) maar het komt ook uit zweet, kan wel veel pukkels enz veroorzaken dus goed scrubben. Probeer als je kan ook 1 keer in hey week ff een sauna-beurt te pakken, of heet mogelijk douchen, hierdoor gaan je porieen open en komt er (troep) uit je lichaam, ongeveer 5 minuten zo warm mogelijk douchen, daarna paar minuten met lauw water. zo maak je je porieen weet dicht zonder dat er bactierieen weer inlopen. Toen ik begon met trainen had ik er ongeveer een maand last van (kapot zweten) maar daarna werd het minder net zoals de rest. Niks om bang voor te zijn en is ook gewoon normaal succes met je trainingen

(Sorry voor mijn slechte nederlands, woon al 5 jaar in brazilie)

• Topic Starter Topic Starter
@Marr,
heb er nu ongeveer een week last van.

@Serbian
sauna en heet douchen zijn wel goede tips!
Een maand is te overzien. Je wordt er alleen een beetje onzeker van om iets te gaan doen.

Ben allang blij dat ik zo snel vooruitgang merk, is goed voor de motivatie!
Hopen dat de bijwerking dan maar van korte duur is.

heb precies hetzelfde probleem: ik ben ermee naar een dermatoloog gegaan en die heeft me oxybutynine voorgeschreven dit helpt heel goed tegen zweten (houd vocht vast)

Ja, het kan ontgiftigen, (je plast het ook uit enz) maar het komt ook uit zweet, kan wel veel pukkels enz veroorzaken dus goed scrubben. Probeer als je kan ook 1 keer in hey week ff een sauna-beurt te pakken, of heet mogelijk douchen, hierdoor gaan je porieen open en komt er (troep) uit je lichaam, ongeveer 5 minuten zo warm mogelijk douchen, daarna paar minuten met lauw water. zo maak je je porieen weet dicht zonder dat er bactierieen weer inlopen. Toen ik begon met trainen had ik er ongeveer een maand last van (kapot zweten) maar daarna werd het minder net zoals de rest. Niks om bang voor te zijn en is ook gewoon normaal succes met je trainingen (Sorry voor mijn slechte nederlands, woon al 5 jaar in brazilie)

lol scrubben als man zijnde?

heb precies hetzelfde probleem: ik ben ermee naar een dermatoloog gegaan en die heeft me oxybutynine voorgeschreven dit helpt heel goed tegen zweten (houd vocht vast)

Je kan het altijd proberen.
Hopelijk voor jou duurt het in elk geval niet heel lang aan.

Het zal me niet verbazen als het maar een fase is.

Succes ermee !

Terug
Naar boven