markhispania3
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 582
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tuurlijk doet zwaar werk meer met je dan een GOEDE nachtrust.. Heroine spuiten doet ook meer met je dan een SLECHTE nachtrust, maar wtf heeft dat met dit topic te maken dude!??

Eigenlijk alles, ik vroeg of mijn lichaam kon wennen aan minder slaap en mensen beginnen antwoord te geven op een vraag die niet eens gesteld is![]()
waar zie je dan iets van zwaar werk in je startpost staan?
zitten er hier alleen maar r**ards of ligt het aan mij?

Ik had het niet over het zware werk maar over het feit dat er in de post iets stond over slaap. vandaar![]()
r*tardOf je kan 4 uur slapen en een powernap van 45min doen (in de namiddag) , komt ong overeen met 6-7 uur slaap.
Minder dan 6 uur slaap is over het algemeen ongezond, hoe ''goed'' jij je ook daarbij mag voelen, zeker als je daarnaast een mentale of fysieke inspannende baan hebt en traint
7 uur schijnt ideaal te zijn wat betreft gezondheidWel raar als ik 8 uur slaap dat ik me meer belabberd voel dan als ik 5 uur slaap. No joke
Hier volg ik je niet.. 4 uur + 45 minuten komt overeen met 6-7 uur?
Hiernaast is een powernap van 45 min niet echt effectief, max 20 min word aangeraden.
Er word max 40-45min afhankelijk van persoon tot persoon aangeraden. Dit moet je uitzoeken voor jezelf , als je dit probeert dan is 4uur + max 20min wss niet genoeg. En ja 4 uur per nacht en dan in de namiddag je nap komt ong overeen met zoveel slaap.
Als je gaat slapen s'nachts koelt je lichaam af en warmt dan weer op als je moet opstaan. In de namiddag komt er weer zo'n moment dat je lichaam even afkoelt. Het is gunstig als je dit rond die tijd doet. Ja het klinkt raar maar ik heb er een boekje over gelezen en het is moeilijk om het goed uit te leggen.
Had ook gelezen dat er een Amerikaanse president (van een hele tijd geleden en kan even niet op z'n naam komen) sliep om de 6 uur 1 uur. Als je het bekijkt en je slaapt 8 uur elke nacht dan heb je tegen dat je 60 bent 20 jaar (ong) van je leven geslapen.
het zal zeker van persoon tot persoon verschillen, echter is 40-45 min voor de meeste te veel. Een betere richtlijn is 10-30 minuten
Slaap elke nacht van 3 uur tot 8 uur in de ochtend, daarna eten trainen en de hele dag werken. Nooit een probleem. Als ik juist lang slaap voel ik me vochtig worden.
vochtig