MuscleMeat

Lichaamsbouw

Dianekas

Novice
Waardering
0
Hey,

Ik ben Jens ,19 jaar oud en ongeveer 2maanden bezig met training op massa. Ik heb nog niet zo heel erg veel ervaring met het trainen van spieren enzow dus wou ik dees eens vragen.

Ik ben namelijk een groot mager geval :P en nu vroegk mij dus af...aangezien mijn spieren redelijk lang zijn (door mijn gestalte) zal ik na veel trainen eigenlijk ooit een gespierd uitzient lichaam kunnen hebben ?

Ik hoor vaak dat de spieren bij kleine mensen minder uitgerokken zijn waardoor je die "massa" veel sneller ziet...wich makes sense =P¨

graag wat meningen xD

Je hebt waarschijnlijk het lichaamstype 'ectomorph', hier zeggen we vaak 'ecto'. Zoek daar maar eens op.

En btw, iedereen kan er na veel trainen 'gespierd uitzien', jij dus ook.

je weet nu dat je een ecto bent. ennu?!

ga hier lezen!
ga hard trainen!
ga ****ing veel eten*!
ga op tijd slapen!

en je zult zien.

welkom en succes

• Topic Starter Topic Starter
wat soort voedsel is dan goed voor ecto types ?

alles met veel kcals

veel kcals veel eiwitten weinig vet.
train hard, eat well, sleep 10 hours a day. ;)

veel kcals veel eiwitten weinig vet.
train hard, eat well, sleep 10 hours a day. ;)

Wat boeit dat vet voor een ecto?
dat vet wordt opgeslagen en dat bouwt die om als spiermassa.
Niet overdreven natuurlijk maar voor jou maakt het niks uit.

Eet gewoon zoveel mogelijk wat je tegen komt met Kcal en eitwitten

heel veel kcal.heb je nodig.

Over lichaamsbouw gesproken...in de gym zie ik soms mensen die het maximum aantal gewicht kunnen optrekken , maar waarvan de spieren amper zichtbaar zijn , daarnaast zie ik soms anderen die maar de helft van die gewichten kunnen tillen maar die veel gespierder tonen. heeft dit te maken met het grote verschil tussen trainen op massa en trainen op kracht of speelt een andere factor hier een rol ? :)

Over lichaamsbouw gesproken...in de gym zie ik soms mensen die het maximum aantal gewicht kunnen optrekken , maar waarvan de spieren amper zichtbaar zijn , daarnaast zie ik soms anderen die maar de helft van die gewichten kunnen tillen maar die veel gespierder tonen. heeft dit te maken met het grote verschil tussen trainen op massa en trainen op kracht of speelt een andere factor hier een rol ? :)
Sommige mensen hebben gewoonweg meer kracht...

Zijn die mensen waar je de spieren niet van kan zien iets vetter/zwaargebouwder? Want hoogstwaarschijnlijk liggen er spieren onder dat vet ;)

neej eigelijk niet, die personen zijn niet bepaald dikker , ze hebben wel zichtbare spieren maar niet erg opvallend in vergelijking met diegene die veel meer minder heffen

Ze kunnen ook de oefening verkeerd uitvoeren, zo doen hier de voetballertjes "bicep curls" met 20 kg dumbbells :rolleyes:

vindt het onzin wat iedereen maar beweert, dat iedereen met zware gewichten perse moet.

Mensen zeggen pijn is goed maar ik denk dat ze nogal vlug het woord pijn gebruiken. Dat branderige gevoel is niks verkeerds aan maar echt pijn?
Dan denk ik meer aan een blessure of gescheurde spier.

Ik vindt dat hun het zelf moeten weten ken ook iemand met zelfde postuur als mij die doet 60kg meer bijv. maar wel minder reps.
En als iemand hoger doet moet die weer gaan opscheppen dus gaat die meer gewicht doen. Zo zielig:mad:

Dianekas succes met je trainingen en focus niet op de hoeveelheid maar eerder op de uitvoering ervan. Laat je goed informeren op de sportschool of je oefeningen juist doet, dan komen de kilo's vanzelf en het resultaat is deste groter.

bedankt :) , zal vnvnd nog wat gedetailleerde info posten over mijn correcte gestalte, gewicht, en oefeningen die ik doe +reps en kg. mischien kunnen sommigen van jullie me dan wat helpen met het bepalen van de juiste voeding want zoals men beweert is van iedereen het voedingsschema anders.

Ook zal ik wat foto's posten over mijn (nog niet gespierd) lichaam hehe
kan niet echt goed bepalen of ik full ecto ben of wat tussenin ecto en meso lig . ben wel mager maar in verglijking met sommige van me vrienden valt het eigelijk goed mee

Thx for the support :)

Terug
Naar boven