MuscleMeat

Lichaamsbouw

Dianekas

Novice
Waardering
0
Hey,

Ik ben Jens ,19 jaar oud en ongeveer 2maanden bezig met training op massa. Ik heb nog niet zo heel erg veel ervaring met het trainen van spieren enzow dus wou ik dees eens vragen.

Ik ben namelijk een groot mager geval :P en nu vroegk mij dus af...aangezien mijn spieren redelijk lang zijn (door mijn gestalte) zal ik na veel trainen eigenlijk ooit een gespierd uitzient lichaam kunnen hebben ?

Ik hoor vaak dat de spieren bij kleine mensen minder uitgerokken zijn waardoor je die "massa" veel sneller ziet...wich makes sense =P¨

graag wat meningen xD

Je hebt waarschijnlijk het lichaamstype 'ectomorph', hier zeggen we vaak 'ecto'. Zoek daar maar eens op.

En btw, iedereen kan er na veel trainen 'gespierd uitzien', jij dus ook.

je weet nu dat je een ecto bent. ennu?!

ga hier lezen!
ga hard trainen!
ga ****ing veel eten*!
ga op tijd slapen!

en je zult zien.

welkom en succes

• Topic Starter Topic Starter
wat soort voedsel is dan goed voor ecto types ?

alles met veel kcals

veel kcals veel eiwitten weinig vet.
train hard, eat well, sleep 10 hours a day. ;)

veel kcals veel eiwitten weinig vet.
train hard, eat well, sleep 10 hours a day. ;)

Wat boeit dat vet voor een ecto?
dat vet wordt opgeslagen en dat bouwt die om als spiermassa.
Niet overdreven natuurlijk maar voor jou maakt het niks uit.

Eet gewoon zoveel mogelijk wat je tegen komt met Kcal en eitwitten

heel veel kcal.heb je nodig.

Over lichaamsbouw gesproken...in de gym zie ik soms mensen die het maximum aantal gewicht kunnen optrekken , maar waarvan de spieren amper zichtbaar zijn , daarnaast zie ik soms anderen die maar de helft van die gewichten kunnen tillen maar die veel gespierder tonen. heeft dit te maken met het grote verschil tussen trainen op massa en trainen op kracht of speelt een andere factor hier een rol ? :)