Fitness Seller

Lichaamsbouw

vindt het onzin wat iedereen maar beweert, dat iedereen met zware gewichten perse moet.

Mensen zeggen pijn is goed maar ik denk dat ze nogal vlug het woord pijn gebruiken. Dat branderige gevoel is niks verkeerds aan maar echt pijn?
Dan denk ik meer aan een blessure of gescheurde spier.

Ik vindt dat hun het zelf moeten weten ken ook iemand met zelfde postuur als mij die doet 60kg meer bijv. maar wel minder reps.
En als iemand hoger doet moet die weer gaan opscheppen dus gaat die meer gewicht doen. Zo zielig:mad:

De meesten trainen ook met een zo hoog mogelijk gewicht... Anders ga je niet echt tot je max , goed aantal reps , veel gewicht. Beste manier. Zelf doe ik altijd pyramide, veel sets in het begin , opbouwen tot je maximum , 2-3 reps en weer afbouwen.

• Topic Starter Topic Starter
Ok hier wat info :)
Kben 1m86 groot, weeg 67.8kg
Oefeningen : ( k'doe iedere oefening 4x k'begin bij 12 herhaling daarna 8,6 en uiteindelijk 4) k'weet wel niet of ik voldonde verzwaar in gewicht per setje dus geef gerust alle commentaar en bijsturing ,daarvoor is deze post uiteindelijk :)
Shoulder press - 12x35/8x40/6x45/4x50
Vertical Traction - 12x50/8x55/6x60/4x65
Benchpress - 12x20/8x25/6x48/4x53
Chestpress - 12x35/8x40/6x45/4x50
Pectoral- 12x35/8x40/6x45/4x50
Tricepspress - 12x35/8x40/6x45/4x50
Situps - 2x100
natuurlijk doe ik ook basisoefeningen met halters maar denk niet dat deze echt moeten worden vermeld.
Voeding :
Smorgen's 5u 4 boterhammen met nutella + glas melk( weet niet welke ik het best zou drinken volle,halfvolle,...)en 2 glazen fruitsap
9u 1 boterham met kaas
12u 4-5boterhammen met verschillende soorten beleg
17.30 warme maaltijd(wat de pot schaft)
19.00-20.00 training
20.30 2boterhammen met kaas,en wat groenten
22.00 slapen :P

Ook drink ik verspreid over de hele dag zo'n 2 liter water
K'gebruik ook Perfect Weight Gain 3000 als sup.
(kweet dat ik wss veel te weinig eet maar daar zal spoedig verandering in komen eenmaal ik meer overtuigd ben op het forum dat ik de juiste voeding eet :) )

Ook zal ik nog een foto uploaden om anderen te laten bepalen of ik een full ecto ben ofnie :( (ps laat de kinderachtige opmerkingen aub achterwege ik weet dat ik nog totaal geen massa heb en dat de meerdere onder jullie al enorm veel verder staan maar daarvoor ben ik hier right :) )

1.jpg

2.jpg

je eet echt veeeeeeeel te weinig!!!! wat je eet op een dag is echt belachelijk weinig, hoor
op die manier kom je er helaas niet en toon ons eens je volledig schema
srry voor de ontgoocheling, maar het is nu eenmaal zo

Je eet niet genoeg idd. Ik schat rond de 2600 kcal. Om te beginnen minimaal 500 kcal toevoegen. Ook kun je het wat beter verdelen en om de 3 uur eten. 12 uur en half 6 pas weer zit te lange tijd tussen.
Wat beter verdelen en wat extra eiwitten toevoegen nog (kip/kwark/vis/ei)

• Topic Starter Topic Starter
Btw is volle melk beter dan halfvolle en magere voor een ecto die massa wil verkrijgen ?
en word rijstpap aangeraden of niet ? :)

Terug
Naar boven