MuscleMeat

Lichte cutkuur. Is dit wat?

Gingerbreadman

DBB Koekje
Elite Member
15 jaar lid
Waardering
740
Lengte
1m80
Massa
98kg
Vetpercentage
10%
Ik wilde mijn derde kuur een "lichte" kuur maken. Mijn vraag is alleen of dit zode aan de dijk gaat zetten, daar de verhoudingen doorgaans hoger genomen worden.

Mijn idee was:
1 - 10 Test E 150mg
1 - 8 Tren E 250mg
1 - 10 Mast E 250mg

Daarnaast
1 - 10 HCG 2x500iu
1 - 10 Aromasin 10mg ED
1 - 10 T3 max 75mg ED

12 - 14 Clomid 50mg ED (ik reageer beter op clomid dan nolva)

Ik doe dit zo laag om 2 redenen.
1: omdat ik echt last heb van alle oestrogene bijwerkingen die je kunt bedenken. VEEL vocht, acne, gyno.. Om het vocht te minderen neem ik deels ook de mast er bij.
2: ik wil kijken hoe ik reageer op Tren. Ik kan nog wel eens een heethoofd zijn, dus ik wil het aan kijken. Daarnaast hoop ik nog gewoon m'n cardio te kunnen doen op deze mg's.

Het wordt een kuur waarin ik ga carb cyclen op m'n onderhoud. Ik hoef niet zo zeer aan te komen (vandaar laag test). Wel wil ik er flink droger uit komen.

Laatst bewerkt:
Ik ben altijd wel geïnteresseerd geweest in stacks met lage doses. Zo ziet dit er ook wel aardig uit naar mijn idee en zeker met wat je aangeeft over E-bijwerkingen in het achterhoofd. Ik zou echter als je voor het eerst tren wilt proberen beginnen op 400mg EW, zeker als je UG pakt (anders misschien 300mg EW als je HG hebt); je geeft aan dat je mast neemt voor het vocht, dus dan zou ik vooral proberen het wat potenter te maken door tren iets op te hogen. Zit je nog altijd niet op gekke doseringen, maar lijkt mij toch wel net even wat meer dan doen enkel 250mg EW, zeker als je test ook al echt laag houdt als basis.

Ik denk dat het je zeker wel wat gaat brengen. Ik merk zelfs minder sides met Tren ace, je zou ook 75mg EOD kunnen zetten. Hoe hoog had jij je test tijdens je vorige kuur gedosseerd?

Last van acne en dan mast nemen?

Zie de logica niet.

• Topic Starter Topic Starter
Ik denk dat het je zeker wel wat gaat brengen. Ik merk zelfs minder sides met Tren ace, je zou ook 75mg EOD kunnen zetten. Hoe hoog had jij je test tijdens je vorige kuur gedosseerd?

Die had ik op 600mg e5d.

Last van acne en dan mast nemen?

Zie de logica niet.

Ik ook niet.
Had nog niet gelezen dat mast den acne veroorzaker is. Maar als dat zo is, laat ik mast er echt uit.

Ik krijg pas acne bij absurde doseringen test & tren.. Op mast geen last van:)

Duidelijk. Mooi.
Ik kan van mijzelf al een pukkeltje hier en daar krijgen. Op test 600mg e5d werd ik gek er van en met nolva aas het helemaal niet leuk meer..

Dit is voor mij de eerste keer dat ik lees dat mast een acne veroorzaker zou zijn. Al spreek jij dat dan weer (ervaringshalve) tegen.

Duidelijk. Mooi.
Ik kan van mijzelf al een pukkeltje hier en daar krijgen. Op test 600mg e5d werd ik gek er van en met nolva aas het helemaal niet leuk meer..

Dit is voor mij de eerste keer dat ik lees dat mast een acne veroorzaker zou zijn. Al spreek jij dat dan weer (ervaringshalve) tegen.

Punjab eens vragen over mast ervaringen ;)

Had eigenlijk ook verwacht vol acne te staan na men cutkuur met test/tren/mast, vooral als je iedereen zijn horror verhalen leest. Moet zeggen dat ik deze keer met mast erbij zelfs minder uitslag had. Zoals Stunna reeds heeft gemeld komt de acne pas bij hogere doseringen test & tren. Mijn huid is over het algemeen goed in orde, sinds ik blast&cruise wel meer mee eters maar that's it, geen acne oid.

Verder gaat deze kuur zeker zoden aan dijk zetten. Zelf cut ik nooit meer zonder tren erbij. Ga gewoon rustig in kcals omlaag en het vet zal eraf smelten :)

Duidelijk. Mooi.

Mast is niet De acne veroorzaker. Is verschillende per persoon. Op mast prop had ik er geen last van maar met test-tren nu wel.

Ik zou de aromasin laten liggen, totdat je daadwerkelijk ergens last van krijgt. Waarom? Je doseringen zijn al laag en je hebt al mast erin zitten.

Als je de vorige keer 600 test zetten, zou ik nu 250 doen.

Je gaat cutten toch? Icm met tren, T3 en mast ga je echt niet vettig worden of opblazen van dat beetje test ;) Dat is geheel te wijten aan je voeding. Ik vind het prettig om niet onder de 250mg per week te gaan voor spierbehoud.

Mast gaf mij ook belachelijk veel acne...

Mast weglaten, Test-e naar 250 en Tren-e naar 400. Je zou er nog wat winstrol bij kunnen doen

Vind mast eigenlijk zelf vrij zinloos tenzij je echt wedstrijden doet. Je gaat er geen meer massa door aanzetten en zodra je stopt is die mast look ook weg en er zijn mensen die er veel acne van krijgen waardoor je weinig aan die mast look hebt.

Als je echt veel last hebt van oestrogene bijwerkingen kan je ook primo nemen ipv test-e is alleen wel duurder

Mast weglaten, Test-e naar 250 en Tren-e naar 400. Je zou er nog wat winstrol bij kunnen doen

Vind mast eigenlijk zelf vrij zinloos tenzij je echt wedstrijden doet. Je gaat er geen meer massa door aanzetten en zodra je stopt is die mast look ook weg en er zijn mensen die er veel acne van krijgen waardoor je weinig aan die mast look hebt.

Als je echt veel last hebt van oestrogene bijwerkingen kan je ook primo nemen ipv test-e is alleen wel duurder

Primo in plaats van test?? Dat is niet heel gebruikelijk.

Terug
Naar boven