MuscleMeat

Lichte cutkuur. Is dit wat?

Mast weglaten, Test-e naar 250 en Tren-e naar 400. Je zou er nog wat winstrol bij kunnen doen

Vind mast eigenlijk zelf vrij zinloos tenzij je echt wedstrijden doet. Je gaat er geen meer massa door aanzetten en zodra je stopt is die mast look ook weg en er zijn mensen die er veel acne van krijgen waardoor je weinig aan die mast look hebt.

Als je echt veel last hebt van oestrogene bijwerkingen kan je ook primo nemen ipv test-e is alleen wel duurder

Sorry maar dit gaat echt helemaal nergens over, man.

Mast heeft behoorlijk veel voordelen, en dan heb ik het niet over de look.
- Vocht
- Balans tussen oestrogeen/androgeen
- Meer vrije testosteron omdat het invloed uitoefent op je andere compounds
- Libido (voor mensen die gevoelig zijn voor libido problemen)
- Relatief goede preventie/beperking van gyno als je niet gelijk naar AI's wilt grijpen

Er zijn ook mensen die onwijs erge acne krijgen door primo, en met mast nergens last van hebben.

- Vocht
- Relatief goede preventie/beperking van gyno als je niet gelijk naar AI's wilt grijpen

Er zijn ook mensen die onwijs erge acne krijgen door primo, en met mast nergens last van hebben.

Zijn mijn eigen ervaringen, kan voor iedereen anders zijn. En heb je ook bronnen voor jouw standpunten? Ben wel benieuwd eigenlijk, kan alleen vinden dat het effect op oestrogeen erg nihil is en zeker geen vervanger voor een AI maar als ik zo lees oordeelde ik idd te snel over de positieve effecten maar je schijnt ze wel pas te merken vanaf een dosering van 500mg, zat daar zelf ook onder

Zijn mijn eigen ervaringen, kan voor iedereen anders zijn. En heb je ook bronnen voor jouw standpunten? Ben wel benieuwd eigenlijk, kan alleen vinden dat het effect op oestrogeen erg nihil is en zeker geen vervanger voor een AI maar als ik zo lees oordeelde ik idd te snel over de positieve effecten maar je schijnt ze wel pas te merken vanaf een dosering van 500mg, zat daar zelf ook onder

Ik kreeg in het begin altijd gyno van tren. Toen ik op een gegeven moment een DHT toevoegde zoals mast of primo had ik er geen last meer van.

Masteron verlaagt niet direct je oestrogeen. Masteron verhoogt je androgeen levels in je lijf, waardoor in verhouding je oestrogeen lager "lijkt".

De uitspraak "van oestrogeen krijg je gyno" is dus een beetje kort door de bocht, zegmaar. Je oestrogeen is dan "te hoog". Maar wat is te hoog? Te hoog in vergelijking met androgenen wordt er bedoeld.

Je kan twee dingen doen, denk ik dan. Je oestrogeen verlagen, of je androgeen verhogen. De meeste mensen pakken dan een AI om oestrogeen te verlagen. En AI's worden al heel snel verkeerd gebruikt, als in: oestrogeen crash.

Ik zou dan als eerste stap liever kiezen voor het verlagen van test, en het verhogen van je DHT stoffen (mast, primo, winny, provi, anavar).

Kijk als dat ECHT niet werkt, dan pas zou ik een AI proberen.

Bronnen? Geen idee. Eigen ervaring, en dingen die je nu eenmaal oppakt. Ik lees wat ik lees. Ik sla niet elke link op waar ik iets over lees.
Vooral Big Cat zijn posts, en zijn posts op GH15 forum. Eén van de weinige geloofwaardige mensen op DBB.

Ik kreeg in het begin altijd gyno van tren. Toen ik op een gegeven moment een DHT toevoegde zoals mast of primo had ik er geen last meer van.

Masteron verlaagt niet direct je oestrogeen. Masteron verhoogt je androgeen levels in je lijf, waardoor in verhouding je oestrogeen lager "lijkt".

De uitspraak "van oestrogeen krijg je gyno" is dus een beetje kort door de bocht, zegmaar. Je oestrogeen is dan "te hoog". Maar wat is te hoog? Te hoog in vergelijking met androgenen wordt er bedoeld.

Je kan twee dingen doen, denk ik dan. Je oestrogeen verlagen, of je androgeen verhogen. De meeste mensen pakken dan een AI om oestrogeen te verlagen. En AI's worden al heel snel verkeerd gebruikt, als in: oestrogeen crash.

Ik zou dan als eerste stap liever kiezen voor het verlagen van test, en het verhogen van je DHT stoffen (mast, primo, winny, provi, anavar).

Bronnen? Geen idee. Eigen ervaring, en dingen die je nu eenmaal oppakt. Ik lees wat ik lees. Ik sla niet elke link op waar ik iets over lees.
Vooral Big Cat zijn posts, en zijn posts op GH15 forum. Eén van de weinige geloofwaardige mensen op DBB.

Duidelijk, mooi om te zien dat hier ook nog mensen zijn die wel hun uitspraken kunnen onderbouwen

- Vocht

Hiero! Deze man heeft zn huiswerk gedaan, niks aan toe te voegen!:thumb:
Karma voor jou bro, en voor het feit dat je nog de moeite wil nemen om het voor de zoveelste keer te moeten uitleggen:D

Tot nu toe heeft alles wat BigCat mij heeft verteld in praktijk ook zo uitgepakt.

---------- Toegevoegd om 14:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:17 ----------

ow.. kan je geen karme geven; ik heb je al teveel karma gegeven biomek, sorry volgende keer beter haha

Gvd GewoonDenny :( Wat is dat voor systeem joh?

• Topic Starter Topic Starter

Dus jij kunt je wel vinden in mijn kuurvoorstel? Op de aro na.

Jazeker. Kijk, het is altijd handig om aromasin in huis te hebben. Maar preventief laten meelopen ben ik zelf geen voorstander van omdat je al heel snel je oestrogeen crasht, voordat je eigenlijk weet of je wel een AI nodig hebt.

Als je op een gram test zou zitten bijvoorbeeld had het een ander verhaal geweest ;-)

Waarom zou je op een gram test wel preventief een ai nemen dan?

Dat is een inschatting die ik maak als ik kijk hoe ik al reageer op 500mg test. Hoeveel mast (of andere DHT) moet ik er dan wel niet bij gaan zetten om de juiste verhouding te krijgen? :P

We hebben het hier in dit topic over dosissen van 650mg AAS in totaal in een hele kuur... dat maakt het naar mijn weten wel een iets ander verhaal.

Laatst bewerkt:
Dat is een inschatting die ik maak als ik kijk hoe ik al reageer op 500mg test. Hoeveel mast (of andere DHT) moet ik er dan wel niet bij gaan zetten om de juiste verhouding te krijgen? :P

We hebben het hier in dit topic over dosissen van 650mg AAS in totaal in een hele kuur....

Oke dan vergeet je 1 ding.
Hoe hoger je test doseert hoe minder die in verhouding gaat aromatiseren.
Dus het is heel goed mogelijk dat jouw a:e ratio op 500mg slechter is dan op een gram.
Daarom kunnen sommige jongens op 250mg test al oestrogene bijwerkingen krijgen en hoeven ze er op een gram helemaal geen last van te hebben.
Ik zou zelf dan ook nooit preventief een ai nemen.

Dus het is heel goed mogelijk dat jouw a:e ratio op 500mg slechter is dan op een gram.
Daarom kunnen sommige jongens op 250mg test al oestrogene bijwerkingen krijgen en hoeven ze er op een gram helemaal geen last van te hebben.

Kijk, dat wist ik zelf dan weer niet! Ben qua test nog nooit hoger dan 600mg gegaan omdat ik liever andere stoffen het werk laat doen, en dat is ook op basis van hoe ik op test reageer.

Goed om te weten wat je me uitlegt ;-)

Ben zo terug, ff een gram test zetten. Wacht ff.

Fijn he die forums [emoji12]
Gram test is heerlijk.

Het begon met een lichte cutkuur en nu hebben we het alweer over een gram test :roflol:

Het begon met een lichte cutkuur en nu hebben we het alweer over een gram test :roflol:

:roflol:

Ik hou het dan denk ik op dat wat ik voor stelde. Ik maak er dan alleen e5d van.

Ik twijfel echter wel over aromasin. Ondanks dat er gezegd wordt niet preventief een AI te nemen, is dit juist wel wat er aangeraden wordt voor mensen met gyno klachten..
En als ik merk dat ik te veel acne krijg, haal ik de mast er uit om te kijken of dat verschil maakt.

Dat zal wel goed komen met een gram haha

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

T3 kan je wel 10 weken lang nemen ed? Niet zoals met tren wat je 2 weken op en dan 2 weken af moet nemen.

Kijk, dat wist ik zelf dan weer niet! Ben qua test nog nooit hoger dan 600mg gegaan omdat ik liever andere stoffen het werk laat doen, en dat is ook op basis van hoe ik op test reageer.

Goed om te weten wat je me uitlegt ;-)

Ben zo terug, ff een gram test zetten. Wacht ff.

:roflol:

Ik hou het dan denk ik op dat wat ik voor stelde. Ik maak er dan alleen e5d van.

Ik twijfel echter wel over aromasin. Ondanks dat er gezegd wordt niet preventief een AI te nemen, is dit juist wel wat er aangeraden wordt voor mensen met gyno klachten..
En als ik merk dat ik te veel acne krijg, haal ik de mast er uit om te kijken of dat verschil maakt.

Wanneer met de voorgestelde doseringen alsnog last van oestrogeensides, kan toevoegen van proviron (25/50mg ED) wellicht nog uitkomst bieden?

Dat zal wel goed komen met een gram haha

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

T3 kan je wel 10 weken lang nemen ed? Niet zoals met tren wat je 2 weken op en dan 2 weken af moet nemen.

Say wut?

Terug
Naar boven