MuscleMeat

Lichte cutkuur. Is dit wat?

Moet clen zijn idd.

T3 hoef je niet 2 weken on / 2 weken off te doen.

Oke dan vergeet je 1 ding.
Hoe hoger je test doseert hoe minder die in verhouding gaat aromatiseren.
Dus het is heel goed mogelijk dat jouw a:e ratio op 500mg slechter is dan op een gram.
Daarom kunnen sommige jongens op 250mg test al oestrogene bijwerkingen krijgen en hoeven ze er op een gram helemaal geen last van te hebben.
Ik zou zelf dan ook nooit preventief een ai nemen.
Die was bij mij nog niet de revue gepasseerd. Thnx for the missing puzzle, karma:thumb:
Mn volgende blast ga ik naar een gram test, maar begin de eerste 4wkn met 500mg. Het kan dus best dat ik de eerste 4wkn wel gyno problemen kan krijgen maar de rest van de blast met een gram niet?

Dat zal wel goed komen met een gram haha

---------- Toegevoegd om 19:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:16 ----------

T3 kan je wel 10 weken lang nemen ed? Niet zoals met tren wat je 2 weken op en dan 2 weken af moet nemen.

T3 kun je lang nemen als je maar onder de 25mcg per dag blijft. Een dosis van 12,5mcg/dag is aangetoond niet onderdrukkend te zijn, en een dosis van 25mcg/dag is zeer zelden onderdrukkend. Hangt af van de persoon.
Wil je hoger gaan - naar 50mcg of zelfs 75mcg - dan is het niet aan te raden T3 langer te nemen dan 6-8 weken.

---------- Toegevoegd om 08:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:06 ----------

Gvd GewoonDenny :( Wat is dat voor systeem joh?

je hebt al te veel karma van mij gehad, want mentos kon ik wel karma geven ..ik kan de karma ook niet opwaarderen:mad:

Yess karmaa [emoji41]
Ff over de t3, ik heb ook welleens wat gelezen over mensen die jaren aan de t3 zaten en binnen een paar weken toch weer hersteld waren van de onderdrukking. Zou straks als ik me verveel een ff kijken of ik dat kan terughalen :)

Klop ja, het hersteld vaak binnen 4-6 weken als je lange tijd een onderdrukkende dosis hebt genomen. Maar heb ook wel eens gelezen dat men er niet meer bovenop kwam helaas.
Wanneer je je aan die 6-8 weken regel houdt hoef je niet eens iets te merken qua dip zodra je stopt.

Ja die dip was ik ook wel bang voor toen ik stopte na een 10 weken ofzo op 75mcg. Helemaal geen last van gehad :)

• Topic Starter Topic Starter
Tnx voor de input allemaal.
Ik heb besloten het volgende te doen:

Kickstart met
1-2 Test P 50mg EOD
1-4 Winny 50mg ED

Icm met
1-10 Test E 150mg E5D
1-8 Tren E 250mg E5D
1-10 Mast E 250mg E5D

50mg proviron
50mg T3

1-10 2x500iu HCG

12-14 50mg Clomid

Zo is het niet zozeer meer een licht kuurtje qua aantal producten, maar wel qua hoeveelheid. Ben benieuwd wat het mij gaat brengen.

Kickstart met
1-2 Test P 50mg EOD
1-4 Winny 50mg ED

Icm met
1-10 Test E 150mg E5D
1-8 Tren E 250mg E5D
1-10 Mast E 250mg E5D

50mg proviron
50mg T3

1-10 2x500iu HCG

12-14 50mg Clomid

Zo is het niet zozeer meer een licht kuurtje qua aantal producten, maar wel qua hoeveelheid. Ben benieuwd wat het mij gaat brengen.

Ben ook benieuwd man, ga je ook loggen?

Kickstart met
1-2 Test P 50mg EOD
1-4 Winny 50mg ED

Icm met
1-10 Test E 150mg E5D
1-8 Tren E 250mg E5D
1-10 Mast E 250mg E5D

50mg proviron
50mcg T3

1-12 2x500iu HCG

12-16 50mg Clomid

Fixed!
- T3 in mcg ipv mg
- hCG doortrekken tm eerste week nakuur
- Nakuur 5 weken ipv 3 weken

Succes!

Laatst bewerkt:
Wat de hell... Ik kan me een post (dacht juist ook van Galen) te herinneren waarin werd aangegeven dat HCG in de nakuur je herstel bemoeilijkt.

Daarmee wordt waarschijnlijk bedoeld dat je hcg niet als nakuur neemt of tijdens je gehele nakuur dient te nemen.

---------- Toegevoegd om 08:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:32 ----------

Dit is de toelichting van Galen:
Sure, zodra jij een SERM neemt zijn je gonadotrofines (en dus LH) toch niet gelijk verhoogd, daarnaast beginnen velen al met hun nakuur terwijl er eigenlijk nog aardig wat wordt afgegeven van 't depot van de geinjecteerde steroide, wat bijgevolg ook niet echt bevorderlijk zal zijn voor stijging van de gonadotrofines in de eerste week. Verder zie ik in principe geen enkel nadeel om het t/m die eerste week door te trekken, dus 'n hele makkelijke afweging wat betreft risk/benefit.

Daarmee wordt waarschijnlijk bedoeld dat je hcg niet als nakuur neemt of tijdens je gehele nakuur dient te nemen.

Nee echt over in/tijdens de nakuur. Het zou je herstel in de weg staan.. Wordt doorgaans ook geroepen op de Amerikaanse boards. Maar als dit werkelijk zo is, en dus niet inmiddels al veranderd is zoals bv dan 2x250iu HCG inmiddels outdated is, dan pas ik dat natuurlijk aan...

Ik ben altijd wel geïnteresseerd geweest in stacks met lage doses. Zo ziet dit er ook wel aardig uit naar mijn idee en zeker met wat je aangeeft over E-bijwerkingen in het achterhoofd. Ik zou echter als je voor het eerst tren wilt proberen beginnen op 400mg EW, zeker als je UG pakt (anders misschien 300mg EW als je HG hebt); je geeft aan dat je mast neemt voor het vocht, dus dan zou ik vooral proberen het wat potenter te maken door tren iets op te hogen. Zit je nog altijd niet op gekke doseringen, maar lijkt mij toch wel net even wat meer dan doen enkel 250mg EW, zeker als je test ook al echt laag houdt als basis.

Doe mij wat HG tren dan...:rolleyes:

Terug
Naar boven