Fitness Seller

Lid van de club van 100

  • Topic starter Zelda
  • Startdatum
  • Reacties 67
  • Weergaven 2K
  • Volgers 1

Bezoekers in dit topic

Zelda

Monstrous Giant
15 jaar lid
Lid geworden
31 aug 2004
Berichten
13.160
Waardering
52
Vandaag eeeeeeeeindelijk voor het eerst 100 kilo gedrukt, goed begin van 2006 or what?

Voor details zie mijn logje.
 
Feli, ik mot in februari mijn PR van 117,5kg zien te verbeteren :(
 
Zelda zei:
Vandaag eeeeeeeeindelijk voor het eerst 100 kilo gedrukt, goed begin van 2006 or what?

Voor details zie mijn logje.

Netjes, lekkere manier om je jaar me te beginnen. Ik zit zelf nog steeds tegen de 100kg grens aan. 90 gaat me goed af, maar op de een of andere manier gaat die 100 gewoon niet omhoog. Misschien is het deels ook wel mijn instelling die mee weerhoudt van het drukken van 100kg. Ik ga er bijvoorbaat al vanuit dat het me niet gaat lukken.

Maar goed werk ik ieder geval!
 
Welkom bij de club, Z.
 
geen getreuzel en vreugde, hup naar de 150!!!!

nee serieus gefeliciteerd de 100 is een mooie grens die je ooit eens moet doorworstelen vanaf dan kan het wel enkel moeilijker.
 
welcome!

What's next? ;)
 
Welkom bij de club! Nu nog incline 100kg
 
D. zei:
Dan zou ik jouw lichaamsgewicht drukken!!

Bij 100kg wel ja maar als je lang genoeg van de GHB snoept druk ook jij ooit 100kg
 
100kg:D
Dream on, ecto... Je eigen sig weleens gezien?
 
Infinity zei:
Het gaat over 100 kg D..
Niet over 50 kg


Het gaat idd over 100kg en niet over 10kg zoals het clubje van D..
 
10kilo druk ik ook, uitgedrukt in mannelijk gewicht dat bij je zus naar binnen schuift.

Wel mannen, weer zitten jullie ernaast. Zowel Zelda als ik zitten bij de club van BODYBUILDERS die 100kilo drukken. Opvallend dat wij meso's dit met alle gemak doen aangezien zelda en ik verreweg de grootste drinkers van het board zijn. Dit in tegenstelling tot de geobsedeerde garnalen die jullie zijn.
Jullie hebben het nakijken, ecto's en de tijd dat het stoer stond om een blauwe schijven aan weerszijden van de bar te hebben ben ik allang voorbij!
 
Technisch perfecte setjes maken met 100kg of zwaarder is inderdaad netjes.
Barbell curls is nou eenmaal een zware oefening.
 
gefeliciteerd!
 
Sportfood.nl zei:
Technisch perfecte setjes maken met 100kg of zwaarder is inderdaad netjes.
Barbell curls is nou eenmaal een zware oefening.
Hoe druk jij barbelcurls dan:roflol:
 
Ik vráág het alleen maar!
 
Hey joopie, wie heeft jouw geroepen dan!? Sshhtt, opzouten!
 
Back
Naar boven