Fitness Seller

Liefste dagboek..

Heropend voor alle emo's

• Topic Starter Topic Starter
ik moet frans leren
het zou de taal der liefde moeten zijn
maar dan vind ik het maar k*t dat we geen praktijklessen krijgen :(
Ik ben ook niet zo goed in al die woordjes vanbuiten leren en franse zinnen maken dus ik hoop dat ik het er goed vanaf breng overmorgen.
Vandaag heb ik mijn eerste goedgelukte examen gemaakt (Microsoft Access)
Het voelt echt geweldig als je een goed examen gemaakt hebt en ik hoop dit gevoel zeker nog meermaals te ervaren in de toekomst. Diep in mij schuilt er een keiharde strever die bovendimensionale punten kan scoren, als hij gewoon "iets" meer zou leren tijdens het jaar.

ik moet frans leren
het zou de taal der liefde moeten zijn
maar dan vind ik het maar k*t dat we geen praktijklessen krijgen :(
Ik ben ook niet zo goed in al die woordjes vanbuiten leren en franse zinnen maken dus ik hoop dat ik het er goed vanaf breng overmorgen.
Vandaag heb ik mijn eerste goedgelukte examen gemaakt (Microsoft Access)
Het voelt echt geweldig als je een goed examen gemaakt hebt en ik hoop dit gevoel zeker nog meermaals te ervaren in de toekomst. Diep in mij schuilt er een keiharde strever die bovendimensionale punten kan scoren, als hij gewoon "iets" meer zou leren tijdens het jaar.

nu je die verhaaltjes zo leest. 1.5 jaar later, heb je wat bereikt in het leven? nog steeds last van je moeder?:D

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
nu je die verhaaltjes zo leest. 1.5 jaar later, heb je wat bereikt in het leven? nog steeds last van je moeder?:D

ja, tijden veranderen hé
ik ben er zeker gelukkiger op geworden, maar de gezinssituatie is niet echt verbeterd.
Sommige mensen zullen het gewoon nooit leren. Ik bekijk het nu van de positieve kant, of toch tenminste van de minst negatieve kant in mij.
En daarvan weet ik dat ik, met een beetje geluk, over 2 jaar niet meer thuis woon en mijn eigen leven, toekomst en geluk bepaal en dat zie ik helemaal zitten!
Dan kom ik nog meer liefde en vrolijkheid op dit forum rondstrooien :D

Terug
Naar boven