Fitness Seller

Liefste dagboek..

Bezoekers in dit topic

Beste dagboek,..

Ik wordt vandaag wakker. Helemaal alleen in een groot 2-persoonsbed.
Ik kijk naast me, maar zie niks moois meer liggen.
Normaal gesproken als ik wakker wordt kijk ik naast me om vervolgens naar dat mooie kontje , die lekkere borsten met kleine tepeltjes, dat schattige koppie te staren.
Nee, nu niet. Nu lig ik solo in bed.
Ja ze heeft me verlaten, zij heeft een einde gemaakt aan de 3 jaar durende relatie.
De reden: Ik was volgens haar teveel met mezelf bezig, en schonk haar te weinig aandacht.

Waarschuwing heb ik wel gehad, je bent niet meer attent genoeg, wanneer doe je weer eens romantisch.

Ach jah misschien was ik soms wat afwezig.

Maar nu heb ik in iedergeval de tijd om nog meer met mezelf bezig te zijn en dat betekent :

MEER EN HARDER TRAINEN DAN OOIT !

Ga nu ook starten met mijn eerste officiele kuur ooit.
Jep, de tijd is aangebroken.

Ik zeg haar vaarwel... ik zal je missen... vooral de geweldige coïtus .........................................................................................................................................................................
 
Beste dagboek,..

Ik wordt vandaag wakker. Helemaal alleen in een groot 2-persoonsbed.
Ik kijk naast me, maar zie niks moois meer liggen.
Normaal gesproken als ik wakker wordt kijk ik naast me om vervolgens naar dat mooie kontje , die lekkere borsten met kleine tepeltjes, dat schattige koppie te staren.
Nee, nu niet. Nu lig ik solo in bed.
Ja ze heeft me verlaten, zij heeft een einde gemaakt aan de 3 jaar durende relatie.
De reden: Ik was volgens haar teveel met mezelf bezig, en schonk haar te weinig aandacht.

Waarschuwing heb ik wel gehad, je bent niet meer attent genoeg, wanneer doe je weer eens romantisch.

Ach jah misschien was ik soms wat afwezig.

Maar nu heb ik in iedergeval de tijd om nog meer met mezelf bezig te zijn en dat betekent :

MEER EN HARDER TRAINEN DAN OOIT !

Ga nu ook starten met mijn eerste officiele kuur ooit.
Jep, de tijd is aangebroken.

Ik zeg haar vaarwel... ik zal je missen... vooral de geweldige coïtus .........................................................................................................................................................................

Kuren is evil don't do it. Beter dat je het bed nu lekker voor jezelf hebt. En mensen die je willen veranderen behoor je zelf aan de kant te zetten.


Waarom haat je hangjongeren sofietje? Plagen ze je, of staan ze in de weg?
 
Beste dagboek,..

Ik wordt vandaag wakker. Helemaal alleen in een groot 2-persoonsbed.
Ik kijk naast me, maar zie niks moois meer liggen.
Normaal gesproken als ik wakker wordt kijk ik naast me om vervolgens naar dat mooie kontje , die lekkere borsten met kleine tepeltjes, dat schattige koppie te staren.
Nee, nu niet. Nu lig ik solo in bed.
Ja ze heeft me verlaten, zij heeft een einde gemaakt aan de 3 jaar durende relatie.
De reden: Ik was volgens haar teveel met mezelf bezig, en schonk haar te weinig aandacht.

Waarschuwing heb ik wel gehad, je bent niet meer attent genoeg, wanneer doe je weer eens romantisch.

Ach jah misschien was ik soms wat afwezig.

Maar nu heb ik in iedergeval de tijd om nog meer met mezelf bezig te zijn en dat betekent :

MEER EN HARDER TRAINEN DAN OOIT !

Ga nu ook starten met mijn eerste officiele kuur ooit.
Jep, de tijd is aangebroken.

Ik zeg haar vaarwel... ik zal je missen... vooral de geweldige coïtus .........................................................................................................................................................................

echt klote voor je man, sterkte
best is wel dat je iets om handen hebt nu, doormede van harder trainen

om te gaan kuren nu is geen goed idee, al deed ik dat zelf ook toen men ex het gedaan maakte, kan je zeggen dat je er dan een emotieneel wrak van word, je kan maar beter sterk in je schoenen staan dan
 
echt klote voor je man, sterkte
best is wel dat je iets om handen hebt nu, doormede van harder trainen

om te gaan kuren nu is geen goed idee, al deed ik dat zelf ook toen men ex het gedaan maakte, kan je zeggen dat je er dan een emotieneel wrak van word, je kan maar beter sterk in je schoenen staan dan

Ja bedankt allemaal !

Ja ik voel me ook best wel klote. Ik mis haar al heel erg.
Maar ik ben toch van plan om door te zetten met een kuur om mij vervolgens 100% in te zetten voor een periode van keihard trainen.
Ik wil gewoon me hoofd, mijn gedachten op iets storten.

De tijd zal zijn wonden helen.
 
Ja bedankt allemaal !

Ja ik voel me ook best wel klote. Ik mis haar al heel erg.
Maar ik ben toch van plan om door te zetten met een kuur om mij vervolgens 100% in te zetten voor een periode van keihard trainen.
Ik wil gewoon me hoofd, mijn gedachten op iets storten.

De tijd zal zijn wonden helen.

Ga nou eerst is gewoon trainen en eten man.......

2q9995g.jpg
 
Beste dagboek,..

Ik wordt vandaag wakker. Helemaal alleen in een groot 2-persoonsbed.
Ik kijk naast me, maar zie niks moois meer liggen.
Normaal gesproken als ik wakker wordt kijk ik naast me om vervolgens naar dat mooie kontje , die lekkere borsten met kleine tepeltjes, dat schattige koppie te staren.
Nee, nu niet. Nu lig ik solo in bed.
Ja ze heeft me verlaten, zij heeft een einde gemaakt aan de 3 jaar durende relatie.
De reden: Ik was volgens haar teveel met mezelf bezig, en schonk haar te weinig aandacht.

Waarschuwing heb ik wel gehad, je bent niet meer attent genoeg, wanneer doe je weer eens romantisch.

Ach jah misschien was ik soms wat afwezig.

Maar nu heb ik in iedergeval de tijd om nog meer met mezelf bezig te zijn en dat betekent :

MEER EN HARDER TRAINEN DAN OOIT !

Ga nu ook starten met mijn eerste officiele kuur ooit.
Jep, de tijd is aangebroken.

Ik zeg haar vaarwel... ik zal je missen... vooral de geweldige coïtus .........................................................................................................................................................................


veel sterkte!!! moet hard aankomen na 3 jaar!!!
zou voor mij al hard aankomen na 1 dag :p
kuren zou ik ook afraden, niet dat het zo slecht is maar ik denk dat je je beter voelt als je weet dat je alles naturel bereikt hebt. Je foto's zien er trouwens zeer goed uit!
 
Lief dagboek,

Ik wou een nieuw topic openen maar wist niet waar mijn mening onder viel, dus ik stort mijn hart maar bij jou uit;

Heb zo'n spuughekel aan hangjongeren, dat ik sowieso de ouders het kwalijk neem. Maar moet wel toegeven dat bij buitenlandse jongeren ik gelijk denk aan dat de moeder 'niks' waard is en zoor zoon niet serieus word genomen en papa dan vaak 't t huis uit is, wat natuurlijk wel een groot vooroordeel is.

Vind gewoon dat het over het algemeen met de waarden en normen bagger gaat. Ik betrap me er nu zelfs al op dat ik het wel eens heb over 'eerder, toen ik 16 was hoefde ik dat niet te flikken'.

Maar vooral vind ik dat contante gezeik van de media over zinloos geweld en het overmatige gebruik van stille tochten enzo. Dan overlijdt er een camera man, of een duiker in 'the line of duty'. Ja noem mij maar 'hard' maar je weet dat er risico's zijn met je werkgebied, doe dan niet of die persoon een held is, want ze hebben er voor het overlijden genoeg extra risico-euro's voor gekregen.

Verder is er ook contact aangezengel van hoe slecht het kabinet het doet en naarmate het vertrouwen daalt richten wij 'het volk' ons meer en meer op de in ons oogpunt 'schuldigen'. Maar de enige schuldige is het kabinet.

Smoor je irritatie in de kiem dan zou er prima een multiculturele samenleving kunnen zijn. MULTIculturele dan hé. GEEN moslim-samenleving. Waarin iedereen gelijk is en ook gelijk word aangepakt met Zero Tolerance waarin er een limit moet zijn waarin wordt gesteld dat meermalig overtreders uiteindelijk het land uit worden gezet. Sowieso vind ik dat mensen recht hebben op één nationaliteit, belachelijk dat mensen wel voordelen van een dubbele nationaliteit en niet de nadelen hebben.

einde

mooi gezegd
ben je zeker dat je niet in de politiek wilt gaan?
dan immigreer ik naar nederland zodat ik op je kan stemmen :p
 
hahaah ja agoed plan, ik weet niet eens zelf wat voor een stemmer ik ben.
Laatst op CDA gestemd puur om bos te irriteren.. verder ben ik altijd 'rechts' geweest met die testen enzo.. maar dit keer zal ik wsch. wilders stemmen puur om mijn irritatie betreft die softe politiekelingen te luchten.. Stem nu; Partij Sophiej
 
hahaah ja agoed plan, ik weet niet eens zelf wat voor een stemmer ik ben.
Laatst op CDA gestemd puur om bos te irriteren.. verder ben ik altijd 'rechts' geweest met die testen enzo.. maar dit keer zal ik wsch. wilders stemmen puur om mijn irritatie betreft die softe politiekelingen te luchten.. Stem nu; Partij Sophiej

Heeft hij er nadien nog iets over gezegd?
 
:roflol: nee.. het lukte me niet om op internet aan zn PM te komen :(
 
liefste dagboek,

vandaag was mn eerste schooldag.
Zoals een schooldag betreft was de dag redelijk schools
ik heb maar 1 vak gehad van 3 uur en het was voorspelbaar SAAAI.
Desalniettemin vind ik het 1000 keer leuker dan het slavernijwerk dat ik deed
Een minpunt zijn de stoelen die vastzitten aan een of andere buis. De persoon die deze stoelen heeft uitgevonden moet wel heel gefrustreerd geweest zijn want stoelschuiven en stoelwippen is een traditionele bezigheid in het studentenleven. Waar gaan we naartoe als zelfs tradities afgebroken worden? De morele waarden gaan zo helemaal verloren.
Een andere ergernis is het feit dat ik nog steeds mijn studentenkaart niet heb gekregen en ik dus geen boeken kan kopen. Daar gaan mijn voornemens om elk vak bij te houden. Ze kunnen maar beter die brief vlug sturen want antwoorden op een blad papier schrijven zonder dat je de vraag weet en welke oefening je aan het maken bent zal later alleen maar voor problemen zorgen.
Verder is mijn rits van mijn rugzak nog eens afgeschoten en zitten er een paar rugzakritssluitingstandjes los maar gelukkig had ik nog een reserverits die ik er voorzichtig kon overdoen. owja deze week speel ik voor 6 euro mee met Euro Millions
als ik al 100 000 win van de 130 miljoen ben ik al tevreden. Al vind ik het nu ook weer niet erg als het meer is :rolleyes:
 
liefste dagboek,

vandaag was mn eerste schooldag.
Zoals een schooldag betreft was de dag redelijk schools
ik heb maar 1 vak gehad van 3 uur en het was voorspelbaar SAAAI.
Desalniettemin vind ik het 1000 keer leuker dan het slavernijwerk dat ik deed
Een minpunt zijn de stoelen die vastzitten aan een of andere buis. De persoon die deze stoelen heeft uitgevonden moet wel heel gefrustreerd geweest zijn want stoelschuiven en stoelwippen is een traditionele bezigheid in het studentenleven. Waar gaan we naartoe als zelfs tradities afgebroken worden? De morele waarden gaan zo helemaal verloren.
Een andere ergernis is het feit dat ik nog steeds mijn studentenkaart niet heb gekregen en ik dus geen boeken kan kopen. Daar gaan mijn voornemens om elk vak bij te houden. Ze kunnen maar beter die brief vlug sturen want antwoorden op een blad papier schrijven zonder dat je de vraag weet en welke oefening je aan het maken bent zal later alleen maar voor problemen zorgen.
Verder is mijn rits van mijn rugzak nog eens afgeschoten en zitten er een paar rugzakritssluitingstandjes los maar gelukkig had ik nog een reserverits die ik er voorzichtig kon overdoen. owja deze week speel ik voor 6 euro mee met Euro Millions
als ik al 100 000 win van de 130 miljoen ben ik al tevreden. Al vind ik het nu ook weer niet erg als het meer is :rolleyes:

School? Wat voor opleiding? Ik heb veel gemist geloof ik.
 
School? Wat voor opleiding? Ik heb jou gemist geloof ik.

wat lief :D
accountancy - fiscaliteit. Ik weet niet of ze die richting in Nederland hebben.
Wat doe jij nu weer?
 
vandaag een klein operatietje gehad onder volledige verdoving.
Het designerkleedje dat ik aan mocht trekken was jammer genoeg maat XXXXXL
Ik weet dat het me mooi zou staan moest het een M geweest zijn :rolleyes:
Na een uurtje tvkijken kwamen 2 verpleegsters in minirok en hippe crocs-alike schoenen me ontvoeren.
Ik zag de stoute blik in hun ogen en onderworp me bij de gedachte dat ik er toch nix tegen kon doen.
Toen ze mij de operatiezaal braafjes binnen loodsten wist ik dat ze niet aan mijn verwachtingspatroon gingen voldoen. Mijn bed werd naast een andere patiente gezet. Ik vond het moeilijk haar leeftijd te schatten. Ze kon 17 zijn, maar evengoed 22. Ze zag hoe mijn ontvoerders een antiluizenkapje over mijn hoofd deden en ik trok het dan ook meteen af om het eerst even grondig te checken en dan zelf terug op mijn hoofd te plaatsen. Ik vond het raar.. want ik heb helemaal geen luizen en de patiente naast mij vond dat kapje ook maar dom. Ik legde me wat neer in het iets te kleine bed en voelde hoe mijn buik dun werd en beelde me in dat er allemaal kleine mensjes in mijn darmen zaten die riepen voor voedsel en het roepen was dan mijn maag die wat gromde omdat ik honger had. Ik had namelijk al gans de dag nix gegeten en amper een paar slokjes water gedronken. Toen kwam er nog iemand binnen. Het was een oudere vrouw en ze was een beetje dik. Er was helaas geen plaats meer dus besloten ze de drie bedden tegen elkaar te schuiven. Ik lag al tegen dat meisje links van me toen een verpleegster het zag gebeuren en zei dat ze mij tussen 2 vrouwen gingen leggen waarop ik zei dat ik dat niet erg vond. Niet dat ik iets van plan zou zijn ofzo maar ze haalde mij meteen weg voor de operatie.
Ze staken een naald in mij die verbonden was met een zakje dat Baxter noemde en namen voor de zoveelste keer mijn bloeddruk. Ik moest erom lachen hoe dat ding aanspande rond mijn 40 cm (-10 cm) armen. Ze zette nog een zuurstofmasker over mijn hoofd en zei slaapwel. Ik wist dat het nu ging gebeuren maar geloofde niet veel van de slaapweltoestand. Ik slaap heel moeilijk in dus zullen ze al wat meer nodig hebben dan een vloeistof die ze in mijn lichaam spuiten. Echt raar was het dat ik het plots in mijn lichaam voelde komen, dat was een heeeeeel bizar en leuk gevoel maar nog geen 3 seconden later werd het donker. Echt knap dat ze dit kunnen doen !!
De ingreep zelf duurde niet lang en heb ik nog een paar uur naar tv gekeken. Flodder, een stukje freestyle voetbal op jim tv en nog een stukje bbq-koken. Het regende buiten non stop door en toen ik weg moest stopte het voor een minuut zodat ik droog de auto kon bereiken. Daarna begon het weer te regenen en dankte de weergod voor zijn bekwame actie. Ik vond het een mooi gebaar. Daar kan de euro-millions god nog wat van leren!
Tot zover mijn dag
 
Ghehe nice bump el smurfo;) Wat was die ingreep?:p
 
Ghehe nice bump el smurfo;) Wat was die ingreep?:p

iets van een adertje, was niet zo erg ofzo :p
wel zei die dokter dat ik 3 weken niet aan sport mocht doen :roflol:
momenteel heb ik wel een klein beetje pijn
maar 3 weken ... 3 dagen ofzo :D
 
Back
Naar boven