AndroidHealthClinic

Links in de aanval in slotdebat

:o je roept altijd weer medelijden bij me op, altijd probeer je over te komen als de hoogopgeleide jongen. Nu kom je met zo'n waardeloze aanval op Balkenende, probeer voortaan wat genuanceerder over te komen

Neen, je moet een kat een kat noemen en nu kon ik me effe niet inhouden. Hoe kan die kerel nu nog steeds achter zijn beslissing staan? Er zijn verdomme meer dan 600 000 Irakezen dood sinds de inval.

Precies, linkse valle graag mensen aan. Rechtse zijn over het algemeen relaxter. . :D

wat een onzin.
ALs je dus vindt dat Balkenende een hond is omdat hij nog steeds achter zijn beslising staat dan ben je links? Als je dus tegen de dood van 600 000 Irakezen bent dan ben j links? Dus als je rechts bent ben je niet tegen de dood van 600 000 Irakezen?

wat een onzin.
ALs je dus vindt dat Balkenende een hond is omdat hij nog steeds achter zijn beslising staat dan ben je links? Als je dus tegen de dood van 600 000 Irakezen bent dan ben j links? Dus als je rechts bent ben je niet tegen de dood van 600 000 Irakezen?

Ten 1e is Balkenende niet verantwoordelijk voor de dood van 600.000 irakezen.
Hoe zijn de meeste omgekomen? Door hun eigen lieve medebewoners.
Niet dom gaan praten nu.

Niemand is daar met het doel van we maken iedereen kapot naar toe gegaan.

wat een onzin.

Ik weet zeker dat Sadam heel wat meer irakezen heeft vermoord en er nog veel meer zou vermoorden als hij nog aan de macht zou blijven.

Ten 1e is Balkenende niet verantwoordelijk voor de dood van 600.000 irakezen.
Hoe zijn de meeste omgekomen? Door hun eigen lieve medebewoners.
Niet dom gaan praten nu.

Niemand is daar met het doel van we maken iedereen kapot naar toe gegaan.

dat geloof je toch zelf niet he?
en zelf indien ze stierven door hun eigen medebewoners, dat deden ze niet toen irak nog niet was aangevallen he.

neen , het doel was niet het uitmoorden van de Irakezen , het doel was eeuwige roem en olie! en natuurlijk macht en invloed in de regio verkrijgen om de positie van Israel te versterken. Dat er 300 000 a 400 000 burgers stierven door de bombardementen, is slecht "collateral damage", nietwaar.

het is weer allemaal de schuld van het westen!!!

Ik weet zeker dat Sadam heel wat meer irakezen heeft vermoord en er nog veel meer zou vermoorden als hij nog aan de macht zou blijven.

Niet overdrijven he. Hij was een tiran en heeft veel mensen vermoord maar de cijfers gaan in de richting van 10 000 a 20 000, en niet 1 000 000 he.

en dit alles doet er niet toe. Irak was lid van de VN, en geen enkel lid van de VN mag een ander lid van de VN aanvallen zonder mandaat. en ze hadden geen mandaat. dus was de oorlog illegaal.

had Balkenende laatst gezegd: "ja , kijk , toen leek het een goed idee, op basis van de informatie die ik had gekregen van de VS, maar nu we alles weten en weten dat Amerika onder valse voorwendsels Irak is binnengevallen, is et inderdaad een foute beslissing geweest. "
had hij dat gezegd dan had ik mijn hoedje afgedaan.
Maar neen, nu zelf nog blijft hij achter zijn beslissing staan.

dat geloof je toch zelf niet he?
en zelf indien ze stierven door hun eigen medebewoners, dat deden ze niet toen irak nog niet was aangevallen he.

neen , het doel was niet het uitmoorden van de Irakezen , het doel was eeuwige roem en olie! en natuurlijk macht en invloed in de regio verkrijgen om de positie van Israel te versterken. Dat er 300 000 a 400 000 burgers stierven door de bombardementen, is slecht "collateral damage", nietwaar.

Vent, je lult uit je nek man.
Als je denkt dat hun dat bij voorbaat dachten en zouden denken dat het geen consequenties zou hebben op hun nationale politiek ben je echt naief.

Maar geloof wat je wilt geloven.
Jij bent tegen USA, tegen alles wat niet achter de moslims staat enz enz.
Jij wilt dat graag op een BB board vertolken.
Nou veel plezier. Je zorgt voor kostelijk vermaak. Kom me dag altijd prettig door als ik je domme dingen zie posten:D

balkenende die blijft herhalen dat hij achter zijn beslissing blijft staan wat betreft de aanval op irak. Wat een hond, een smeerlap, een bacterie op de stront van een lepralijdende kakkerlak!

Heb vaak wel respect voor je standpunten maar hier laat je je wel kennen.......

Vent, je lult uit je nek man.
Als je denkt dat hun dat bij voorbaat dachten en zouden denken dat het geen consequenties zou hebben op hun nationale politiek ben je echt naief.
Wat een prachtige zin. en ook wat een onzin.
De republieken hadden de meerderheid in kamer en parlement en ahdden busha ls president.

Bush zie zelf tegen de tegenstanders van de oorlog: "ja het zal veel kosten maar de oorlog zal kort zijn en we kunnen dan de olie van irak gebruiken voor het financieren van de oorlog.

Belachelijk hoe je een oorlog tracht te rechtvaardigen die nu door zowat iedereen op aarde als smerig iis bestempeld

Heb vaak wel respect voor je standpunten maar hier laat je je wel kennen.......

ja, ik kon het effe niet meer houden. lees wat ik schreef over balkenende in mijn voirge post; Had hij toegegeven dat hij een foute beslissing had genomen door zich te baseren op valse info van amerika dan had ik dat nooit gezegd; Maar die lul blijft achter zijn beslissing staan wetende dat de oorlog op valse voorwendsels is gebaseerd en daadoor al meer dan 600 000 doden zijn gevallen.

Wat een prachtige zin. en ook wat een onzin.
De republieken hadden de meerderheid in kamer en parlement en ahdden busha ls president.

Bush zie zelf tegen de tegenstanders van de oorlog: "ja het zal veel kosten maar de oorlog zal kort zijn en we kunnen dan de olie van irak gebruiken voor het financieren van de oorlog.

Belachelijk hoe je een oorlog tracht te rechtvaardigen die nu door zowat iedereen op aarde als smerig iis bestempeld

Is ie nu toch ook kwijt. Was vast niet zijn doelstelling. Tuurlijk wilde hij al te graag afmaken wat zijn ouweheer niet was gelukt.
Echter je zegt vaak dingen die kant nog wal raken.

ja, ik kon het effe niet meer houden. lees wat ik schreef over balkenende in mijn voirge post; Had hij toegegeven dat hij een foute beslissing had genomen door zich te baseren op valse info van amerika dan had ik dat nooit gezegd; Maar die lul blijft achter zijn beslissing staan wetende dat de oorlog op valse voorwendsels is gebaseerd en daadoor al meer dan 600 000 doden zijn gevallen.

Balkenende wordt gewoon weer Minister President hoor.

En ik vind als leider zijnde dat je achter je beslissingen moet blijven staan, goed of slecht.

anders begin je imo een beetje op Wouter Bos te lijken.

Balkenende wordt gewoon weer Minister President hoor.

En ik vind als leider zijnde dat je achter je beslissingen moet blijven staan, goed of slecht.

.

ja dat klopt maar het getuigt van nog meer leiderschap en eerlijkheid als je een fout durft toegeven.
Hij had kunnen zeggen;: "ik heb me gebaseeerd op valse info vanuit Amerika en dus heb ik spijt van die beslissing." Maar hij had angst om als inconsequent bestempeld te worden als een man zonder ruggegraat. Maar ik vind het een schande.

met wat hij toen wist heeft hij die keus gemaakt. zeggen dat er later nog allerlei shit boven tafel kwam doet er niet toe.
Dus hij heeft toen die beslissing gemaakt en zou dat nu weer doen als de feiten hetzelfde waren.
Alles daarna is bull.
spijt is waar de koe schijt

met wat hij toen wist heeft hij die keus gemaakt. zeggen dat er later nog allerlei shit boven tafel kwam doet er niet toe.
Dus hij heeft toen die beslissing gemaakt en zou dat nu weer doen als de feiten hetzelfde waren.
Alles daarna is bull.
spijt is waar de koe schijt

ja maar hij zei onlangs dat hij og steeds achter die beslissing staat, zelf nu hij weet da t de voorwendsels gelogen waren. Dat is toch belachelijk.
Hij had moetne zeggen:" ik heb me gebaseerd op info die achteraf vals bleek te zijn en daarom kan ik zeggen dat ik toen dacht de juiste beslissing te nemen maar u we alle feiten kenne zouden we kunen stellen dat het een foute beslissing was."

maar dat zegt hij niet.

ja maar hij zei onlangs dat hij og steeds achter die beslissing staat, zelf nu hij weet da t de voorwendsels gelogen waren. Dat is toch belachelijk.
Hij had moetne zeggen:" ik heb me gebaseerd op info die achteraf vals bleek te zijn en daarom kan ik zeggen dat ik toen dacht de juiste beslissing te nemen maar u we alle feiten kenne zouden we kunen stellen dat het een foute beslissing was."

Daar ben ik het helemaal mee eens :thumbs:

De reden dat hij dat waarschijnlijk niet gedaan heeft is toch angst voor het verlies van stemmers deze verkiezingen........................

Terug
Naar boven