AndroidHealthClinic

Links in de aanval in slotdebat

ja maar hij zei onlangs dat hij og steeds achter die beslissing staat, zelf nu hij weet da t de voorwendsels gelogen waren. Dat is toch belachelijk.
Hij had moetne zeggen:" ik heb me gebaseerd op info die achteraf vals bleek te zijn en daarom kan ik zeggen dat ik toen dacht de juiste beslissing te nemen maar u we alle feiten kenne zouden we kunen stellen dat het een foute beslissing was."

maar dat zegt hij niet.

de beslissing was fout maar de verantwoodelijk heid hiervoor ligt toch echt bij amerika. Als JP gaat zeggen dat het een foute beslissing was staan de relkranten er morgen vol van. Tactiek die werkt denk ik

je weet toch wel wat politici zijn he.
en ik heb nieuws voor je , die zijn in ieder land met dezelfde spelletjes bezig.
Soms hoop ik wel eens dat halsema of marijnissen ook moeten gaan regeren en dan gaan ze exact hetzelfde doen, zodra de macht inhanden is krijg je andere verantwoordelijkheden en gaan ze allemaal andere beslissingen nemen.
Oppsitie is zo makkelijk (dat zou jij moeten weten T;)

je weet toch wel wat politici zijn he.
en ik heb nieuws voor je , die zijn in ieder land met dezelfde spelletjes bezig.
Soms hoop ik wel eens dat halsema of marijnissen ook moeten gaan regeren en dan gaan ze exact hetzelfde doen, zodra de macht inhanden is krijg je andere verantwoordelijkheden en gaan ze allemaal andere beslissingen nemen.
Oppsitie is zo makkelijk (dat zou jij moeten weten T;)

Ja daar ben ik het volkomen me eens. Net zoals het Vlaams Belang in Belgie. Altijd kritiek maar indien ze in de regering zoudne zitten zoudne ze geen oplossingen kunnen bieden want hun programma slaat nergens op.

Maar dit neemt niet weg dat Balkenende zelf stemmen had kunnen winnen door te zeggen dat binnenvallen in irak een foute keuze was.
Ik ben wel blij dat ikk op dit forum veel bijleer over de Nederlandse politiek. onrechtstreeks omdat deze site me ahw verplicht me bij te scholen betreffende de Nederlandse politiek.

ik wil je wel wat lesjes geven hoor;)
geheel onpartijdig ofcourse:D

Vent, je lult uit je nek man.
Als je denkt dat hun dat bij voorbaat dachten en zouden denken dat het geen consequenties zou hebben op hun nationale politiek ben je echt naief.

Maar geloof wat je wilt geloven.
Jij bent tegen USA, tegen alles wat niet achter de moslims staat enz enz.
Jij wilt dat graag op een BB board vertolken.
Nou veel plezier. Je zorgt voor kostelijk vermaak. Kom me dag altijd prettig door als ik je domme dingen zie posten:D

Hahaha jij bent echt een prachtige vent zeg. Dat jij thinkalot beschuldigt van domme posts is de wereld op zijn kop. Ik denk Thinkalot meer intelligentie in zijn pink heeft dan jij ooit zult hebben.

Laten we het verder gezellig houden, dat gezeik over en weer heeft totaal geen nut.

Terug
Naar boven