MuscleMeat

LIPO 6 fatburner winner 2005 en 2006

ferry1

Dutch Bodybuilder
Waardering
0
Ik ben begonnen met Lipo6. Ik heb twee potten gekocht waar ik dus 2 maanden mee kan doen. Ik hoop eindelijk eens wat droger te worden.
Mijn cardio is goed echter mijn voeding in het weekend niet geweldig.
Mijn vraag is of iemand resultaten/ervaringen heeft met Lipo6 , En hoelang je het achter elkaar kan gebruiken alvorens een rustpauze in te lassen.

• Topic Starter Topic Starter
Niemand?

niet verwachten dat iemand binnen een paar minuten HET antwoord geeft.:p
ik heb er veel goeie dingen over gehoord, dus zal wel lukken denk ik met lipo 6.

Hehehe, komt door die pillen denk ik!! hehehehe

Ik gebruik ze nu 3 weken en moet zeggen ben droger geworden,slik er gewoon 2 per dag en ging als een trein in de gym.

Ik heb Lipo-6 nog nooit gebruikt, maar heb er vrijwel alleen goede reviews over gelezen dus lijkt me een goed product.

Laat het ff weten hoe het bevalt :D

Ben nu bijna met me eerste potje klaar.Ik gebruik het wel 5dagen op en 2dagen af om gewenning te voorkomen zover dat te voorkomen valt.Ik vind het een prima product ter ondersteuning in de cut.Zit nu op de helft van me cut.Had me iets teveel laten gaan in de bulk,gestopt met roken en mijn bf niet goed in de gaten gehouden.Dan kom je op een schaamteloos bf van 22% bij 94kg:o .Inmiddels terug op de 15% bij 88kg.Heb ongeveer bij de 18% de lipo6 erin gegooid.Goed spul echt een aanrader als je niet aan de ephedrine wilt.Ga binnenkort even 2 potjes bij bestellen aangezien het verboden schijnt te worden hier in nl.

verboden? waarom??

ot goed product

Zonder juiste voeding -> geen/weinig resultaat.

Zorg eerst dat je dieet op orde is.

zeer juist,ken ook al goeie reactie vernomen,nog niet geprobeerd

Ik ben op zoek naar een goede supp in de cut. Efedrine raak ik te opgejaagd van. Ook kan ik me niet goed erdoor concentreren, niet echt relax op het werk.

Nou heb ik veel goede dingen gelezen over Leviathan en over Lipo 6. Mag je dit nou gewoon bestellen op bijv. bodybuilding.com of is Yohimbine HCL of andere stoffen 'illegaal' ??? Waar hebben jullie het vandaan ? :D

Ben nu bijna met me eerste potje klaar.Ik gebruik het wel 5dagen op en 2dagen af om gewenning te voorkomen zover dat te voorkomen valt.Ik vind het een prima product ter ondersteuning in de cut.Zit nu op de helft van me cut.Had me iets teveel laten gaan in de bulk,gestopt met roken en mijn bf niet goed in de gaten gehouden.Dan kom je op een schaamteloos bf van 22% bij 94kg:o .Inmiddels terug op de 15% bij 88kg.Heb ongeveer bij de 18% de lipo6 erin gegooid.Goed spul echt een aanrader als je niet aan de ephedrine wilt.Ga binnenkort even 2 potjes bij bestellen aangezien het verboden schijnt te worden hier in nl.

In hoeverre zul je dan gewenning ervaren met een product als Lipo 6 of Leviathan?

Is die gewenning puur voor het gevoel / energie-effect of ook daadwerkelijk voor de stofwisseling verhogende werking of beide?

In hoeverre zul je dan gewenning ervaren met een product als Lipo 6 of Leviathan?

Is die gewenning puur voor het gevoel / energie-effect of ook daadwerkelijk voor de stofwisseling verhogende werking of beide?

Is voor beide.Tegen het einde van de week merk ik dat de werking gevoelsmatig afneemt.Het begin van de week erop merk ik echt weer dat ik ze neem.Binnenkort als me potje op is ga ik toch geen nieuwe potjes kopen maar over op de hydroxycut hardcore van muscletech.Is kijken of er veel verschil in werking is.Je leest over beide positieve reacties dus ben benieuwd.
BTW lipo6 en andere producten met yohimbine hcl zijn voorlopig nog gewoon vrij verkrijgbaar dus gewoon bestellen die shit:D .

Is voor beide.Tegen het einde van de week merk ik dat de werking gevoelsmatig afneemt.Het begin van de week erop merk ik echt weer dat ik ze neem.Binnenkort als me potje op is ga ik toch geen nieuwe potjes kopen maar over op de hydroxycut hardcore van muscletech.Is kijken of er veel verschil in werking is.Je leest over beide positieve reacties dus ben benieuwd.
BTW lipo6 en andere producten met yohimbine hcl zijn voorlopig nog gewoon vrij verkrijgbaar dus gewoon bestellen die shit:D .

Aight ga ik ff bestellen op bb.com. Net als Leviathan en Hydroxycut. Kan ik even de zomer door en zien welke me het beste bevalt. Denk ook dat ik dan 5 dagen op 2 dagen af ga proberen. Thx voor de tip.

Ken je Leviathan trouwens? Ook erg goede reviews over op Amerikaanse fora.

Aight ga ik ff bestellen op bb.com. Net als Leviathan en Hydroxycut. Kan ik even de zomer door en zien welke me het beste bevalt. Denk ook dat ik dan 5 dagen op 2 dagen af ga proberen. Thx voor de tip.

Ken je Leviathan trouwens? Ook erg goede reviews over op Amerikaanse fora.

ik zat er ook aan te denken bij mijn volgende cut Leviathan te proberen. maar gezien me leeftijd denk ik niet zoveel voordeel te hebben van het test.boost gedeelte. of wel?

Was erniet echt onder de indruk van van de lipo-6 mijn voeding en cardio zitten perfect. Denk echter voor mensen die een hoger vetpercentage dat het wel zal helpen zelf zit ik op 5-6% en nee ik wil nog droger staan :)

2 potten op

Ik ben van 18 % naar 15% gegaan na twee potten. Had toch wat meer verwacht. Voeding en training in de cut.

Wellicht werkt hydroxycut beter.

Terug
Naar boven