AndroidHealthClinic

LIPO 6 fatburner winner 2005 en 2006

Ik ben van 18 % naar 15% gegaan na twee potten. Had toch wat meer verwacht. Voeding en training in de cut.

Wellicht werkt hydroxycut beter.
werkte bij mij ook niet goed..

Stackers met ephedra werken behoorlijk maar imo moet je vetverlies vooral bereiken met cardio & aangepaste voeding.

Heb al meermaals fatburners gebruikt (ripped fuel - anti fat fuel - stacker 4 - stacker 2 met ephedra - lipo 6), imo goed voor extra energie in de cut maar geen wondermiddel om vet te laten "wegsmelten"

Grtz

Hm,ik denk dat het onrechtstreeks resultaat oplevert.
Daarmee bedoel ik dat dit supplement zéér goed is voor extra energie..en door die extra energie ga je automatisch aangezet worden tot meer sporten.Daardoor meer vet verbranding,mits een aangepaste voeding uiteraard.

Iemand van 40 jaar heeft natuurlijk niet meer de verbranding als iemand van 20,right!?

Hm,ik denk dat het onrechtstreeks resultaat oplevert.
Daarmee bedoel ik dat dit supplement zéér goed is voor extra energie..en door die extra energie ga je automatisch aangezet worden tot meer sporten.Daardoor meer vet verbranding,mits een aangepaste voeding uiteraard.

Iemand van 40 jaar heeft natuurlijk niet meer de verbranding als iemand van 20,right!?

hmm ik denk dat jij aant bumpen ben

?Weet niet hoe je daarbij komt,is al een tijd geleden dat ik hier iets gepost heb.Mag ik dan geen eerlijk comment ivm het onderwerp van dit topic geven?

Hoezo?Dit topic nog steeds open toch?
Wil toch niet zeggen dat het al meer dan een jaar geleden is dat er geen reactie meer mogen geplaatst worden!?

ja so hijs nog open
niet alle topics worden gesloten
na meer dan een jaar zal de ts waarschijnlijk geen reactie meer nodig hebben
je hebt ook niet echt iets toegevoegd door topic weer omhoog te bumpen

Niets toegevoegd?Lol..leer misschien eerst eens lezen en typen dan.
Daarbij,waar moei jij je mee?
Heb je anders niets te doen dan onnozele praat te verkondigen hier?

Terug
Naar boven