Fitness Seller

Sticky Live News Topic

  • Topic starter mat
  • Startdatum
  • Reacties 7K
  • Weergaven 223K
  • Volgers 92

Bezoekers in dit topic

 
Mede te danken aan Trump. Althans dit is waar al een tijdje voor werd gevreesd. Maar hij houdt zich aan zijn verkiezingsbelofte!

Niet mee eens. Trump riep al een jaar geleden dat ie weg zou gaan. Europa stond erbij en keek er naar.
Trump heeft de EU meerdere keren gewaarschuwd, de EU deed niets.

En dan is het nu de schuld van Trump? Terecht dat hij weggaat. Amerika heeft daar niets te zoeken. Laat ze hun eigen boontjes maar doppen.
 
Laatst bewerkt:
Licht al hun standpunten en de opties die ze hadden toe, en hoe Erdogan ze effectief buiten spel heeft gezet en z'n eigen gang gaat ongeacht wat Trump wil.
 
Syrian state television has said that government troops are moving to the north to confront the ongoing Turkish offensive in northern Syria.
 
:thumb:

Samen met Russen die Turken verjagen. Wat doen ze ongevraagd in een soeverein land?
 
  • Like
Waarderingen: 040B
Wat deed/doet de rest van de wereld daar?
 
Iran, Hezbollah en de Russen mochten komen van Bashar als enige volgens mij.
 
Bij een oorlogsverklaring aan Turkije zijn wij op papier ook in oorlog. :o
 
Iran, Hezbollah en de Russen mochten komen van zetbaas Poetin als enige volgens mij.
Fixed. Snap niet zo goed waarom die Bashar nog leeft. Had niemand hem kunnen omleggen? Ik bedoel Poetin had dat kunnen doen.

edit.
Assad is dictator en oorlogsmisdadiger. Het Westen vindt alleen het tegengaan van moslimextremisme belangrijker dan zijn hoofd op dit moment. Het probleem daarbij is dat als Assad weg is er niet meteen vrede ontstaat, dat is bijna niet te doen daar met al die extreme groeperingen. Niet voor niets dat Assad zelf ook geen zeggenschap heeft over het hele land, wat grotendeels aan de rand van de afgrond hangt. Ik denk dat zijn lot in de handen ligt van Iran en Rusland. Als zijn aftreden en/of hoofd ingeruild kan worden voor iets wat voor hen interessanter is komt hij ernstig en snel in problemen. Zolang Assad "leider" is van het land zal er geen politieke oplossing komen. Geopolitiek steekspel, waar niets is wat het lijkt. Wie er het best in stratego is en van de lange adem, zal hier uiteindelijk als winnaar aangewezen kunnen worden.
 
Laatst bewerkt:
Street gunbattles break out as 'El Chapo's' son arrested
Police and suspected cartel members engaged in prolonged gunbattles in Culiacan, Mexico as local authorities arrested the son of former drug lord Joaquin "El Chapo" Guzman. Ovidio Guzman Lopez was later released.








 
  • Wow
Waarderingen: BB_
Dat is maximum 700 meter van m'n woning. :thinking:
 
  • Wow
Waarderingen: LM
Dat is maximum 700 meter van m'n woning. :thinking:
Arme Jill.
Best gek toch dat dit allemaal zo dichtbij gebeurt.
Sta je weer eens stil wat voor een gekken er op deze aardkloot ronddwalen.
 
Heb zelf al, min of meer, zoiets van dichtbij meegemaakt. Ik schrik nergens meer van. Laat staan v.d. ontaardheid van mensen. Deze keer heb ik zelfs geen zin om in te gaan op de laksheid v.d. politie en het gerecht.
 
Dat laatste is een regelrechte grap.
Hetgeen als democratie voorgesteld wordt is gewoon een circus.
Maar hier moeten we inderdaad niet op ingaan.
 
Ken een gast diens pa heeft zn moeder op straat met messen afgeslacht in mn dorp. Hele buurt moch meegenieten.


Huiselijk geweld: het gevaar komt niet van links of rechts maar van binnen! :finger:

Wees alert
 
Huiselijk geweld is nog steeds een zeer groot probleem, inderdaad. Hebben de slachtoffer-feministen het er weleens over? (echt feministen vast wel)
 
Back
Naar boven