Fitness Seller

log Roberto24 zonder spectaculaire naam

roberto24

Freaky Bodybuilder
Waardering
8
Dag beste mensen,

Nou, ga ook maar eens een logje bijhouden. Sowieso altijd leuk om eens terug te lezen en feedback of tips te krijgen. Daarnaast ben ik aan t cutten en zit ik momenteel op t punt waar ik het voorgaande jaren lastig begon te krijgen. Een week op 10 op dieet nu, en steeds beter zichtbare buikspieren. En dat is t moment dat mijn duiveltje begint te zeggen dat ik wel s weer wat lekkers heb verdient. En daar ga ik altijd de fout in, want het worden altijd meer lekkere dingen. Maar tot nu toe gaat het goed.

Oke, stand van zaken..:

momenteel dus aan het cutten met lichte ondersteuning, 375mg test per week en 50mcg T3, ong 6 weken onderweg. Moest ff wachten op mn T3, die vanaf volgende week op 75 komt te staan en de test verhoog ik dan naar 500.
Op cardiodagen neem ik ephedrine + caffeine.

stats momenteel..:

niet helemaal duidelijk, ik weeg me nooit tijdens het cutten omdat het ontzettend demotiveert, dus ik ga puur op de spiegel af, en mn shirtjes. Deze zitten nog even strak, dus dat s positief:D

training vandaag..:

vanmorgen opgestaan, ephedrine + caffeine tabs, whey met water en naar de sportschool, 45 cardio, ong 500 calorieen. Licht verzuurde kuiten omdat k gisteravond ook al een uur had gedaan.Thuis 3 amino tabs, douchen, daarna 3 ei-eiwitten, half uurtje later ong 125gr kip met groenten.
Daarna rustig kh opladen, dus eerst 2 boterhammen met pindakaas en casselerrib. Nu net 175gr aardappelen met koolvis op voor genoeg energie voor mn 2e training, rug/biceps.

Dus, nu weer naar de sportschool, mocht er iemand op of aanmerkingen hebben op mijn voeding of wat ook, shoot.

succes...misschien fototje? Beeld erbij voor tha idea..

succes bro, ga je zeker volgen

• Topic Starter Topic Starter
nou, voor t eerst maar eens een pic plaatsen hiero. Deze is koud genomen, zal volgende week er nog s 1 nemen met een beetje pomp erin:)

8yceu8.jpg

trainen ging lekker, eerst rug, dan biceps, beetje standaard recept. Train niet op volle kracht ivm low carb.
ken niet alle oefeningen precies bij naam, dus excuse me als er wat krom staat.

lat pulley naar de borst
16x 60kg
12x 70kg
10x 80kg
met meteen 1 setje daarna reversed grip op 65kg 10x

bent over row

16x 60kg
12x 80kg
10x 85kg

one arm pull down panatta freeweight machine

15x 35kg
12x 40kg

meteen daarna one arm cable row
15x 50kg
12x 60kg

meteen daarna seated row machine
15x 40kg
12x 50kg

barbell row

15x 30kg (ex bar)
12x 40kg
10x 40kg

meteen daarna hammer curls
10x 16kg p arm
10x 18kg p arm

venenberg curl machine

12x 35kg
10x 30kg

cable curl
15x 45kg
12x 50kg

daarna nog wat onderarmen gedaan, reversed grip, 3x 20x 20kg, gewoon lekker pompen.

zoals je ziet train ik veelal door elkaar heen, puur op gevoel. Houd niet van het vaste stramien van 3 setjes.

nu welverdiende shake, zo ff douchen, daarna staat er 200gr aardappelen met 125gr varkenshaas op het menu:meal:

Laatst bewerkt:
Er zit flink wat massa op daar..

nou, we gaan weer voor de ochtendcardio. Begin het cardio-en echt zat te worden. Heb het over 8 weken opgebouwd en zit nu zo'n twee weken op elke ochtend 45min cardio op nuchtere maag, plus om de dag KT, dus ben zo'n 10x per week op de sportschool. Tijdelijk werkloos zijn heeft ook zn voordelen:) Heb nu een hometrainer gekocht, mn sportschool gaat binnenkort een aantal ochtenden en zelfs dagen dicht ivm vakantierooster. Dus ik zou nu mn hometrainer al voor de tv kunnen parkeren en dat doen, maar ik verbrand veel minder op een fiets dan op een crosstrainer, dus wil er nog gebruik van maken zolang het kan op de sportschool.

dus nu aan de shake met water,en dan gaan we weer peddelen.

zo, weer 500kc verbrand, nu 3 amino tabs, strakjes 3 ei-eiwitten en daarna mn kip met groenten.

mss dat cardio in de buitenlucht beter vol te houden is?
voor mij is het dan stukken leuker!

Hoe lang train je qua jaren? Voor iemand die AS gebruikt lijkt het me dat je te licht traint, maar heb zelf totaal geen ervaring met anabolen.:o cardio in de buitenlucht is idd veel beter.

Suc6 iig.:)

mss dat cardio in de buitenlucht beter vol te houden is?
voor mij is het dan stukken leuker!

is op zich wel een idee ja, maar heb geen fijne fiets om los op te gaan en met joggen/hardlopen verzuren mijn schenen ontzettend na 10/15 minuten. Daarnaast is t hier momenteel k*tweer:P

Ach, met mn ipod mee valt het allemaal ook wel mee, vermaak me wel, er zijn alleen leukere dingen te doen in de sportschool.

goedemorgen allemaal.
vandaag op het programma..: schouders, traps en onderarmen. Vanmiddag later nog 1 uur op de hometrainer.

ontbijt: 2 volkoren boterhammen met pindakaas, ham, kaas en 5 ei-eiwitten.

Succes kerel. Je stats nu weet je niet (wil je niet weten ;)), maar wat waren je stats voordat je begon te cutten? Ik volg je iig.

Ben benieuwd na je kuurverleden. En op hoeveel jij je ephedrine en cafeïne doseerd.

Succes met je logje btw.

Succes kerel. Je stats nu weet je niet (wil je niet weten ;)), maar wat waren je stats voordat je begon te cutten? Ik volg je iig.

mijn stats waren ong zoals in mn signature, denk een kg of 94/95, mn % was wel weer iets verhoogd, denk dat ik op 14/15 ben begonnen.

---------- Toegevoegd om 10:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:01 ----------

Ben benieuwd na je kuurverleden. En op hoeveel jij je ephedrine en cafeïne doseerd.

Succes met je logje btw.

Ik heb al wel wat gekuurd in het verleden, maar nooit in hoge hoeveelheden. Zwaarste kuurtje was test 500 deca 400 met wat tren ace erna.

ik zat op 1x eph 30mg + 250mg caff per dag, sinds vorige week neem ik dit 2 keer, s'ochtends meteen voor de cardio en s'middags nog eens.

---------- Toegevoegd om 10:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:03 ----------

Schouders zondag gingen lekker, goed de pomp erin. Heel rommelige training, onderstaande heeft dus een beetje door elkaar heen gelopen.

begonnen met panatta shoulder press:

15x 30
15x 50
12x 70
10x 80

side raise machine

15x 20
15x 25
12x 30
8x 35

reversed flyes om de nek op te warmen

15x 30kg
12x 40kg

shrugs: (afgewisseld met lichte shoulderpresses)

20x 50kg
20x 70kg
12x 90kg

front raises:

12x 14kg
12x 16kg

cable bar naar je voorhoofd (iemand hoe deze heet? fijne oefening:))

3x 12x fullstack 90kg

gisteravond nog feestje gehad van mn ma, 50 jaar geworden. Van te voren nog 60min op hometrainer gezeten, en verder rustig avondje gehad. Geen alcohol, barbeque met clean vlees op 1 spekstok na, die zijn zo lekker:)

nu weer aan de shake met water, ephedrine + caff tab, en zo naar de sportschool, eerst de buikspiertjes en daarna 50/60 min crosstrainer.

greetings!

ik ga deze ook volgen :p

Is er trouwens een reden waarom je enkel op cardio dagen eca neemt?

Zonder catchy lognaam ben je nergens in de genadeloze wereld van dbb :(

ik ga deze ook volgen :p

Is er trouwens een reden waarom je enkel op cardio dagen eca neemt?

ja, je wordt er uiteindelijk niet gezonder op, en neem ook al T3, dus ga er vanuit dat dit voldoende moet zijn. Maar momenteel komt het nog uit op elke dag, omdat ik elke dag cardio:P

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

Deze bedoel je? http://www.youtube.com/watch?v=2d32...um=1&ie=UTF-8&ei=he1a&feature=player_embedded

Face Pull is dat.

---------- Toegevoegd om 10:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:19 ----------

Omdat het op niet trainingsdagen overbodig is, en niet goed voor je herstel.

die oefening idd, doe m alleen met stang en liggend op de grond, superfijne oefening.

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

Zonder catchy lognaam ben je nergens in de genadeloze wereld van dbb :(

mja, het is een harde wereld idd. Dacht dat bescheidenheid wel zou opvallen tussen alle schreeuwerige titels;)

Nou, cardio zit er weer op, 3 amino tabs naar binnen en nu half uurtje later 3 ei-eiwitten. ff laten zakken en strakjes ong 120gr kip met groenten.

---------- Toegevoegd om 13:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:03 ----------

Hoe lang train je qua jaren? Voor iemand die AS gebruikt lijkt het me dat je te licht traint, maar heb zelf totaal geen ervaring met anabolen.:o cardio in de buitenlucht is idd veel beter.

Suc6 iig.:)

ik train nu ong een jaar of 6, met ups en down's. Toen ik 20jaar was woog ik nog 58kg, dus ben nu ong 35kg zwaarder. Ik train idd niet heel zwaar, zowiezo nu niet omdat ik erg low-carb train, en voor kt al een cardiosessie heb gehad s'ochtends. Daarnaast ben ik zowiezo niet onwijs sterk, ben ook nooit veel sterker geworden tijdens het kuren. Altijd wel een paar kg meer, maar niet zoals sommigen echt veel kilo's meer pakken.

Roberto krijgt ervan langs.

ja, je wordt er uiteindelijk niet gezonder op, en neem ook al T3, dus ga er vanuit dat dit voldoende moet zijn. Maar momenteel komt het nog uit op elke dag, omdat ik elke dag cardio:P

---------- Toegevoegd om 13:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:00 ----------

die oefening idd, doe m alleen met stang en liggend op de grond, superfijne oefening.

---------- Toegevoegd om 13:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:01 ----------

mja, het is een harde wereld idd. Dacht dat bescheidenheid wel zou opvallen tussen alle schreeuwerige titels;)

Nou, cardio zit er weer op, 3 amino tabs naar binnen en nu half uurtje later 3 ei-eiwitten. ff laten zakken en strakjes ong 120gr kip met groenten.

Op een cardio dag heeft het weinig zin R.
vergeet niet dat je beter herstelt zonder, dus meer massa behoud als je alleen op KT dagen de ecay stack neemt.
hoe vind je de Topic titel?

Terug
Naar boven