MuscleMeat

log Roberto24 zonder spectaculaire naam

dat is zo, maar voor nu leun ik voornamelijk ff op alleen de test. Had er ook wel graag wat tren ace aan toegevoegd, maar bevind me momenteel ff in een financiele dip:(

nou het is voor iedereeen crisis blijkbaar. :D

veel suc6 roberto. ben benieuwd waar je gaat eindigen. zit een flink pak massa onder zo te zien :thumbs:

• Topic Starter Topic Starter
zal mn voeding redelijk goed zitten momenteel?

-ontbijt: 30gr whey met water
- cardio
- na cardio 3 amino tabs
- 3 ei-eiwitten
- 120gr kip + groenten
- 2 volkoren boterhammen met btje pindakaas en kipfilet (ong. 50gr)
- 100gr koolvis met handje aardappelen (voor kt wat meer)
- 125gr varkenshaas, op kt ook met wat aardappelen
- shake met 300gr mag kwark, 30gr proteine80 en scheutje melk

- op kt dagen nog een extra shake na de kt sessie

zal mn voeding redelijk goed zitten momenteel?

-ontbijt: 30gr whey met water
- cardio
- na cardio 3 amino tabs
- 3 ei-eiwitten
- 120gr kip + groenten
- 2 volkoren boterhammen met btje pindakaas en kipfilet (ong. 50gr)
- 100gr koolvis met handje aardappelen (voor kt wat meer)
- 125gr varkenshaas, op kt ook met wat aardappelen
- shake met 300gr mag kwark, 30gr proteine80 en scheutje melk

- op kt dagen nog een extra shake na de kt sessie

Wat zijn je stats jonge?

Edit zie net wat in je handtekening.

2300Kcals heb je nodig.
min. 80 gram schone gezonde vetten
min. 230 g eiwit en de rest +- 165g koolhydr.

:)

Laatst bewerkt:
je vetp. zullen we verder ons niet over uitlaten, als jij 13% hebt heb ik 6%;)

dus jij denkt dat ik er ver boven zit..? Zal het binnenkort s laten opmeten, hecht alleen zelf niet veel waarde aan getalletjes, ga op de spiegel af. Maar goed, ik vroeg naar mn voeding, niet naar een schatting van mn bf..

dus jij denkt dat ik er ver boven zit..? Zal het binnenkort s laten opmeten, hecht alleen zelf niet veel waarde aan getalletjes, ga op de spiegel af. Maar goed, ik vroeg naar mn voeding, niet naar een schatting van mn bf..

Wat zijn je stats jonge?

2300Kcals heb je nodig.

Wat zijn je stats jonge?

2300Kcals heb je nodig.

kom hier denk ik niet aan, hoewel ik voor mn gevoel toch redelijk veel eet voor een cut. eiwitten zitten redelijk in de buurt, vetten en kh niet, maar van de kh is dat bewust, die wil k laag houden in de cut. Ik denk dat ik nog wat meer eitjes toevoeg, en daar dan ook de dooier van neem. Ik bak in olijfolie maar dat zal ook de wereld niet schelen.

---------- Toegevoegd om 20:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:18 ----------

ja, zag t daarna pas staan, gheghe

olijfolie is prima, eierdooiers ook. je vet heb je echt nodig, eiwit kan iets hoger omdat je ook test gebruikt.

Probeer dit maar eens 2 weken dan zie je wat het doet.

Je zit wel ietsje hoger in vet % bro.

Over je fysiek; probeer die traps goed aan te pakken he; als ze er iets dikker op liggen dan komt de ronding van je schouder ook beter uit.

Op hoeveel kcals zat je nou? dat had ik nou ff over het hoofd gezien.

Succes verder.

Je zit wel ietsje hoger in vet % bro.

Over je fysiek; probeer die traps goed aan te pakken he; als ze er iets dikker op liggen dan komt de ronding van je schouder ook beter uit.

Op hoeveel kcals zat je nou? dat had ik nou ff over het hoofd gezien.

Succes verder.

Ik weet het van mn traps, is echt een beetje mijn achilleshiel, na jaren trainen geen vooruitgang in te bespeuren bijna. Wel jammer want vind een buffe nek juist zo bruut.

kcals zullen schommelen rond de 2200

Ik denk 15 procent, het valt nog best mee..

Ik weet het van mn traps, is echt een beetje mijn achilleshiel, na jaren trainen geen vooruitgang in te bespeuren bijna. Wel jammer want vind een buffe nek juist zo bruut.

kcals zullen schommelen rond de 2200

Ik heb hetzelfde probleem. :(
Blijven aanpakken he....

Ik denk 15 procent, het valt nog best mee..

nouja, nog 3 weken om er wat af te krijgen, moet te doen zijn lijkt me. Wil ook niet kurkdroog komen te staan, dat is niet het doel, wil gewoon zichtbare abs. Niet voor t strand, vakantie zit er niet in dit jaar, maar gewoon omdat dat richeltje onderaan toch altijd afbreuk doet aan een fysiek imo.

---------- Toegevoegd om 21:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:17 ----------

Ik heb hetzelfde probleem. :(
Blijven aanpakken he....

gaan we zeker doen:)
en jij suc6 met de jouwe;)

Spectaculaire naam! :thumb:

Succes! ;)

Flink pak massa heb je daar kerel, zal iets moois overblijven als dat wintervachtje er enigszins af is..

Flink pak massa heb je daar kerel, zal iets moois overblijven als dat wintervachtje er enigszins af is..

thnx..;)

goeiesmorgerns allemaal...

Nou, shake met water op, nu zo op de hometrainer. Heb t idee dat ik daar minder op verbrand dan op de crosstrainer, dus ga voor 75 minuten denk ik. Krijg wel een ****ing houten reet van dat kreng, maar so be it:)

Doe je dat thuis die cardio?

Terug
Naar boven