Fitness Seller

log Roberto24 zonder spectaculaire naam

• Topic Starter Topic Starter
gheghe, ja, mn sportschool sluit een aantal dagen de ochtend, zoals vanmorgen, en volgende week de hele week de hele dag:(
dus heb ff hometrainer gehaald, om iig mn cardio s'ochtends voort te kunnen zetten. Wel relax, dvd van tiesto of armin v buuren op volume 10 en fietsen maar, alleen het ding zit voor geen meter meer na n half uurtje, maar dat zal ook wel komen omdat ik fietsen niet meer zo gewend ben.
Denk dat ik ook nog 20 minuutjes crosstrainer ga toevoegen na de KT, omdat ik op die dagen dus fiets en minder verbrand naar mijn idee. Maar ben bang mn spieren daar geen plezier mee te doen:(

gheghe, ja, mn sportschool sluit een aantal dagen de ochtend, zoals vanmorgen, en volgende week de hele week de hele dag:(
dus heb ff hometrainer gehaald, om iig mn cardio s'ochtends voort te kunnen zetten. Wel relax, dvd van tiesto of armin v buuren op volume 10 en fietsen maar, alleen het ding zit voor geen meter meer na n half uurtje, maar dat zal ook wel komen omdat ik fietsen niet meer zo gewend ben.
Denk dat ik ook nog 20 minuutjes crosstrainer ga toevoegen na de KT, omdat ik op die dagen dus fiets en minder verbrand naar mijn idee. Maar ben bang mn spieren daar geen plezier mee te doen:(

Zou het voor je KT doen, die crosstraining.

Voor de KT?
ik dacht dat het altijd beter was om je cardio na je KT te doen?
of zit ik nu helemaal verkeerd?

klote trouwens dat je gym dichtgaat..
is bij mij nu ook zo.. zomerrooster -.-

Zou het voor je KT doen, die crosstraining.

waarom zou ik mn energie die ik hard nodig ben tijdens kt al vooraf verbranden? Plus als ik begin met cardio ben ik alleen maar bezig mn gegeten kh op te branden, zonder mn vet aan te raken. Heb je hier onderbouwing voor? Ik ben het ook anders gewend namelijk.

Succes Roberto met het K*tten

Zou persoonlijk zelf het brood vervangen voor rijst en de zuivel laten staan in de Cut, maar ja wie ben ik heb zelf nog niet een K*t naar voldoening afgerond.

Ook zou ik proberen te carbcyclen, carbs in de ochten en beetje voor de training veel na de training en voor de rest niet. En bijvoorbeeld Zondag een hoge KH-dag, ma en dinsdag erg Low-carb en woensdag t/m zaterdag rond de 125 gram carbs.

En absoluut vetten blijven eten.

waarom zou ik mn energie die ik hard nodig ben tijdens kt al vooraf verbranden? Plus als ik begin met cardio ben ik alleen maar bezig mn gegeten kh op te branden, zonder mn vet aan te raken. Heb je hier onderbouwing voor? Ik ben het ook anders gewend namelijk.

Doe het altijd voor KT, na Kt voel ik me lekker sterk.
als ik dan Cardio doe is al die spanning weg.

Net als mensen die na zware BP ineens lichte 20 reps doen.

Succes Roberto met het K*tten

Zou persoonlijk zelf het brood vervangen voor rijst en de zuivel laten staan in de Cut, maar ja wie ben ik heb zelf nog niet een K*t naar voldoening afgerond.

op zich eet ik maar 2 plakken brood, en daarmee werk ik meteen wat pindakaas naar binnen, dus ook weer mijn vetten. Daarnaast wil ik rijst zoveel mogelijk laten staan, om straks een groter verschil te maken door ze juist weer meer te gaan eten.

Ook zou ik proberen te carbcyclen, carbs in de ochten en beetje voor de training veel na de training en voor de rest niet. En bijvoorbeeld Zondag een hoge KH-dag, ma en dinsdag erg Low-carb en woensdag t/m zaterdag rond de 125 gram carbs.

ik vermijd mn carbs in de ochtend omdat ik dan juist cardio...neem ze wel later op de dag, en voor en na kt idd. Vetten worden idd wat omhoog geschroefd.

En absoluut vetten blijven eten.

...

Je hebt gelijk, heb je log ook niet helemaal doorgelezen.

Succes Roberto en doorzetten, denk dat het bij jouw ook veel vocht zal zijn waar je last van hebt.

Ben je ook carbgevoelig ?? Ik kom nl. zomaar 5 kg. aan op een KH-hoge dag, dus heb er jammer genoeg verschrikkelijk last van, want ik kan nl. ook weer slecht over low-carb.

Je hebt gelijk, heb je log ook niet helemaal doorgelezen.

Succes Roberto en doorzetten, denk dat het bij jouw ook veel vocht zal zijn waar je last van hebt.

Ben je ook carbgevoelig ?? Ik kom nl. zomaar 5 kg. aan op een KH-hoge dag, dus heb er jammer genoeg verschrikkelijk last van, want ik kan nl. ook weer slecht over low-carb.

kan best ja, dat het vocht is. Toch opzienbarend, gezien de hoeveelheid zweet die ik op een dag uitguts:)
maken vochtafdrijvende groentes een groot verschil? Ik heb de schijt aan broccoli, dat krijg ik echt niet binnen, maar wat zijn nog meer goede vochtafdrijvers? En hoelang zou je zoiets moeten eten voor effect?

pfoeh, 5kg aankomen dmv carbs...i wish:)
nee, ik kom heel moeilijk aan, ik heb van mezelf een heel dun frame, dunne polsjes, dunne enkels, dus nee, dat zit er niet in helaas. Wordt wel suffig als ik een hele dag geen carbs binnen krijg, dat wel.

nou, 3 ei-eiwitten zitten erin, deze keer met 2 dooiers erbij. Kip met groenten naar binnen, en eet over een uurtje nog ff een half blikje zalm (100gr) naar binnen, weer wat vetten en eiwitten.

Moet ook nog effe eten, helemaal vergeten met die Beachproof Girls.

niet om vervelend te doen maar ik had echt een brute fysiek verwacht. Aangezien jij een vaste poster in de aas sectie ben. Blijkbaar heb ik toch veel vooroordelen.

Anyways succes met cutten!

niet om vervelend te doen maar ik had echt een brute fysiek verwacht. Aangezien jij een vaste poster in de aas sectie ben. Blijkbaar heb ik toch veel vooroordelen.

:roflol:

aas = niet meteen een jay-cutler fysiek hebben hé

(je bent dus wel vervelend)

wacht maar tot je mijn fysiek gezien hebt :D
imo vallen de meeste AAS fysieken hier flink tegen.
geeft ook niet, je doet het ook niet voor een ander.

Je avatar is niks mis mee, alleen leef je nog wel in de sprookjeswereld als je denkt dat je met een pilletje een Olympia fysiek kan krijgen.

dat ik een vast poster ben ik de aas sectie betekent niet automatisch dat je de wereld bent. Ja, ik heb gekuurd, maar nooit in gekke hoeveelheden, altijd bescheiden. Daarnaast ben ik er helaas veel te vroeg mee begonnen, waardoor ik lang mijn natuurlijk potentieel niet heb benut. Ben dan ook begonnen met as voordat ik dit forum had ontdekt, helaas. De reden dat ik er veel post, is omdat ik tijdens het kuren, dus eigenlijk te laat, veel info heb gelezen over as, en hiermee dus anderen probeer te helpen en te behoeden voor de fout die ik, en velen met mij, ermee hebben gemaakt door er te vroeg mee te beginnen.

---------- Toegevoegd om 14:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:55 ----------

wacht maar tot je mijn fysiek gezien hebt :D
imo vallen de meeste AAS fysieken hier flink tegen.
geeft ook niet, je doet het ook niet voor een ander.

gaan we die nog s zien rush..?

gaan we die nog s zien rush..?

als ik een camera met 12x zoom functionaliteit heb :D

voorlopig dus nog ff niet bro... ik heb dan ook verder niet zoveel met BB, ik vind KT prachtig om te doen (meer PL/OL style) maar mn echte liefde is fietsen. deze zaken gaan niet samen zoals je weet. en om dan weer alle simpele opmerkingen te horen van lui die niet buiten hun BB hokje kunnen denken... nehh, no tnx ;)

zo, vanmiddag nog aardappelen met varkenshaas op, net borst getraind. Geen super hoge gewichten, tenminste niet zoals je hier soms voorbij ziet komen, maar ja.

bench press:
15x 50kg
15x 80kg
8x 105kg
15x 90kg

peck deck
12x 90(full stack)
8x 90
10x 80

incline press smith machine
15x 60kg
10x 80kg
10x 60kg

dips:
12x bw
12x bw
10x bw

triceps:

machine extension
15x 22,5
12x 25

skull crushers:
12x 10kg p arm
10x 10kg p arm

cable pushdown
15x 90 (full stack)
12x 90

cable rope pushdown
12x 50kg
10x 50kg

cable underhand pushdown
12x 45kg
10x 45kg

lekkere training, niet superzwaar maar wel heel strict en langzaam, geen gecheat. Goede pomp erin, heb nog ff foto geschoten maar ze doen volledig geen eer aan, dus dat laat ik ff voor wat t is. Nu shake met water/whey, en zo s ff douchen:P

Terug
Naar boven