rusher
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 30
HOMEtrainer.
nog meer uitleg nodig?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

gheghe, ja, mn sportschool sluit een aantal dagen de ochtend, zoals vanmorgen, en volgende week de hele week de hele dag
dus heb ff hometrainer gehaald, om iig mn cardio s'ochtends voort te kunnen zetten. Wel relax, dvd van tiesto of armin v buuren op volume 10 en fietsen maar, alleen het ding zit voor geen meter meer na n half uurtje, maar dat zal ook wel komen omdat ik fietsen niet meer zo gewend ben.
Denk dat ik ook nog 20 minuutjes crosstrainer ga toevoegen na de KT, omdat ik op die dagen dus fiets en minder verbrand naar mijn idee. Maar ben bang mn spieren daar geen plezier mee te doen![]()
waarom zou ik mn energie die ik hard nodig ben tijdens kt al vooraf verbranden? Plus als ik begin met cardio ben ik alleen maar bezig mn gegeten kh op te branden, zonder mn vet aan te raken. Heb je hier onderbouwing voor? Ik ben het ook anders gewend namelijk.
Succes Roberto met het K*tten
Zou persoonlijk zelf het brood vervangen voor rijst en de zuivel laten staan in de Cut, maar ja wie ben ik heb zelf nog niet een K*t naar voldoening afgerond.
op zich eet ik maar 2 plakken brood, en daarmee werk ik meteen wat pindakaas naar binnen, dus ook weer mijn vetten. Daarnaast wil ik rijst zoveel mogelijk laten staan, om straks een groter verschil te maken door ze juist weer meer te gaan eten.
Ook zou ik proberen te carbcyclen, carbs in de ochten en beetje voor de training veel na de training en voor de rest niet. En bijvoorbeeld Zondag een hoge KH-dag, ma en dinsdag erg Low-carb en woensdag t/m zaterdag rond de 125 gram carbs.
ik vermijd mn carbs in de ochtend omdat ik dan juist cardio...neem ze wel later op de dag, en voor en na kt idd. Vetten worden idd wat omhoog geschroefd.
En absoluut vetten blijven eten.
Je hebt gelijk, heb je log ook niet helemaal doorgelezen.
Succes Roberto en doorzetten, denk dat het bij jouw ook veel vocht zal zijn waar je last van hebt.
Ben je ook carbgevoelig ?? Ik kom nl. zomaar 5 kg. aan op een KH-hoge dag, dus heb er jammer genoeg verschrikkelijk last van, want ik kan nl. ook weer slecht over low-carb.

niet om vervelend te doen maar ik had echt een brute fysiek verwacht. Aangezien jij een vaste poster in de aas sectie ben. Blijkbaar heb ik toch veel vooroordelen.
Anyways succes met cutten!
niet om vervelend te doen maar ik had echt een brute fysiek verwacht. Aangezien jij een vaste poster in de aas sectie ben. Blijkbaar heb ik toch veel vooroordelen.

wacht maar tot je mijn fysiek gezien hebt
imo vallen de meeste AAS fysieken hier flink tegen.
geeft ook niet, je doet het ook niet voor een ander.