XXL Nutrition

[LOG] Roxxe

• Topic Starter Topic Starter
in m'n gallery jopie kun je een paar - oude - foto's zien, zal es binnenkort paar nieuwe nemen

partysander zei:
Melk (uitgezonderd magere) vind ik al niet ideaal voor in de cut. Verder zijn het uiteraard wel schone voedingsmiddelen. Ik zeg ook niet dat het niet 'schoon' is. Ik zeg alleen dat je de 'schone' voedingsmiddelen van je dieet kan gebruiken, als je met dat dieet doorzet. Alleen dan wel in goede E/K/V-verhouding en met de juiste kcal.

'k drink enkel magere melk en magere kwark dus dat valt wel goed mee

serieuze topickick, maar 'k heb nu ook bffm binnen en es kijken wat het zegt

huidige stats:
107 @20%

Gaat toch wel goed zo te zien, of heb je stiekem de tips van andere forumleden opgevolgt en een normaal cut schema gemaakt?

Ja? Hoe ben je verder gegaan?

m'n eigen log uit het oog verloren :/
'k heb nu m'n cardio zwaar gebumpt, 'k doe nu 3 à 4 sessies per week waarbij ik 500-600cal verlies (1500-2400cal /week) + proberen om meer groenten te eten

en het lukt al goed, meer definitie nu, m'n borst is wat mooier, buik blijft probleemgebied :(

a1s zei:
Gaat toch wel goed zo te zien, of heb je stiekem de tips van andere forumleden opgevolgt en een normaal cut schema gemaakt?

'k heb al paar schemas gemaakt, maar ik kan me er echt niet aanhouden, geen plaats om het mee te nemen, geen tijd, u name it en vooral geen hoesting :rolleyes: :(

Hoi Santino.

roxxe zal in de wolken zijn met deze...

[afbeelding niet meer beschikbaar] :D

Terug
Naar boven