XXL Nutrition

Contest Log (v) Log Sue

CPC is leuk, maar de dam tot dam ook! Hij is dit jaar ook 's nachts :)
S nachs lijkt me gaaf, las net dat iedereen verplicht hetzelfde shirt draagt voor een leuk effect.:D Alleen is het dit jaar denk ik te snel voor mij om zo'n afstand te lopen.
Voor Sue zelf is het een leuke wedstrijd.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag ga ik ze echt kopen, echt! Hardloopschoenen! Ga ik meteen ook wey halen want die is ook op :D

Ze adviseren een 10 km te doen zodra je een uur kan lopen.
Sue dat zou wel leuk zijn in Rotterdam.
Misschien doe ik ook mee maar wil het eigenlijk tijdens cpc doen, want daar heb ik ook mijn eerste 5 km gelopen.
Rotterdam vind ik ook bijzonder om te lopen door prive redenen dus wie weet.....
Eerst maar eens echt gaan opbouwen alleen lopen vind ik moeilijker dan in een loopgroep.

Nou geef maar een gil als je Rotterdam gaat doen! Gezellig!

Wat is cpc?

Jij ook! En iedereen ook fijn weekend!

CPC is leuk, maar de dam tot dam ook! Hij is dit jaar ook 's nachts :)

oeoeoh, leuk! Dat lijkt me wel heel gaaf!

S nachs lijkt me gaaf, las net dat iedereen verplicht hetzelfde shirt draagt voor een leuk effect.:D Alleen is het dit jaar denk ik te snel voor mij om zo'n afstand te lopen.
Voor Sue zelf is het een leuke wedstrijd.

nou... ga ik me maar eens in verdiepen!

Dank voor alle reacties weer trouwens! Ga snel weer jullie allemaal bij lezen, maar ben nu echt als een koekie....

Heb gister de foto gemaakt, maar bij deze alvast een idee van hoe het gaat, onderaan.

Vanmorgen KT gedaan... Ik was al als een koekie, en ik ging weg als een koekie... Gelukkig had ik daar tussendoor een enorme opleving! Borst getraind, mijn favoriet! Wil verder niet zo veel meer groeien, maar borst zou ik wel mooi vinden om iets meer te groeien.
dumble bankdruk en incline dumble bankdrukken, vrijwel geheel met dumbbell 12 kg gedaan 10 tot 12 herhaleningen,
maar laatste twee incline: 15 herhalingen!!! Stond wel iemand achter me, maar volgens mij wel vrijwel zelf gedaan... dus volgende keer op naar de 14!!!
dumbbell flies ook met 10 kg gedaan, vier keer 12 herhalingen... jeeh!

het verklaart ook wel waarom ik nu weer als een koekie ben :p

Gister halve junkdag gehad, 's avonds bij de chinees, op zich alleen vlees en groenten gegeten, maar was met veel olie... en 2 rose! Vind wel knap dat nog zo weinig druk... ik luste voorheen wel elke avond een wijntje of 1, 2... :D

Even chillen en zo naar de stad!

oja... fotootje plaatsen...

romp-begin+tussenstand.png

Houdt je daar nou stiekem je buik een beetje in? ;) .. Maar gaat goed verder zo te zien, dit is op 4 weken tijd?

ja... stiekem wel, maar stiekem deed ik dat ook bij de eerste :p. 4 weken ja...

Mooi! Gaat goed!

Zo meid dat is al een groot verschil al! Super!

Natuurlijk houdt ze dr buik een beetje in, maar je ziet duidelijk dat er vet af is!
Let ook goed op, naar het vet op de zij/rug wat duidelijk verminderd!

Doorgaan zo! :thumbs:

Natuurlijk houdt ze dr buik een beetje in, maar je ziet duidelijk dat er vet af is!
Let ook goed op, naar het vet op de zij/rug wat duidelijk verminderd!

Doorgaan zo! :thumbs:

Ja dat zie je inderdaad wel, daarom was ook benieuwd in welk tijdsbestek ze dit bereikt heeft.
Voor 4 weken een zeer goed resultaat al, succes nog de komende 4 weken!

Ziet er goed uit hoor, je ziet behoorlijk verschil!!
Leuk topje ook trouwens:wave:

Mooi resultaat hoor meisje.
Ik hou ook mijn buikspieren gespannen als ik een foto maak je gaat toch niet als een zak modder staan?
Ps je buik ziet er mooi uit en je borsten zijn niet echt kleiner geworden (dat zie je soms bij vrouwen die afvallen)
ja Gertjan heeft gelijk het is ook een leuk setje ;)

Heee meid, je staat er weer mooi op! :thumbs:
Gaat allemaal volgens de planning zo te zien. Je hebt je ook nog netjes gedragen bij de Chinees, super! :)

Ben je geslaagd voor nieuwe renschoenen?

Super! Veel plezier met de overgebleven 4 weken!

haaaaaaaaai kwam weer ff je log lezen :) ;)

Bedankt voor de positieve reacties allemaal! Doet me goed!
Wil vanaf nu nog wat meer cardio gaan doen en zwaarder gaan trainen en redelijk wat herhalingen blijven doen, wil niet te veel groeien. Zou mooi zijn als de spieren wat meer te zien zijn over 4 weken. Dus daar gaan we voor!

haaaaaaaaai kwam weer ff je log lezen :) ;)

Gezellig!

Op dit moment zit ik met een sjaal en een zonnebril achter m'n macje. Gister hardloopschoenen gehaald! Dus die wilde ik vanmorgen natuurlijk uitproberen! Na 25 minuten: BLAAR!
Maar toch maar gewoon doorrennen, of je nou loopt of rent doet toch even zeer. Laatste 5 minuten toch maar lopen, schuurde toch wel erg...
Nou dacht ik halverwege al iets te merken aan mijn zicht, maar die laatste 5 minuten ging ik duidelijk sterretjes zien... migraine...

2 ibu's op, shake op, toen 2 uur plat. Maar na 2 uur had ik het wel gehad... kan niet zo goed stilzitten. Dus vandaar dat ik hier met m'n zonnebril zit. Beetje bijlezen...

Dan maar morgen KT :)

kalmpjes aandoen, vooral met migraine! Sterkte en beterschap!

cpc = de city pier city loop.
Balen van je blaar, succes met de schoenen inlopen en sterkte.
Hopelijk kan je morgen wel kt doen.

Dank voor alle reacties weer trouwens! Ga snel weer jullie allemaal bij lezen, maar ben nu echt als een koekie....

Heb gister de foto gemaakt, maar bij deze alvast een idee van hoe het gaat, onderaan.

Vanmorgen KT gedaan... Ik was al als een koekie, en ik ging weg als een koekie... Gelukkig had ik daar tussendoor een enorme opleving! Borst getraind, mijn favoriet! Wil verder niet zo veel meer groeien, maar borst zou ik wel mooi vinden om iets meer te groeien.
dumble bankdruk en incline dumble bankdrukken, vrijwel geheel met dumbbell 12 kg gedaan 10 tot 12 herhaleningen,
maar laatste twee incline: 15 herhalingen!!! Stond wel iemand achter me, maar volgens mij wel vrijwel zelf gedaan... dus volgende keer op naar de 14!!!
dumbbell flies ook met 10 kg gedaan, vier keer 12 herhalingen... jeeh!

het verklaart ook wel waarom ik nu weer als een koekie ben :p

Gister halve junkdag gehad, 's avonds bij de chinees, op zich alleen vlees en groenten gegeten, maar was met veel olie... en 2 rose! Vind wel knap dat nog zo weinig druk... ik luste voorheen wel elke avond een wijntje of 1, 2... :D

Even chillen en zo naar de stad!

oja... fotootje plaatsen...

Harstikke goed vooruit gegaan!!!!!!!!! toppie!:thumb:

Terug
Naar boven