Fitness Seller

Contest Log (v) Log Sue

• Topic Starter Topic Starter
ja is zeker handig! Maar hij moet zoveel werken dat het niet zo vaak voorkomt, maar als het dan voorkomt dan maak ik daar wel gebruik van :p
Heb laatst ook een keer een man geholpen bij incline dumble press... gheghe... vond ik wel stoer... volgens mij zat ie in de 50 of 60 per dumbel, moest ze alleen even helpen omhoog te krijgen en aan het eind even nog een zetje geven... Zetje?!?! ik stond zowaar zelf ook te trainen! maar goed, vond het gewoon gaaf dat ie vroeg of ik hem wilde helpen...

ja is zeker handig! Maar hij moet zoveel werken dat het niet zo vaak voorkomt, maar als het dan voorkomt dan maak ik daar wel gebruik van :p
Heb laatst ook een keer een man geholpen bij incline dumble press... gheghe... vond ik wel stoer... volgens mij zat ie in de 50 of 60 per dumbel, moest ze alleen even helpen omhoog te krijgen en aan het eind even nog een zetje geven... Zetje?!?! ik stond zowaar zelf ook te trainen! maar goed, vond het gewoon gaaf dat ie vroeg of ik hem wilde helpen...

Is ook zo je wordt zelf ook sterker;)

Heb laatst ook een keer een man geholpen bij incline dumble press... gheghe... vond ik wel stoer... volgens mij zat ie in de 50 of 60 per dumbel, moest ze alleen even helpen omhoog te krijgen en aan het eind even nog een zetje geven... Zetje?!?! ik stond zowaar zelf ook te trainen! maar goed, vond het gewoon gaaf dat ie vroeg of ik hem wilde helpen...[/QUOTE]

:eek:hihihi...
Leuk toch!:D
Lief van jou!:p;)

Is ook zo je wordt zelf ook sterker;)

nou mannen... dan help ik graag :p

:eek:hihihi...
Leuk toch!:D
Lief van jou!:p;)

ja ben ook heel lief :devil:

Ik heb SPIERPIJN!!! holymoly!
In mijn rug van het chinnen :p
in mijn onderarmen van 'n reversed barble curl
en in mijn biceps...
had setjes gedaan met 8 kg dumbels, voor mijn doen erg zwaar
en ik normaal doe ik de barble curl 15 kg staand (kannik beetje cheaten :p) maar ik had hem nu zittend gedaan... ik moet zeggen, ter afwisseling wel een aanrader! Lijkt in het begin makkelijker, maar als je hem gecontrolleerd en langzaam uitvoert en ook bovenaan blijft knijpen dan ga je 'm voelen!

en morgen wilde ik weer gaan lopen en KT, maar onverwachts meegevraagd om naar de Dalai Lama te gaan... Dus dat ga ik morgen doen! :D

nou mannen... dan help ik graag :p

ja ben ook heel lief :devil:

Ik heb SPIERPIJN!!! holymoly!
In mijn rug van het chinnen :p
in mijn onderarmen van 'n reversed barble curl
en in mijn biceps...
had setjes gedaan met 8 kg dumbels, voor mijn doen erg zwaar
en ik normaal doe ik de barble curl 15 kg staand (kannik beetje cheaten :p) maar ik had hem nu zittend gedaan... ik moet zeggen, ter afwisseling wel een aanrader! Lijkt in het begin makkelijker, maar als je hem gecontrolleerd en langzaam uitvoert en ook bovenaan blijft knijpen dan ga je 'm voelen!

en morgen wilde ik weer gaan lopen en KT, maar onverwachts meegevraagd om naar de Dalai Lama te gaan... Dus dat ga ik morgen doen! :D

:D LEKKER he SPIERPIJN!!!!!!!
Weer goed getraind meid!!!:thumb::thumb::hello:

wat zijn wij eigenlijk raar he? De logica: als je pijn hebt, heb je het goed gedaan, dus ben je blij dat je pijn hebt... hihihihihi! Nou ben er ook blij mee:D

hahaha ja gek he!! maar dit is lekkerpijn;):p hahaha
En goed getraind!! supper!!:D

wat zijn wij eigenlijk raar he? De logica: als je pijn hebt, heb je het goed gedaan, dus ben je blij dat je pijn hebt... hihihihihi! Nou ben er ook blij mee:D
Ik doe mee met blij zijn.
lekker getrand heb je weer.

Geluukig dat je blij met hem bent, nu maar hopen dat je dat nog steeds bent als jullie getrouwd zijn. :p
Tja helaas is een man niet overal goed in.;)

Geluukig dat je blij met hem bent, nu maar hopen dat je dat nog steeds bent als jullie getrouwd zijn. :p

wanneer ga je nou trouwen (zal wel ergens staan? )

ja, is wel handig dat ik er blij mee ben he :p Gelukkig ben ik zelf wel overal goed in, dus dat maakt een hoop goed:eek::D ooohhhh, hihihi (ben verre van perfect hoor, maar dat moet je dan niet doorvertellen)

wanneer ga je nou trouwen (zal wel ergens staan? )

begin juli! de 3e... volgens mij had ik dat ook niet echt precies gezegd...
oh... moet nog steeds iets met een jurk :D

ja, is wel handig dat ik er blij mee ben he :p Gelukkig ben ik zelf wel overal goed in, dus dat maakt een hoop goed:eek::D ooohhhh, hihihi (ben verre van perfect hoor, maar dat moet je dan niet doorvertellen)

Wel een foto posten he, met je jurk!! Ben heel benieuwd! :)

Ik zit al net zo gestoord in elkaar, hihi...

Het einde van deze contest is wel precies berekend op jouw huwelijksdag mazzelaar, extra droog op je trouwdag, wat wil je nog meer.

Dat wordt wel weer wat met plassen mocht je een hele exravagante jurk hebben :D

Goed bezig meid! :)

Woohoo, dan trouw je op mijn verjaardag ;)

Ik zal in gedachten een glaasje op je trouwdag drinken.
Hoe is de spierpijn nu?

Hey Sue!

Gaat goed bij jou he..Ik lees dat je al op 50 min zit met hardlopen..Netjes hoor..Ik doe het je nog niet na..;)

Veel plezier vandaag!

Wel een foto posten he, met je jurk!! Ben heel benieuwd! :)

Ja zeker! Ben er zelf ook heel benieuwd naar! (moet nog steeds eentje zoeken hihi)

Ik zit al net zo gestoord in elkaar, hihi...

Het einde van deze contest is wel precies berekend op jouw huwelijksdag mazzelaar, extra droog op je trouwdag, wat wil je nog meer.

Dat wordt wel weer wat met plassen mocht je een hele exravagante jurk hebben :D

wel prettig gestoord :p
Ja dat had ik per ongeluk stiekem heel goed getimed! :D Hoop dat ik het volhoudt moet mezelf wel weer flink onder den kont schoppen.

oohhh... misschien met jaratels om de moeilijkheidsgraad te verhogen :p

Thanxs!

Woohoo, dan trouw je op mijn verjaardag ;)

Ik zal in gedachten een glaasje op je trouwdag drinken.
Hoe is de spierpijn nu?

Hey wat grappig, dan drink ik een glaasje in gedachten op jou! hoeveel wordt je dan?
Nog steeds spierpijn trouwens... misschien iets te hard getraind, moest er vandaag 2 ibuprofren tegenaan gooien, schouder en nek zijn zo pijnlijk dat ik niet meer met mijn hoofd kon draaien... (ik verdenk de chins!)

Hey Sue!

Gaat goed bij jou he..Ik lees dat je al op 50 min zit met hardlopen..Netjes hoor..Ik doe het je nog niet na..;)

Veel plezier vandaag!

Thanxs! Was erg gaaf vandaag bij de Dalai Lama!
Niet getraind dus, maar goed, het was wel goede brainvoeding :p

Morgenochtend weer rennen en schouders trainen, er vanuitgaande dat de pijn wel weer weg is.

Iedereen succes met de foto! Ben heeeeeel benieuwd naar iedereen!!!!

Joh, das niet goed hoor, zoveel spierpijn dat je er ibuprofen bij nodig hebt
, kijk je uit?
Oh enneh ik wordt 27, bejaard :( Nog maar 3 jaartjes over als twintiger :treuren:

Hey wat grappig, dan drink ik een glaasje in gedachten op jou! hoeveel wordt je dan?
Nog steeds spierpijn trouwens... misschien iets te hard getraind, moest er vandaag 2 ibuprofren tegenaan gooien, schouder en nek zijn zo pijnlijk dat ik niet meer met mijn hoofd kon draaien... (ik verdenk de chins!)

Thanxs! Was erg gaaf vandaag bij de Dalai Lama!
Niet getraind dus, maar goed, het was wel goede brainvoeding :p

Gaaf zeg! Vond je de Dalai Lama ook zo indrukwekkend? Hij was in 2004 in MIami, samen met Richard Gere was erg gaaf om hem eens te ontmoeten! Hij straalt zo'n rust uit, die man.

Enneh, ik wordt 27 (nog maar 3 jaartjes als twintiger :treuren: )

Kijk je uit dat je jezelf niet helemaal sloopt? Ibuprofen slikken is niet helemaal de bedoeling hoor!

Lees ik 50min hardlopen...

Netjes :thumbs:

Terug
Naar boven