Fitness Seller

Contest Log (v) Log Sue

Sterkte met je migraine Sue, zelfs daarmee verlies je je gevoel voor humeur niet eens :cool:

Knap!

Die aanstaande van jou treft het maar :)

Mooie vooruitgang meid:D Ik ben trots op je;)

Dank voor alle reacties weer trouwens! Ga snel weer jullie allemaal bij lezen, maar ben nu echt als een koekie....

Heb gister de foto gemaakt, maar bij deze alvast een idee van hoe het gaat, onderaan.

Vanmorgen KT gedaan... Ik was al als een koekie, en ik ging weg als een koekie... Gelukkig had ik daar tussendoor een enorme opleving! Borst getraind, mijn favoriet! Wil verder niet zo veel meer groeien, maar borst zou ik wel mooi vinden om iets meer te groeien.
dumble bankdruk en incline dumble bankdrukken, vrijwel geheel met dumbbell 12 kg gedaan 10 tot 12 herhaleningen,
maar laatste twee incline: 15 herhalingen!!! Stond wel iemand achter me, maar volgens mij wel vrijwel zelf gedaan... dus volgende keer op naar de 14!!!
dumbbell flies ook met 10 kg gedaan, vier keer 12 herhalingen... jeeh!

het verklaart ook wel waarom ik nu weer als een koekie ben :p

Gister halve junkdag gehad, 's avonds bij de chinees, op zich alleen vlees en groenten gegeten, maar was met veel olie... en 2 rose! Vind wel knap dat nog zo weinig druk... ik luste voorheen wel elke avond een wijntje of 1, 2... :D

Even chillen en zo naar de stad!

oja... fotootje plaatsen...

ziet er weer goed uit Sue :thumbup: (en die 2 nog puur natuur ook :p:thumbup:)

• Topic Starter Topic Starter
Mooi resultaat hoor meisje.
Ik hou ook mijn buikspieren gespannen als ik een foto maak je gaat toch niet als een zak modder staan?
Ps je buik ziet er mooi uit en je borsten zijn niet echt kleiner geworden (dat zie je soms bij vrouwen die afvallen)
ja Gertjan heeft gelijk het is ook een leuk setje ;)

Ja, gelukkig zie je het niet zo, maar ben echt wel iets tiet verloren in de strijd :p

kalmpjes aandoen, vooral met migraine! Sterkte en beterschap!

Thanxs! Moet inderdaad helaas rustig aan doen. Snix voor Sue!

Doe je goed, je moet altijd je buikspieren aanspannen op een foto ;)

Ja, he, vind ik ook!

cpc = de city pier city loop.
Balen van je blaar, succes met de schoenen inlopen en sterkte.
Hopelijk kan je morgen wel kt doen.

migraine helaas nog steeds niet over, dus morgen hardlopen en KT, schade inhalen :p

Harstikke goed vooruit gegaan!!!!!!!!! toppie!:thumb:

Thanxs!

Sterkte met je migraine Sue, zelfs daarmee verlies je je gevoel voor humeur niet eens :cool:

Knap!

Die aanstaande van jou treft het maar :)

Hihihi, ja dat vind ik ook :p 's gewoon niet mij om ergens in te gaan hangen... hoewel ik zou wel eens in een bungyjump willen hangen... of een parashute... lijkt me wel gaaf!

Mooie vooruitgang meid:D Ik ben trots op je;)

Thanxs!

ziet er weer goed uit Sue :thumbup: (en die 2 nog puur natuur ook :p:thumbup:)

jaja, moeder natuur is lief voor mij geweest :D

Hihihi, ja dat vind ik ook :p 's gewoon niet mij om ergens in te gaan hangen... hoewel ik zou wel eens in een bungyjump willen hangen... of een parashute... lijkt me wel gaaf!

Dan mag je mijn kaartje ook, kan je lekker twee keer ;)

Mooie vooruitgang heb je al geboekt bij je buik! Netjes hoor! :thumb:

ooh ook een migraine patient lees ik, zo vervelend en pijnlijke bah!
Ik heb het elk jaar rond deze periode... kon wel een pol in de lucht hangen waar ik op reageer ???

Dan mag je mijn kaartje ook, kan je lekker twee keer ;)

jeeeeeehhhh!!! heb je hoogtevrees? :p

Mooie vooruitgang heb je al geboekt bij je buik! Netjes hoor! :thumb:

Dank je!

ooh ook een migraine patient lees ik, zo vervelend en pijnlijke bah!
Ik heb het elk jaar rond deze periode... kon wel een pol in de lucht hangen waar ik op reageer ???

Vervelend he! Waar dat nou aan ligt...?
Het is gelukkig bijna over.... nog een beetje kater-gevoel, maar ga vandaag gewoon rug trainen... en als dat lekker gaat, ga ik gewoon nog even op de loopband!

Oh, en ik heb het stucen weer opgepakt, gister de gipsplaten van het plafond alvast de naden ge-uniflottert :p (niet bevordelijk voor m'n hooffie, maar hooffie is eigenwijs :p) Van de week de wanden stucen, daarna vloertje leggen en wand achter het aanrecht tegelen... Ik denk dat ik bouwvakker word ;)

Dank je!

Het is gelukkig bijna over.... nog een beetje kater-gevoel, maar ga vandaag gewoon rug trainen... en als dat lekker gaat, ga ik gewoon nog even op de loopband!

Oh, en ik heb het stucen weer opgepakt, gister de gipsplaten van het plafond alvast de naden ge-uniflottert :p (niet bevordelijk voor m'n hooffie, maar hooffie is eigenwijs :p) Van de week de wanden stucen, daarna vloertje leggen en wand achter het aanrecht tegelen... Ik denk dat ik bouwvakker word ;)

zo lekker bezig:D succes!;)
en succes met trainen!!:)

Dank je!

Hahaha goed zeg dat je weer aan het klussen bent, echte bouwvrouw ;)

Heej psst jij ook goeiemoggel :windup::haar::grinny::meal::bierbang::coffee::rocknana::cheer::D

:o ja....

Zet hem op klustante, sterkte met het hoofdje!!! :)

tank joe!:D

Zet hem op klustante, sterkte met het hoofdje!!! :)

Thanks!

Net terug van 2 uur trainen. Shaky op! hmmmmm... lekkerrrrrr!
Ging best redelijk voor een after-migraine-dip :p

Om het chinnen te trainen heb ik pulldown front (onderhands) opgebouwd naar 2 x 6 - 50 kg.
Was zwaar, maar te doen... nog 15 kg en ik til mijn eigen gewicht... van het weekend weer met hulp chinnen, kijken of ik verder kom!

Ook nog buik getraind, alles weer 5 kg zwaarder, dus dat was ook fijn!

En daarna toch nog 30 minuten op de crosstrainer op hoge snelheid :p

Al met al... viel me alles mee!

JEEEEEEEH!!!
Is toch besmettelijk Joellen! :p

:cheer::evilnana::rocker2::banana::rocker::dope::hamer:

wat zal jij een enorme armen over houden aan det stucwerk! Gaaf hoor!

tank joe!:D

Thanks!

Net terug van 2 uur trainen. Shaky op! hmmmmm... lekkerrrrrr!
Ging best redelijk voor een after-migraine-dip :p

Om het chinnen te trainen heb ik pulldown front (onderhands) opgebouwd naar 2 x 6 - 50 kg.
Was zwaar, maar te doen... nog 15 kg en ik til mijn eigen gewicht... van het weekend weer met hulp chinnen, kijken of ik verder kom!

Ook nog buik getraind, alles weer 5 kg zwaarder, dus dat was ook fijn!

En daarna toch nog 30 minuten op de crosstrainer op hoge snelheid :p

Al met al... viel me alles mee!

JEEEEEEEH!!!
Is toch besmettelijk Joellen! :p

:cheer::evilnana::rocker2::banana::rocker::dope::hamer:

goeie training! is de migraine over nu?

bruut die training van je :knipoog:

Goed getraind meid!!!!!!!:hedbang::banana::dance::rocker::hedbang::banana::):D

nog nieuwe pic's sue ? :o

:D

Terug
Naar boven