XXL Nutrition

Contest Log (v) Log Sue

• Topic Starter Topic Starter
Dank voor de lieve reacties!

Blijft gewoon klote... was zo onverwachts. Ergste is de manier waarop het gegaan is, letterlijk gevecht tegen de dood. Wens je niemand toe. Gister afscheid genomen, en gecremeerd.
Gister nog wel geprobeerd om te trainen, even ook iets anders aan mijn hoofd, kreeg ik na half uur weer migraine. Was wel duidelijk dat mijn lijf daar niet aan toe was.
Andere kat loopt nu de hele dag achter me aan, hij praat letterlijk de hele tijd, wel heel lief, mist die kleine ook. Ze staat trouwens op de beginfoto.

Vandaag dus nog even rustig aan maar doen. Misschien vanmiddag even recreatief fiets.

Zal binnenkort de andere logs bijlezen. Hoop dat met iedereen lekker gaat!

Het komt wel weer goed hoor.
Het moet even slijten en dan gaat het echt wel weer.
Leuk is het niet maar het leven gaat gewoon door en voordat je het weet kan je weer lachen ;)

Gaat het weer een beetje met je meis?

diddl-mail.gif

Hey Sue:)

Hoe is tie nu?
gaat het al een beetje?

Het komt wel weer goed hoor.
Het moet even slijten en dan gaat het echt wel weer.
Leuk is het niet maar het leven gaat gewoon door en voordat je het weet kan je weer lachen ;)

Ja is ook, en weet dat gelukkig ook... Het komt altijd goed, is niet altijd even leuk, soms snel, soms lang, maar ergens komt het altijd goed!

Gaat het weer een beetje met je meis?

Hihihi, lief knijn! Thanxs!

Hey Sue:)

Hoe is tie nu?
gaat het al een beetje?

Gaat wel beter, alleen migraine wil niet zakken. Andere kat loopt hele dag achter me aan, is wel heel lief! En het helpt! Hoop morgen toch weer te kunnen trainen, heb het gevoel dat ik langzaam dichtslibpbpbp :p

Heb uit pure gefrustreerde baldadigheid maar weer eens een foto genomen ter vergelijking... om mezelf te overtuigen dat het best meevalt :p Maar serieus, baal van m'n hoofd zeg... :headbang::headbang::headbang: oh nee, das niet handig...:splat:oh... weer kapot! eum... nou rug foto's dan maar... middelste is van begin (april), buitenste van vandaag.

he... haar is gegroeid! Kapperrrrrrrrr

Afbeelding 10.png

Bah, hoop dat je migraine nu snel op vakantie gaat, sterkte er maar mee!

ik wou je foto's aanklikken maar het lukt niet, je bent zeker een stuk droger geworden dan op de middelste foto, top meissie :thumbs:

Bah, hoop dat je migraine nu snel op vakantie gaat, sterkte er maar mee!

ik wou je foto's aanklikken maar het lukt niet, je bent zeker een stuk droger geworden dan op de middelste foto, top meissie :thumbs:

Sterkte, *** is dat he:(...
Maaruhh :eek:mooie foto weer zeg!! GOED GEDAAN!!!:)

Laatst bewerkt:
Toch al een stukkie droger, mooi hoor! :thumb:

Gaat echt heel erg goed, ik ben onder de indruk. Doorzetten meid;)

Echt duidelijke vooruitgang te zien op de laatste foto, is toch geweldig, :Djammer van je migraine hoelang heb je er al last van en heb je het vaker?

thanxs allemaal :):):):banana::cheer::rocker2::banana::rocker:

Ben er ook wel blij mee, wil alleen sneller, maar sta deze week gewoon even stil... Met voeding in ieder geval niet, maar heb maar anderhalve keer getraind, en 30 minuten gelopen. Migraine wil gewoon niet zakken, zit ook een enorme bult in mijn nek, knoop of klier, weet het niet... Heb normaal maar 2 of 3 dagen, dus is iets meer dan normaal. Met ibuprofen op gaat het redelijk... zolang ik me niet inspan:mad: Anders na het weekend toch maar effies naar de dokter.
Wil toch proberen om dan in ieder geval zo een uurtje of 1 a 2 te gaan fietsen, niet te heftig. Heb ik toch in ieder geval nog wat bewogen.

Paar weken geleden met zo'n handvetmeter-dingetje gemeten... toen schrok ik nogal, omdat het ruim 27 % was... Had zoiets van dat is of heel veel of het klopt niet... maar goed of het nou wel of niet klopt, het is een vergelijkings-dingetje...
vorige week was dat 24,4 %, er zou dan 3 % af zijn. Ik zeg oke!

Fijn weekend iedereen!!!

Ik vind dat soort vetmeet-apparaatje echt zo ongelovelijk onbetrouwbaar. Ik heb gezien dat mensen een veeeeel te hoog of veeeeel te laag vet% berekend kregen door dat ding.
Weegschalen, handapparaten, allemaal hetzelfde. Dus ik vertrouw er niet meer in.
Dus ik zou er zeker niet te hard van schrikken hoor!

Je ziet zeker verschil of je foto's, zeker minder vet :cheer:
En het is ook mooi van je hele rug + armen gelijkmatig weggaan.
En je hebt ook goed geposeerd al, hele rug + armen aangespannen houden + in de goede pose/houding vind ik iig behoorlijk lastig.

Laatst bewerkt:
dat metertje moet je gewoon in het water gooien sue. Het gaat om de spiegel die verteld je alles wat je moet weten!! En je gaat toch goed;)

Nice picca Sue!
Jeetje wat kan jouw haar groeien zeg, wil ik ook! :)
En je hebt het een beetje lichter van kleur gemaakt of nie? mooi hoor!

Ik vind dat soort vetmeet-apparaatje echt zo ongelovelijk onbetrouwbaar. Ik heb gezien dat mensen een veeeeel te hoog of veeeeel te laag vet% berekend kregen door dat ding.
Weegschalen, handapparaten, allemaal hetzelfde. Dus ik vetruw er niet meer in.
Dus ik zou er zeker niet te hard van schrikken hoor!

Je ziet zeker verschil of je foto's, zeker minder vet :cheer:
En het is ook mooi van je hele rug + armen gelijkmatig weggaan.
En je hebt ook goed geposeerd al, hele rug + armen aangespannen houden + in de goede pose/houding vind ik iig behoorlijk lastig.

Das dan toevallig de goede pose :D. Ik zag Isabelle V ongeveer zo staan, dus das haar verdienste :p. Gelukkig is mijn lijf dan wel fotogeniek, mijn kop wil nooit zo ;)
Vanaf nu de spiegel maar!

dat metertje moet je gewoon in het water gooien sue. Het gaat om de spiegel die verteld je alles wat je moet weten!! En je gaat toch goed;)

:brew: heb 'm in de soep gegooid, dat werkt vast ook :D
Thanxs!

Nice picca Sue!
Jeetje wat kan jouw haar groeien zeg, wil ik ook! :)
En je hebt het een beetje lichter van kleur gemaakt of nie? mooi hoor!

Het groeit wel hard, maar nie zo hard, volgens mij is die foto van eerder dit jaar... want zo hard... nouja, alle foto van voor april zijn allemaal wel hetzelfde. Heb het overigens niet geverfd... het is uitgroei, en inmiddels heeft de zon er zo hard op geschenen dat het allemaal even blond is :p En die uitgroei is van mijn poging om mijn knalrode haar in etapes weer naar blond te bleken...:eek: Wordt je haar heel gelukkig van :p

Heb vanmiddag 2,5 uur gefietst! Was wel even goed. Migraine begint te zakken, gelukkig! Nu is het dan ook wel reeel als ik zeg dat ik morgen of ga hardlopen of ga KT - en... eigenwijs zou zijn allebei... :D:D:D

Das dan toevallig de goede pose :D. Ik zag Isabelle V ongeveer zo staan, dus das haar verdienste :p. Gelukkig is mijn lijf dan wel fotogeniek, mijn kop wil nooit zo ;)

:brew: heb 'm in de soep gegooid, dat werkt vast ook :D
Thanxs!

Het groeit wel hard, maar nie zo hard, volgens mij is die foto van eerder dit jaar... want zo hard... nouja, alle foto van voor april zijn allemaal wel hetzelfde. Heb het overigens niet geverfd... het is uitgroei, en inmiddels heeft de zon er zo hard op geschenen dat het allemaal even blond is :p En die uitgroei is van mijn poging om mijn knalrode haar in etapes weer naar blond te bleken...:eek: Wordt je haar heel gelukkig van :p

Heb vanmiddag 2,5 uur gefietst! Was wel even goed. Migraine begint te zakken, gelukkig! Nu is het dan ook wel reeel als ik zeg dat ik morgen of ga hardlopen of ga KT - en... eigenwijs zou zijn allebei... :D:D:D

:eek::eek::eek::eek: KNAP ZEG!!

Gelukkkig zakt je migraine!
fijn weekend:)

Heb vanmiddag 2,5 uur gefietst! Was wel even goed. Migraine begint te zakken, gelukkig!

Dan hebben we misschien wel hetzelfde aantal km gepakt!
Dacht ik dat ik goed bezig was doe jij het gewoon met migraine.... :cool:

:) Gelukkig dat je wat beter gaat meid!

P.s. ik heb nog wel een hele weegschaal voor in jouw soep :D

Ja, bij IsabelleVD kan je wel afkijken hoe je een pose moet doen, die kan dat zeker wel.

Netjes, 2.5 uur fietsen!
Gewoon kijken hoe je je voelt morgen, of je allebei wil doen of 1 van de 2.
Meestal voel je zelf wel aan of je het alletwee kan doen of beter eentje naar morgen doorschuiven.

Dan hebben we misschien wel hetzelfde aantal km gepakt!
Dacht ik dat ik goed bezig was doe jij het gewoon met migraine.... :cool:

:) Gelukkig dat je wat beter gaat meid!

P.s. ik heb nog wel een hele weegschaal voor in jouw soep :D

Denk dat jij er toch wat meer km's uitpoept :p - heb een rondje Rotterdam-oude maas-Rhoon-Rotje gedaan... eigenlijk nooit gedaan buiten Rotterdam. Verbaasde me dat je zo snel toch in natuur zit en was een mooie route... ga ik vast vaker doen.

Nog meer mensen prut-apparaten voor in de soep? :p

Ja, bij IsabelleVD kan je wel afkijken hoe je een pose moet doen, die kan dat zeker wel.

Netjes, 2.5 uur fietsen!
Gewoon kijken hoe je je voelt morgen, of je allebei wil doen of 1 van de 2.
Meestal voel je zelf wel aan of je het alletwee kan doen of beter eentje naar morgen doorschuiven.

Het is cardio geworden! Hooguit 35-40 minuten... blaar!
Wilde daarna KT gaan doen, maar staartje migraine floot me toch terug, ben zo gaar als een konijn!

Misschien probeer ik vandaag wel Joellen's recept voor stokdraaien! En ga ik wat buik thuis doen, als het niet gaat ben ik gewoon thuis :D

Terug
Naar boven