Sue
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 484
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Dank voor de lieve reacties!
Blijft gewoon klote... was zo onverwachts. Ergste is de manier waarop het gegaan is, letterlijk gevecht tegen de dood. Wens je niemand toe. Gister afscheid genomen, en gecremeerd.
Gister nog wel geprobeerd om te trainen, even ook iets anders aan mijn hoofd, kreeg ik na half uur weer migraine. Was wel duidelijk dat mijn lijf daar niet aan toe was.
Andere kat loopt nu de hele dag achter me aan, hij praat letterlijk de hele tijd, wel heel lief, mist die kleine ook. Ze staat trouwens op de beginfoto.
Vandaag dus nog even rustig aan maar doen. Misschien vanmiddag even recreatief fiets.
Zal binnenkort de andere logs bijlezen. Hoop dat met iedereen lekker gaat!
Blijft gewoon klote... was zo onverwachts. Ergste is de manier waarop het gegaan is, letterlijk gevecht tegen de dood. Wens je niemand toe. Gister afscheid genomen, en gecremeerd.
Gister nog wel geprobeerd om te trainen, even ook iets anders aan mijn hoofd, kreeg ik na half uur weer migraine. Was wel duidelijk dat mijn lijf daar niet aan toe was.
Andere kat loopt nu de hele dag achter me aan, hij praat letterlijk de hele tijd, wel heel lief, mist die kleine ook. Ze staat trouwens op de beginfoto.
Vandaag dus nog even rustig aan maar doen. Misschien vanmiddag even recreatief fiets.
Zal binnenkort de andere logs bijlezen. Hoop dat met iedereen lekker gaat!

oh... weer kapot! eum... nou rug foto's dan maar... middelste is van begin (april), buitenste van vandaag.
...
mooie foto weer zeg!! GOED GEDAAN!!!
jammer van je migraine hoelang heb je er al last van en heb je het vaker?

Anders na het weekend toch maar effies naar de dokter.
heb 'm in de soep gegooid, dat werkt vast ook