- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
veel succ6 sue, mooie pics
heel klein vraagje nog? zijn je borsten "gedaan" of naturel?
zie het als kompli want die zien er goed uit![]()
Die had ik nog niet eerder gehoord, maar eum... ja, naturel! Ligt er ook wel aan in welk tietjack ze stopt hoor 
... bestaat vooral uit veel groenten en kip, korn of enkele keer mager rundergehakt of vis. Maak er vaak ook volkorenpasta of zilvervliesrijst bij, maar eet ik dan minimaal.Je ziet er top uit Sue
O wat is dat toch leuk zo'n wedstrijd
Normaal willen de dames geen foto's plaatsen en zijn ze allemaal bang dat iedereen het vreemd vind
Nu durft tenminste iedereen zich te tonen en er is ook geen reden voor schaamte.
Alle meiden zien er goed uit en dat gaat alleen maar beter worden.
succes hoor

Jah dat vind ik dus ook erg leuk! Wij dames krijgen lef
Sue, je ziet er naar mijn mening al top uit. Wat zal jij schitteren op je bruiloft zeg!!
Succes!
. Het lukt me gelukkig erg goed om het vol te houden... krijg steeds minder honger... Is net alsof m'n lijf eraan went.Qua training: doel is om 5 keer per week te trainen, maar blijf nu steken op 3 a 4 keer anderhalf tot 2 uur krachttraining. Elke spiergroep uitgebreid 1 keer per week setjes van 4 keer 15-20.
Je ziet er al mooi slank uit.
Leuk dat je trouwerij precies na deze contest-periode is, nog een motivatie extra erbij!
2 uur krachttraining is wel een beetje aan de lange kant. Dat is echt niet nodig, en misschien juist wel onvoordelig.
!beetje moea moea... zal straks m'n log even updaten, zal ik er wat over zeggen... moest mezelf aan m'n haren trekken in ieder geval
En bij jou?Grap was, dat ik het al een jaar slikte en het me opviel dat het minder werd, maar niet snapte waar dat door kwam, totdat ik het in een sportblad las... Hoop dat ie voor jou ook werkt! Ik neem zelf 60 mg Q10, maar volgens mij is 30 mg ook genoeg... vind het toch wel een prijzig spulletjeHoi Sue
Lees dit nu pas>> Q10 (wat overigens kan helpen migraine te verminderen! Heeft bij mij in ieder geval stuk vermindert!
Goeie Tip ga ik proberen![]()