XXL Nutrition

Contest Log (v) Log Sue

Veel succes :thumb:

Ziet er al goed uit Sue :thumb:

succes sue!!! mooi om jw verhaal te lezen en ook bij jou herkenbare dingen!
Heb ook n keer of 2 bijna tegen een burnout aan gezeten en niet echt fijn!

ook met je school enzo just like me!

succes en gefeliciteerd met je bruiloft alvast :)

Heel veel succes, gaan met zn allen iets moois neerzetten

ik kan me in je verhaal bevinden. ik denk als ik maar sterker word fysiek en mentaal, kunnen ze me niks meer aan doen. een mooi verhaal.
oh ja, gefeliciteerd met je a.s. huwelijk!

Goed bezig, succes! :)

veel succ6 sue, mooie pics :thumb:
heel klein vraagje nog :o? zijn je borsten "gedaan" of naturel?
zie het als kompli want die zien er goed uit ;)

• Topic Starter Topic Starter
Dank voor alle fijne reacties!

veel succ6 sue, mooie pics :thumb:
heel klein vraagje nog :o? zijn je borsten "gedaan" of naturel?
zie het als kompli want die zien er goed uit ;)

:D Die had ik nog niet eerder gehoord, maar eum... ja, naturel! Ligt er ook wel aan in welk tietjack ze stopt hoor :p

Zal af en toe nog bijloggen, maar zal de updates ook in de eerste log plaatsen (hou ik het voor mezelf ook overzichtelijk), hoef je niet te zoeken.

Bij deze een poging om mijn voeding beetje algemeen in schema te krijgen... Dit is ongeveer wat ik per dag eet...

8:00 - Groene thee en shake: 150 gram kwark, beetje melk, banaan of flinke schep brinta, schep wey-eiwit

10:00 - 2 rijstwafels met pindakaas

12:00 - banaan of appel

14:30 - wey-shake en glas grapefruit sap

16:30 - 2 flinke handjes cranberrie-mix (met noten (geen pinda's bah))

18:00 - avondeten, wat de pot schaft... die ik eigenlijk zelf bepaal :p... bestaat vooral uit veel groenten en kip, korn of enkele keer mager rundergehakt of vis. Maak er vaak ook volkorenpasta of zilvervliesrijst bij, maar eet ik dan minimaal.

21:00 - hier ben ik nog niet over uit... eet dan nog wat cranberriemix... maar vraag me af of ik dan nog een shake of een banaan of iets moet eten...

Drink verder veel groene thee, en smorgens suppl: multivitamine, visolie 3, Q10 (wat overigens kan helpen migraine te verminderen! Heeft bij mij in ieder geval stuk vermindert! Tippie!)

Als iemand even wil kijken naar dit schema, zou heel fijn zijn!!! Ben er namelijk niet zeker over of ik het nou goed doe... Doel is vooral om vet te verliezen. Alvast bedankt!!!

Eet je niet weinig trouwens?

Je ziet er top uit Sue
O wat is dat toch leuk zo'n wedstrijd
Normaal willen de dames geen foto's plaatsen en zijn ze allemaal bang dat iedereen het vreemd vind
Nu durft tenminste iedereen zich te tonen en er is ook geen reden voor schaamte.
Alle meiden zien er goed uit en dat gaat alleen maar beter worden.
succes hoor

Je ziet er top uit Sue
O wat is dat toch leuk zo'n wedstrijd
Normaal willen de dames geen foto's plaatsen en zijn ze allemaal bang dat iedereen het vreemd vind
Nu durft tenminste iedereen zich te tonen en er is ook geen reden voor schaamte.
Alle meiden zien er goed uit en dat gaat alleen maar beter worden.
succes hoor

Jah dat vind ik dus ook erg leuk! Wij dames krijgen lef :P

Sue, je ziet er naar mijn mening al top uit. Wat zal jij schitteren op je bruiloft zeg!!

Succes!

Jah dat vind ik dus ook erg leuk! Wij dames krijgen lef :P

Sue, je ziet er naar mijn mening al top uit. Wat zal jij schitteren op je bruiloft zeg!!

Succes!

Thanxs! Als 1 hek over de dam is... eu... schaap... hm... Nouja! Dat we dit met z'n allen doen is echt goede steun! Super!

Eum, ja, m'n voeding is misschien wat weinig, maar weet niet zo goed of ik er meer eiwit of kool in moet stoppen... wil wel graag spieren behouden. Moet ik nog even op studeren denk ik:p. Het lukt me gelukkig erg goed om het vol te houden... krijg steeds minder honger... Is net alsof m'n lijf eraan went.

Ik wens je veel succes, na deze moeilijke periode..

Je ziet er al mooi slank uit.
Leuk dat je trouwerij precies na deze contest-periode is, nog een motivatie extra erbij!

Qua training: doel is om 5 keer per week te trainen, maar blijf nu steken op 3 a 4 keer anderhalf tot 2 uur krachttraining. Elke spiergroep uitgebreid 1 keer per week setjes van 4 keer 15-20.

2 uur krachttraining is wel een beetje aan de lange kant. Dat is echt niet nodig, en misschien juist wel onvoordelig.

Hoe ging je training vanmiddad? :)

Hoi Sue ;)
Lees dit nu pas :o >> Q10 (wat overigens kan helpen migraine te verminderen! Heeft bij mij in ieder geval stuk vermindert!

Goeie Tip ga ik proberen ;)

Je ziet er al mooi slank uit.
Leuk dat je trouwerij precies na deze contest-periode is, nog een motivatie extra erbij!

2 uur krachttraining is wel een beetje aan de lange kant. Dat is echt niet nodig, en misschien juist wel onvoordelig.

Thanxs, ook voor de tip. Vergeet soms ook de tijd, maar merk ook wel dat het na anderhalve uur op begint te raken. Vandaag maar 1 uurtje getraind:)!
Loca Hoe ging je training vanmiddad? :)
beetje moea moea... zal straks m'n log even updaten, zal ik er wat over zeggen... moest mezelf aan m'n haren trekken in ieder geval :p En bij jou?

Hoi Sue ;)
Lees dit nu pas :o >> Q10 (wat overigens kan helpen migraine te verminderen! Heeft bij mij in ieder geval stuk vermindert!

Goeie Tip ga ik proberen ;)
Grap was, dat ik het al een jaar slikte en het me opviel dat het minder werd, maar niet snapte waar dat door kwam, totdat ik het in een sportblad las... Hoop dat ie voor jou ook werkt! Ik neem zelf 60 mg Q10, maar volgens mij is 30 mg ook genoeg... vind het toch wel een prijzig spulletje

Terug
Naar boven