MuscleMeat

Contest Log (v) Log Sue

• Topic Starter Topic Starter
update dinsdag 12 mei - sorry lang verhaal...

(moet even kwijt, speelt mee...) Sinds een week of 5 werk ik weer 5 ochtenden van vier uur. Mijnheer de arboarts vond het wel weer eens tijd worden voor reintegratie. Dat de periode ervoor voor mij een groot gevecht was tegen de constante aansporing voor de ww te kiezen, had ie geen oren naar. Ik vond het ook wel erg veel uur om mee te beginnen, maarja... de werkgever moest toch ook iets aan mij terugverdienen. Dankzij de werkgever, vanwege wat er vorig jaar gebeurd is, kan ik niet terug in mijn functie. Reintegratie leidt nergens naar, wordt verder niets voorgesteld... oja wel: de ww in.

Voor dit geneuzel trainde ik 5 keer per week. Afgelopen weken nog maar 2. Die hele reintegratie, die mij geen steek verder helpt, kost me zoveel energie, nadenken en zo kwaad worden... Baal van de situatie, maar vooral dat het me zoveel energie kost, letterlijk.

Door de wedstrijd heb ik me voorgenomen om doordeweeks toch te gaan trainen. Vorige week lukte dat 1 keer. Ik had voor vandaag weer voorgenomen te gaan. Maar werken was vandaag weer zo *&%@*%$, dat ik thuis op de bank plofte. Ik weet niet zo goed hoe ik het vervolgens voor elkaar heb gekregen, maar heb mijn tas gepakt, appel gegeten, en toch op de fiets richting sportschool belandt. Hoewel het trainen niet heel lekker ging, ben ik trots dat ik toch gegaan ben.

Het is misschien allemaal rand-info en wat persoonlijk, maar het speelt... en ik probeer het geen invloed te laten hebben op mijn training en doelen, maar dat is soms lastig. Het irriteert me, wat ik natuurlijk niet moet doen... als ik niet uitkijk wordt alles zo :mad:, en dat is het natuurlijk absoluut niet waard...

Hoop snel een knoop door te kunnen hakken en weer een draad op te pakken. Ik wil in ieder geval een studie voeding gaan doen, en als het bevalt een studie sportvoeding, en als dat lukt misschien wel fitnessinstructeur... Dus over een jaar mag je me alles vragen over voeding, maar nu nog niet hoor

Trainingsschema zal ik binnenkort posten, train redelijk op gevoel, dus moet even kijken hoe ik dat vastleg.

Heb vandaag benen en schouders gedaan, klein beetje buik, want ik had nog spierpijn van het weekend:D

(moet even kwijt, speelt mee...) Sinds een week of 5 werk ik weer 5 ochtenden van vier uur. Mijnheer de arboarts vond het wel weer eens tijd worden voor reintegratie. Dat de periode ervoor voor mij een groot gevecht was tegen de constante aansporing voor de ww te kiezen, had ie geen oren naar. Ik vond het ook wel erg veel uur om mee te beginnen, maarja... de werkgever moest toch ook iets aan mij terugverdienen. Dankzij de werkgever, vanwege wat er vorig jaar gebeurd is, kan ik niet terug in mijn functie. Reintegratie leidt nergens naar, wordt verder niets voorgesteld... oja wel: de ww in.

Voor dit geneuzel trainde ik 5 keer per week. Afgelopen weken nog maar 2. Die hele reintegratie, die mij geen steek verder helpt, kost me zoveel energie, nadenken en zo kwaad worden... Baal van de situatie, maar vooral dat het me zoveel energie kost, letterlijk.

Door de wedstrijd heb ik me voorgenomen om doordeweeks toch te gaan trainen. Vorige week lukte dat 1 keer. Ik had voor vandaag weer voorgenomen te gaan. Maar werken was vandaag weer zo *&%@*%$, dat ik thuis op de bank plofte. Ik weet niet zo goed hoe ik het vervolgens voor elkaar heb gekregen, maar heb mijn tas gepakt, appel gegeten, en toch op de fiets richting sportschool belandt. Hoewel het trainen niet heel lekker ging, ben ik trots dat ik toch gegaan ben.

Het is misschien allemaal rand-info en wat persoonlijk, maar het speelt... en ik probeer het geen invloed te laten hebben op mijn training en doelen, maar dat is soms lastig. Het irriteert me, wat ik natuurlijk niet moet doen... als ik niet uitkijk wordt alles zo :mad:, en dat is het natuurlijk absoluut niet waard...

Hoop snel een knoop door te kunnen hakken en weer een draad op te pakken. Ik wil in ieder geval een studie voeding gaan doen, en als het bevalt een studie sportvoeding, en als dat lukt misschien wel fitnessinstructeur... Dus over een jaar mag je me alles vragen over voeding, maar nu nog niet hoor

Trainingsschema zal ik binnenkort posten, train redelijk op gevoel, dus moet even kijken hoe ik dat vastleg.

Heb vandaag benen en schouders gedaan, klein beetje buik, want ik had nog spierpijn van het weekend:D

He wat shit zeg! Het is ook altijd zo lastig dat mensen voor jou denken en dat je maar moet doen wat je wordt opgelegd. Het is iets binnen in jou, wat mensen niet zien. De eerste tijd hebben veel mensen met je te doen en steunen ze je. Allemaal heel pittig hoor, maar na een tijdje denken mensen: zo nu gaan we weer verder. Terwijl jij dat nog niet kan. Op die manier probeer jij maar weer te voldoen aan alle eisen die gesteld worden aan je in deze wereld en dat is verrot moeilijk. Je kan ook pas verder als je dat zelf wil en de kracht ervoor hebt. Iedereen kan tegen je blijven praten, maar je moet het eerst voelen voordat je dat kan.

Ik heb gelukkig nu die motivatie en kracht kunnen vinden, ondanks dat mensen al ruim een jaar deze dingen tegen mij zeiden. Ik moest het eerst zelf voelen en toen pas lukte het. Je moet er eigenlijk gewoon klaar voor zijn.
Sterkte, en luister naar jezelf! En btw knap dat je toch gegaan bent!!

Succes meid :(

Sterkte! En hoe is het vandaag gegaan?

Thanxs voor jullie reacties!

Er lijkt gelukkig een eind aan te komen, heb vandaag besluit genomen. Genoeg geneuzel en gevochten. Ik ga weg bij de werkgever, tijd voor nieuwe dingen! Prettige bijkomstigheid, hoef vanaf morgen niet meer te komen werken, tijd voor solliciteren, studeren, nieuwe plannen maken... en natuurlijk weer heerlijk volop trainen!!!

Echt er vielen dumbbells van 10 t/m 40 kilo van mijn schouders!!! JEEEEEEEHHHH!!!!!!:rocknana::banana::rocknana::banana:

Oh! En de studie voeding viel ook op de mat, dus dat was een goede timing!
Gisteravond trouw-regel-dingetjes met bevriend stel doorgenomen, dus eindelijk is dat ook eenbeetje in gang gezet.

Vandaag nog wat dingetjes regelen. Beetje vieren.

Morgenochtend sta ik weer in de sportschool, heerlijk. Ochtenden vind ik gewoon het fijnst om te trainen.

Thanxs voor jullie reacties!

Er lijkt gelukkig een eind aan te komen, heb vandaag besluit genomen. Genoeg geneuzel en gevochten. Ik ga weg bij de werkgever, tijd voor nieuwe dingen! Prettige bijkomstigheid, hoef vanaf morgen niet meer te komen werken, tijd voor solliciteren, studeren, nieuwe plannen maken... en natuurlijk weer heerlijk volop trainen!!!

Echt er vielen dumbbells van 10 t/m 40 kilo van mijn schouders!!! JEEEEEEEHHHH!!!!!!:rocknana::banana::rocknana::banana:

Oh! En de studie voeding viel ook op de mat, dus dat was een goede timing!
Gisteravond trouw-regel-dingetjes met bevriend stel doorgenomen, dus eindelijk is dat ook eenbeetje in gang gezet.

Vandaag nog wat dingetjes regelen. Beetje vieren.

Morgenochtend sta ik weer in de sportschool, heerlijk. Ochtenden vind ik gewoon het fijnst om te trainen.

:thumbs: Dat klinkt allemaal al een stuk positiever!

Goed van je dat je de knoop hebt durven doorhakken.

Veel succes met solliciteren en studeren! En natuurlijk met je trainingen! ;)

You go girl, zet hem op :)

Sterkte met het sollciteren
Goed dat je de stier bij de ballen hebt genomen. (of de knoop door gehakt hebt)
Sporten is nu ook goed voor je koppie (ontspannen door inspanning)
en..... mooie mensen komen sneller aan een baan dan lelijke stond laatst in de krant
Dus straks een beetje dat mooie lichaam laten zien en tjakka een nieuwe baan
Had ik al gezegt dat je er goed uit zag op de foto (ja ja maar ik doe het toch nog een keer)

Weg met die stress!

Pak je nieuwe kansen, heel veel succes! :)

THanxs weer allemaal voor de reactie!

Sterkte met het sollciteren
Goed dat je de stier bij de ballen hebt genomen. (of de knoop door gehakt hebt)
Sporten is nu ook goed voor je koppie (ontspannen door inspanning)
en..... mooie mensen komen sneller aan een baan dan lelijke stond laatst in de krant
Dus straks een beetje dat mooie lichaam laten zien en tjakka een nieuwe baan
Had ik al gezegt dat je er goed uit zag op de foto (ja ja maar ik doe het toch nog een keer)

ja, nog een keer :D

heel veel succes toegewenst met je trainingen,en met het vinden van een nieuwe job

OKe, nou snap ik er niets meer van ???

Toen ik begon werd er 23% vet gemeten. Vorig jaar 21%.
En vanmorgen 27%

Waarom ik er niets van snap... ik heb meer spiermassa dan toen ik begon en ben slanker dan toen ik begon...
Het is zo'n apparaatje die je met gestrekte armen voor je moet houden, zijn die betrouwbaar?

Anyway, gewicht had ik goed ingeschat, was 68 met kleding.

Ik denk om het goed bij te houden, wil ik mezelf meten, maar eum... kan iemand vertellen hoe je dat doet... waar precies? En met aangespannen of ontspannen spieren?

Vanmorgen redelijk getraind:

Rug:

one arm row = 2*15, 2*12 - 8 / 8 kg
barble bent over row =4*12 - stang met 2*10 kg
front pulldown (smale grip) = 2*12/35 kg - 2*15/30kg
close grip pulldown (staand) = 2*15/35kg - 2*15/40 kg
pulldown achter = 3*20 - 30/25 kg
back extension = 4* 15

buik
cable kneeling crunch = 4*20/25 - 45/50 kg
weet niet hoe die heet... schuine bank, liggen, benen gestrekt en omhoog en omlaag brengen. 4*15
crunch side bend en gewone crunches, niet geteld

Schiet hier vooral op, heb jaren volgens schema's gewerkt, en vogel het nu zelf een beetje uit, dus als er iets op aan te merken is, hoor ik het graag! Hoe effectiever hoe beter!

Vanmiddag nog uurtje fietsen.

Waarom ik er niets van snap... ik heb meer spiermassa dan toen ik begon en ben slanker dan toen ik begon...
Het is zo'n apparaatje die je met gestrekte armen voor je moet houden, zijn die betrouwbaar?
Nee, die zijn niet betrouwbaar.

Ik denk om het goed bij te houden, wil ik mezelf meten, maar eum... kan iemand vertellen hoe je dat doet... waar precies? En met aangespannen of ontspannen spieren?
Zelf gebruik ik een meetlint. Taille meet je op het slankste stuk, heupen etc. op het breedste.

weet niet hoe die heet... schuine bank, liggen, benen gestrekt en omhoog en omlaag brengen. 4*15
Lying leg raises ;)

Succes met fietsen vanmiddag. :)

Hoe gaat het? Hoe is het met solliciteren? Hoop alles in orde! Je schema ziet er in elk geval goed uit!

En lekker gefietst:)

ja, zeker lekker gefietst! Moet dan eigenlijk ergens naar toe, en probeer dan vervolgens door te fietsen tot ik na een uur zwetend van m'n paarse omafietsje afval. Probeer veel vanuit mijn benen te fietsen, en niet zo aan m'n stuur te rukken, heb wel het gevoel dat ik op die manier nog een extraatje aan m'n benen geef... dat is echt enorm mijn zwakte... Heb hekel aan benen KT, maakt me erg snel moe, doe het twee keer per week als een moetje... maar moet er echt een keer doorheen, de gewichten die ik pak zijn beschamend laag:o

Binnenkort proberen weer te gaan hardlopen buiten (ben net weer begonnen met roken:D ai ai...) Ik zeg van het weekend!

Vanmorgen borst gedaan
flat bench dumble press 4*12 - 12kg
incline fumble press 4*12 - 10/12kg
decline dumble press 4*12 - 9kg
cable crossover 4*12 - 2*20kg
hoe heet dat dinges, met je ellebogen tegen kussentje naar binnen drukken 4*12 / 25 kg

toen nog wat buik gedaan, maar de muziek stond zo achterlijk hard, dat ik na een uur weg ben gegaan (morgen weer een dag dacht ik). Kan me slecht concentreren als ik mezelf niet meer hoor denken (reps tellen :p)

wat erg mooi uitkomt, contract eindigt pas 1 juli, hoef tot die tijd niet meer te werken. Heb dus een soort van "vrij" voor 6 weken. Ga deze tijd dus eens goed nadenken over hoe en wat verder. Dus ben nog niet aan het solliciteren. Echt even fijn nu... geen gedoe, eindelijk even bijtanken, en lekker sporten! Jeeeeh!

Pec-Deck ;)

oppassen dat je ook niet te veel sets/oefeningen voor borst doet denk ik

Peck deck, oja, waar ik altijd bij aan een eend moet denken! Eum... ???. Dus! Thanxs!

Doe er zoveel omdat ik borst het leukst vindt om te doen, maar misschien dan beter 3*15 doen... of 1 oef minder...

Lekker aan het trainen.
Borst vind ik ook een leuke spiergroep om te trainen.

Heerlijk 6 weken vrij, lekker goed trainen en eten, geniet ervan!

Zelf heb ik vanaf volgende week woensdag 3,5 week vrij, jippieeeee :)

Terug
Naar boven