AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Log Sue

Ik hoor het al jij houd ook niet van taart:D

• Topic Starter Topic Starter
Jij ook succes met de training en fijn weekend!

Hoi Sue, ik wens je veel succes. Heb even je begin topic gelezen, goed te lezen dat je er zo goed mee om gaat, is niet niks wat je meemaakt (hebt meegemaakt)
Gefeliciteerd met je aankomende huwelijk, je ziet er dan vast super uit:)

Gisteravond... Zit er 1 woord in mijn hoofd...: WIJNTJE! WIJNTJE! WIJNTJE!

Dus dat moet ik dan ook zeggen. Maar meteen gezegd, dat ik het niet doe! Zegt mijn vriend... "ja, lastig he... en dan mag je natuurlijk ook geen blokjes kaas en stukjes worst..." :eek:
Heb ik zo :mad: naar hem gekeken, zegt ie:" sja, dan zal ik maar geen blokjes snijden he". Sue gaat dubbel :mad::mad::mad:
Zegt ie: "of zal ik dan toch blokjes voor je snijden...?"
MWHAAAAAAAA!!!! Stomp! Stomp! :whip:

Goed, ik heb deze avond doorstaan met fijngeknepen cranberries... jamjam:cool:

VAnmorgen getraind! Ging eindelijk lekker!
Benen
abducter heet het geloof ik, dat je benen naar buiten duwt, en die ander dat je benen naar binnen knijpt. beide 3*15/40 kg
Deadlift gewoon met stang, beetje oppassen voor mijn rug, 3*15
Leg extension, en leg curl 4*20
staand kuitheffen 4*15

biceps
dumbbell curl 2*20/2*15
barble curl rechte grote stang 4*15
dumble curl enkel, (die waarbij je elleboog tegen je knie steunt) 4*15
pols curl met grote stang 4*15

Eindelijk weer goede pomp in mijn armen gevoelt, en mijn benen trillen nu nog na. Benen sla ik liefst over, dus ben blij dat ik het toch weer serieus aan het aanpakken ben. Wil ook wel eens een strakke but!

Even nog iemand zoeken die mij vanmiddag wil schoppen... iets met hardlopen, fietsen of steppen...

Jeej, goed dat je alle verleidingen doorstaan hebt zeg!
Fijn dat het trainen ook lekker ging.

Bikkel! Gelukkig wordt het als het goed is een stuk makkelijker na een weekje! Succes!

Goed dat je je toch ondanks alle verleidingen aan je dieet hebt weten te houden en lekker getraind!

Nu lekker bijtrekken :)

oh oh... hardlopen niet gelukt, ben weer bikkel-af :p Maar morgen ga ik heus wel weer trainen, schouders en triceps en buik! Goeie deal wel. Maandag ga ik dan niet KT doen, maar dan ga ik 's morgens rennen.

Morgen: my first junkdag!!!
Barbequehoe:burger:

klinkt misschien gek, maar heb er aan de andere kant ook wel beetje moeite mee... alsof je bij elke hap junk een hap van je progressie neemt... Maar das spychisch denk ik :D

klinkt misschien gek, maar heb er aan de andere kant ook wel beetje moeite mee... alsof je bij elke hap junk een hap van je progressie neemt... Maar das spychisch denk ik :D

Had ik gisteren ook, geen suikergoed gegeten maar wel veel carbs en vet.
Ik zie er gelijk weer anders uit vandaag, maar ach, over drie daagjes is het spiegelbeeld weer ok.
Voordeel is zeker dat je weer een paar daagjes kan knallen met je training.

Geniet er maar van! :)

Dus je gaat gewoon aan de bbq vandaag:p Kan je voor mij ff een stukkie kip opgooien lekker bruin zeg maar bijna gecremeerd.

Morgen: my first junkdag!!!

Herkenbaar! Gisteren mocht ik vanmezelf ook iets nemen..Had een grote doos bonbons gekregen en 1 mocht wel..Hup in mijn mond en terwijl ik hem stond te kauwen kreeg ik al spijt..heb hem maar gauw weer uit gespuugd..

Je gaat BBqen dus opzich als je niet te veel vette sauzen neemt en toch een klein beetje oplet is er niets mis mee..dus lekker van genieten!

Dus je gaat gewoon aan de bbq vandaag:p Kan je voor mij ff een stukkie kip opgooien lekker bruin zeg maar bijna gecremeerd.

Ja hoor, gooi 'm door op voor je! Zal ik daarna jou kant opblazen, kun je 'm ruiken :p

Herkenbaar! Gisteren mocht ik vanmezelf ook iets nemen..Had een grote doos bonbons gekregen en 1 mocht wel..Hup in mijn mond en terwijl ik hem stond te kauwen kreeg ik al spijt..heb hem maar gauw weer uit gespuugd..

Je gaat BBqen dus opzich als je niet te veel vette sauzen neemt en toch een klein beetje oplet is er niets mis mee..dus lekker van genieten!

Streng zijn we voor onszelf he. Op zich wel goed natuurlijk!

Heb nog niet zoveel gejunkt... alleen 1 stuk appeltaart, hmmmm... proef 'm nog steeds. Heb wel zin in de bbq, inderdaad sauzen laten we links staan... komt goed!

Nieuwe wey ingeslagen! Kom maar op!

bbq ging niet door:( Maar we hebben gegourmet!:D Heel vervelend!
Moet zeggen dat ik me aardig in heb gehouden. geen wit stokbrood, geen gefrituurde aardappeltjes, geen sauzen. Wel gemarineerd kipfilet, vis, sla, cashew, en 4 kleine pannekoekjes met geitenkaas en honing... En ik zat vrij snel vol. en 2 kleine rode wijntje... :rolleyes:
Merk zowiezo dat ik steeds sneller vol raak... heel fijn!

Vanmorgen op nuchtere maag half uurtje gecardioot (hoe werkt dit werkwoord:o) in huis... je had het moeten zien... tientallen keren de trap op en af, rondjes door het huis, walking lunges, squats, en een step-apparaatje met elkaar afgewisseld... oef, zweten :p. straks nog beetje fietsen

(stiekem wil ik niet hardlopen...) Maar het moet! Als ik me nu vast inschrijf voor de marathon van volgend jaar... :D

bbq ging niet door:( Maar we hebben gegourmet!:D Heel vervelend!
Moet zeggen dat ik me aardig in heb gehouden. geen wit stokbrood, geen gefrituurde aardappeltjes, geen sauzen. Wel gemarineerd kipfilet, vis, sla, cashew, en 4 kleine pannekoekjes met geitenkaas en honing... En ik zat vrij snel vol. en 2 kleine rode wijntje... :rolleyes:
Merk zowiezo dat ik steeds sneller vol raak... heel fijn!

Vanmorgen op nuchtere maag half uurtje gecardioot (hoe werkt dit werkwoord:o) in huis... je had het moeten zien... tientallen keren de trap op en af, rondjes door het huis, walking lunges, squats, en een step-apparaatje met elkaar afgewisseld... oef, zweten :p. straks nog beetje fietsen

(stiekem wil ik niet hardlopen...) Maar het moet! Als ik me nu vast inschrijf voor de marathon van volgend jaar... :D

Hihi, kun je dat de volgende keer filmen :p ziet er altijd leuk uit!!!
Knap dat je je zo goed hebt ingehouden met de bbq!!!

haha, ja zal mijn vriend vragen om met de camera te volgen, komt hij tenminste ook eens aan zijn cardio :p

Terug
Naar boven