- Waardering
- 551
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heerlijk 6 weken vrij, lekker goed trainen en eten, geniet ervan!
Zelf heb ik vanaf volgende week woensdag 3,5 week vrij, jippieeeee![]()
Hou wel van koekjes van eigen deeg
Tracteer ik ook graag opHou wel van koekjes van eigen deegTracteer ik ook graag op

naar hem gekeken, zegt ie:" sja, dan zal ik maar geen blokjes snijden he". Sue gaat dubbel 

dumble curl enkel, (die waarbij je elleboog tegen je knie steunt)

Maar morgen ga ik heus wel weer trainen, schouders en triceps en buik! Goeie deal wel. Maandag ga ik dan niet KT doen, maar dan ga ik 's morgens rennen.

klinkt misschien gek, maar heb er aan de andere kant ook wel beetje moeite mee... alsof je bij elke hap junk een hap van je progressie neemt... Maar das spychisch denk ik![]()

Morgen: my first junkdag!!!
klinkt misschien gek, maar heb er aan de andere kant ook wel beetje moeite mee... alsof je bij elke hap junk een hap van je progressie neemt... Maar das spychisch denk ik![]()
Dus je gaat gewoon aan de bbq vandaagKan je voor mij ff een stukkie kip opgooien lekker bruin zeg maar bijna gecremeerd.

Herkenbaar! Gisteren mocht ik vanmezelf ook iets nemen..Had een grote doos bonbons gekregen en 1 mocht wel..Hup in mijn mond en terwijl ik hem stond te kauwen kreeg ik al spijt..heb hem maar gauw weer uit gespuugd..
Je gaat BBqen dus opzich als je niet te veel vette sauzen neemt en toch een klein beetje oplet is er niets mis mee..dus lekker van genieten!
Maar we hebben gegourmet!
Heel vervelend!
) in huis... je had het moeten zien... tientallen keren de trap op en af, rondjes door het huis, walking lunges, squats, en een step-apparaatje met elkaar afgewisseld... oef, zweten
. straks nog beetje fietsen
bbq ging niet doorMaar we hebben gegourmet!
Heel vervelend!
Moet zeggen dat ik me aardig in heb gehouden. geen wit stokbrood, geen gefrituurde aardappeltjes, geen sauzen. Wel gemarineerd kipfilet, vis, sla, cashew, en 4 kleine pannekoekjes met geitenkaas en honing... En ik zat vrij snel vol. en 2 kleine rode wijntje...
Merk zowiezo dat ik steeds sneller vol raak... heel fijn!
Vanmorgen op nuchtere maag half uurtje gecardioot (hoe werkt dit werkwoord) in huis... je had het moeten zien... tientallen keren de trap op en af, rondjes door het huis, walking lunges, squats, en een step-apparaatje met elkaar afgewisseld... oef, zweten
. straks nog beetje fietsen
(stiekem wil ik niet hardlopen...) Maar het moet! Als ik me nu vast inschrijf voor de marathon van volgend jaar...![]()
ziet er altijd leuk uit!!!