XXL Nutrition

Log Sue

Bezoekers in dit topic

alvast 1 fotootje dan :D. Foto's van de fotograaf heb ik nog niet binnen.

Nice! Denk dat jullie samen een mooi stel zijn!
 
Holy moly dames, ik schrik me helemaal lam van al die superprogressie van jullie! Echt super om te zien!!!

Heb vanmorgen ook foto's gemaakt, en opgestuurd, onderstaande foto's heb ik niet gestuurd, maar even voor hiero. Buitenste is van vanmorgen, middelste van begin.

Afbeelding 21.png
 
Holy moly dames, ik schrik me helemaal lam van al die superprogressie van jullie! Echt super om te zien!!!

Heb vanmorgen ook foto's gemaakt, en opgestuurd, onderstaande foto's heb ik niet gestuurd, maar even voor hiero. Buitenste is van vanmorgen, middelste van begin.

Nou meid, je hoeft niet te schrikken hoor ;)
Bij de een gaat het sneller dan bij de ander... en uiteindelijk de aanhouder wint ;)

Je ziet er een stuk droger uit! Gewoon doorzetten na die contest... je hebt nu lekker die motivatie en al die andere meiden zijn een goed voorbeeld :D
 
Ziet er erg goed uit hoor!
 
Mooi lijf hoor Sue!

ik vind dat je een harstikke goed resultaat hebt :cheer:
 
WOW mooi zeg :) echt top!!!! :)
 
Dat is ook snel bij jou gegaan! :eek:je ziet er gewoon fantastisch uit!!:):D
 
Thanxs!!! Ben ook erg blij mee, zonder contest was het nie gelukt hoor, had echt een schop onder de kont nodig! Maar als ik anderen zie (nee ik vergelijk niet :p) dan denk ik... goh, ik had best harder kunnen werken... Vooral een compliment aan de andere dames dus!!!
 
De gene die moeten gaan stemmen krijgen het nog moeilijk..Iedereen is zo goed vooruit gegaan..Je ziet er super uit Sue!:yes::thumb:
 
Netjes sue, wel door gaan he gaat goed zo!!;)
 
Fantaaaaastisch! Bikkel! Enneh, vond je onofficiele trouwfoto ook heel gaaf!
 
Super progressie hoor! Top! :thumb:
 
Wauw, echt niet te missen dat je aardig wat vetjes kwijt bent. En armen/schouders/benen zien er ook een stuk strakker en afgelijnder uit :thumbs:

Mooi stel zijn jullie samen trouwens op je trouwfoto, heel mooie en aparte trouwkleding.
 
Jeetje echt heel erg goed!! Ik was helemaal verbaasd dat ik je foto's zag! Voor mij ben je een grote kanshebber echt waar! Verbazingwekkend!!
 
Je ziet er echt super uit! goede progressie!
 
OMG!! ziet er gewoon uit als een etelage popje :)

Mooie foto en ERG goede progressie!!!
 
Zo dat ik ook een stukje minder vlees wat je nu moet mee dragen.
Goed gedaan hoor ziet er erg goed uit
 
Thanxs!!! Ben ook erg blij mee, zonder contest was het nie gelukt hoor, had echt een schop onder de kont nodig! Maar als ik anderen zie (nee ik vergelijk niet :p) dan denk ik... goh, ik had best harder kunnen werken... Vooral een compliment aan de andere dames dus!!!

Ga je nog door hierna met dieet dat kan toch haal je nog meer resultaat er uit ben ik zelf ook van plan.
 
Heel netjes, je bent een heel stuk strakker geworden :thumbs:
 
Super om te horen allemaal, hardstikke bedankt!!!

Komt er nou nog een topic met alle ingeleverde progressie-foto's van iedereen? Of kan je die ingeleverde foto ook gewoon in je log plaatsen?
 
Back
Naar boven