AndroidHealthClinic

Contest Log (v) Log Sue

• Topic Starter Topic Starter
Even een teken van leven tussen alle drukte door (als we het maar redden...:eek:). Gister nog 35 minuten hardgelopen en vandaag 1,5 uur KT... met een energiepeil van lik m'n vessie... ik het weet het, das vast niet zo gek.

Zo nog even naar de kapper... en ik kan nergens leuke schoenen vinden...

Hoop morgenochtend nog een uurtje KT te kunnen doen, maar ben bang dat we in tijdnood gaan komen... nouja, we redden het wel, maar het wordt een soort uitputtingsrace naar de dag zelf toe, en daar baal ik een beetje van. Naja, veel koffie drinken die dag :p

Alles goed met iedereen?

Rustig aan meisie
Je trouwt maar 1x als het goed is dus dat is dan ook allemaal belangrijker op dit moment.
Dat BB gaat na de trouwdag gewoon nog door
Zorg er voor dat je fit en uitgerust bent want het is een lange slopende dag en nacht
En je ziet er toch al goed uit.

Rustig aan meisie
Je trouwt maar 1x als het goed is dus dat is dan ook allemaal belangrijker op dit moment.
Dat BB gaat na de trouwdag gewoon nog door
Zorg er voor dat je fit en uitgerust bent want het is een lange slopende dag en nacht
En je ziet er toch al goed uit.

Thanxs! Je hebt helemaal gelijk!

Het was nog wel heel druk, maar ben niet meer gaan sporten, kwam er gewoon niet meer van. Wat dat betreft heb ik het gevoel dat ik al 2 weken stil sta, maar het maakt niet uit, ivm het begin ben ik best strakker geworden, en daar ben ik erg blij mee!

Geloof dat alles nu onder controlle is... begin het nu dan toch wel een beetje spannend te vinden... Vrienden heb m'n vriend net op gehaald voor een vrijgezellenavondje, dus heb even het rijk voor me alleen.

Wordt een mooie dag morgen! We trouwen in een auto uit 1928! Allemaal lieve leuke mensen... Ga me er gewoon in gooien en kijken wat er gebeurd :D

Iedereen een fijn weekend! En spreek jullie snel (als getrouwde vrouw :p)

Na je trouw dag heb je nog alle tijd om het sporten weer op te pakken, soms is het even niet anders en moet je aan jezelf denken.
Ik wil je een hele fijne dag wensen morgen, geniet ervan!
Ben heel erg benieuwd naaer je trouwfoto's en uiteraard ook je eind foto.
Fijn weekend alvast als getrouwde vrouw. :)

Geniet er van morgen.
Alvast gefeliciteerd en de beste wensen! :)

Thanxs! Je hebt helemaal gelijk!

Het was nog wel heel druk, maar ben niet meer gaan sporten, kwam er gewoon niet meer van. Wat dat betreft heb ik het gevoel dat ik al 2 weken stil sta, maar het maakt niet uit, ivm het begin ben ik best strakker geworden, en daar ben ik erg blij mee!

Geloof dat alles nu onder controlle is... begin het nu dan toch wel een beetje spannend te vinden... Vrienden heb m'n vriend net op gehaald voor een vrijgezellenavondje, dus heb even het rijk voor me alleen.

Wordt een mooie dag morgen! We trouwen in een auto uit 1928! Allemaal lieve leuke mensen... Ga me er gewoon in gooien en kijken wat er gebeurd :D

Iedereen een fijn weekend! En spreek jullie snel (als getrouwde vrouw :p)

Geniet er lekker van!:)
Enne alvast gefeliciteerd:p:)

Fijne dag morgen!!!!!!

Ik wens je een super trouwdag toe! :cheer:
Gelukkig heb je prachtig weer om mooie trouwfoto's te kunnen maken.

Ik ben nu al 32 jaar samen met mijn man samen en hij is nog steeds mijn beste maatje, ik zou niet anders willen.
Er zijn altijd ups en downs maar dat hoort er nu eenmaal bij.
Geniet van je dag morgen en de komende jaren!

:klink: Proost op een happy huwelijk!

Oeh, morgen is DE dag!!!
Hoop dat je een fantastische, onvergetelijke dag hebt!
Alvast heel erg gefeliciteerd, jij en je bijna-hubbie :D

Ik wens je een super trouwdag toe! :cheer:
Gelukkig heb je prachtig weer om mooie trouwfoto's te kunnen maken.

Ik ben nu al 32 jaar samen met mijn man samen en hij is nog steeds mijn beste maatje, ik zou niet anders willen.Er zijn altijd ups en downs maar dat hoort er nu eenmaal bij.
Geniet van je dag morgen en de komende jaren!

:klink: Proost op een happy huwelijk!

Ahhhhhh how cute :heart: I'm a sucker for romance :o

Ha Sue, maak er een prachtige dag van! Enneh, laat ons dbb dames niet te lang wachten op foto's!
Gefeliciteerd! Dikke geluksknuffel!

Dus die fatburners werken niet bij jou, heb het aantal jaren gleden ook eens genomen en voelde me er ook niet goed op.
hopelijk gaat het verder goed met je.

Daar ben ik weer, getrouwde vrouw met man! :p
hihi, moet daar nog zo aan wennen! Maar ik heb werkelijk een boven verwachting super mooie dag gehad! Ceremonie was heel mooi, ongedwongen, persoonlijk en relaxed, we hebben van elk moment genoten.
Toch wel 1 van de mooiste dagen die ik gehad heb!
We hebben taart gegeten in de dierentuin. Taart was heel mooi! Paars! En lekkerrrrrrrr! Leuk feest ook!

Als de foto's binnen zijn, ga je ze zien hoor!!!

Vanmorgen eindelijk weer lekker getraind, nog even proberen deze week flink te knallen en vrijdag er nog even een mooie foto uit poepen :p

Zo te horen een mooie dag geweest, ook nog gefeliciteert :clap:

Gefeliciteerd met je huwelijk en nog vele jaren samen!
Zo te lezen heb je een super dag gehad.
Succes met de laatste dagen van de contest!

Gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

:clap::wave2::thumbs:

Daar ben ik weer, getrouwde vrouw met man! :p
hihi, moet daar nog zo aan wennen! Maar ik heb werkelijk een boven verwachting super mooie dag gehad! Ceremonie was heel mooi, ongedwongen, persoonlijk en relaxed, we hebben van elk moment genoten.
Toch wel 1 van de mooiste dagen die ik gehad heb!
We hebben taart gegeten in de dierentuin. Taart was heel mooi! Paars! En lekkerrrrrrrr! Leuk feest ook!

Als de foto's binnen zijn, ga je ze zien hoor!!!

Vanmorgen eindelijk weer lekker getraind, nog even proberen deze week flink te knallen en vrijdag er nog even een mooie foto uit poepen :p

Hartelijk gefeliciteerd Mevrouw ;) Sue!

Dat klinkt allemaal super leuk, taart in de dierentuin :meal:
Post die foto's nouuuuuuuu!!!!

Knap dat je alweer bent wezen trainen ook en veel plezier op het :toilet:

jammer maken wij mannen geen kans meer bij Sue

Van harte gefeliciteerd! :cheer:

Ben benieuwd naar je trouwjurk foto! :)

Alsnog gefeliciteerd sue, maak er wat moois van;)

Terug
Naar boven