MuscleMeat

Contest Log (v) Log Sue

Ben zooo benieuwd naar de foto's!!

Nog gefeliciteerd getrouwde vrouw...ben erg benieuwd naar de foto's:D

Gefeliciteerd getrouwde vrouw :D

Daar ben ik weer, getrouwde vrouw met man! :p
hihi, moet daar nog zo aan wennen! Maar ik heb werkelijk een boven verwachting super mooie dag gehad! Ceremonie was heel mooi, ongedwongen, persoonlijk en relaxed, we hebben van elk moment genoten.
Toch wel 1 van de mooiste dagen die ik gehad heb!
We hebben taart gegeten in de dierentuin. Taart was heel mooi! Paars! En lekkerrrrrrrr! Leuk feest ook!

Als de foto's binnen zijn, ga je ze zien hoor!!!

Vanmorgen eindelijk weer lekker getraind, nog even proberen deze week flink te knallen en vrijdag er nog even een mooie foto uit poepen :p

Mooi dat je zo'n onwijs leuke dag hebt gehad zeg!
Klinkt echt bijzonder, zo'n paarse taart. Volgens mij heb ik nog nooit paars voedsel gegeten, ever :scratch: :)

Succes met er nog een mooie foto uitpersen :D

F O T O O O S S S ! ! !

:D

gefeliciteerd :):thumbup:

Fijn dat het zo mooi is geweest!
Zet em op straks met de foto's! :)

:wave:

• Topic Starter Topic Starter
DANK JULLIE WEL ALLEMAAL!!!
:cheer::banana::rocknana::rocker2::cheer:

Was even ondergedoken :p verkorte witte broodsweek gehouden:D
Zal zo fotootje zetten, heb de echte nog niet binnen, maar kan jullie natuurlijk niet langer laten wachten, kan niet he :p

En ik ga zo eens even iedereen bijlezen, ben benieuwd hoe het met iedereen gaat, zo die laatste dagen (was voor mij wel zwaar die laatste week... onregelmatig gegeten, te weinig, af en toe een fruitella (of meer), nog wel getraind, niet meer gehardloopt (was bekaf na die bruiloft :D))

He meid! Lekker dat je bruiloft + wittebroods week zo leuk was. Gezellig dat je d'r weer bent :)

Netjes dat je nog wat aan trainen hebt kunnen doen zeg, ondanks alle drukte :thumbs:

En we kunnen natuurlijk niet wachten op die foto's van je :p

He meid! Lekker dat je bruiloft + wittebroods week zo leuk was. Gezellig dat je d'r weer bent :)

Netjes dat je nog wat aan trainen hebt kunnen doen zeg, ondanks alle drukte :thumbs:

En we kunnen natuurlijk niet wachten op die foto's van je :p

Thanxs! Ik vind het ook gezellig!
alvast 1 fotootje dan :D. Foto's van de fotograaf heb ik nog niet binnen.

Afbeelding 16.png

Oja, we kijken HEEEEEL blijf op de foto :p

Gaaf pak heeft je man aan.
Zo en jouw decolete lijkt wel een egoput :)
Jullie zien er goed uit samen

Leuk nogmaals heel veel geluk samen.;)

Mooie kleding hebben jullie aan, ik wens je suc6 met de laatste contestdagen deze week, zet m op:wl:

Jullie foto ziet er echt leuk uit. Mooie kleding .
IK ben benieuwd naar de andere foto's!

Leuke foto, veel geluk samen :thumbs:

Jullie zagen er super uit meid! gefeliciteerd :) beetje laat maar lukte niet eerder :( x

Jullie zien er super uit :cheer: helemaal op elkaar afgestemd!

Veel plezier straks bij het bekijken van de profi foto's maar eh... wij wachten ook op jouw
foto's hè :D

Terug
Naar boven