AndroidHealthClinic

logboek the strongest naar het WK 2006

• Topic Starter Topic Starter
goed gesproken Tbeast!!!!

"trainingsschema"

mijn huidige stats Lionel zijn squath 390 bench 240,5 , deadl 311

op vrijdag 1 september start ik op met

squath 2x3x250 kg
bench 2x3x150 kg
deadlift 2x3x220 kg

somigge vrijdagen zullen met 10 kg progressie om hoog gaan en sommgge met 5 kg

de laatste vrijdag van mijn trainings opbouw zal zijn twee weken voor de wk met deze sets

2x3x330 squath zonder squaht suite
2x3x210 bench zonder bench shirt
2x3x260 deadlift zonder deadlift suite

Lekker zo'n "trainingsschema" voor als je in een kuur zit :P
Dán kan je wel elke week blijven opgooien ja hahaha. Vertel je die jochies hier er wel bij dat dit voor hun minder zin heeft. ;)

Gelukkig voor jou zit je niet meer bij een bond die je dan laat pissen want dan hadden ze je weer gepakt. Evengoed, succes met trainen en het onthouden van coïtus in je dikke kuur...

Jammer joopie net zoals alle reakties over het in een kuur zitten.

is eigen keuze alsof je dan minder hard hoeft te trainen als je in de kuur zit

en dat gez... over het wel of niet lid zijn van een bepaalde bond is toch wel achterhaald.

kijk maar eens bij 2005 bij de positieven staat een bekende ned naam die bij een club zit waarvan de coach zegt dat het niet nodig is om te gebruiken

yeh right ophouden met het hypocriete gejammer wat is het toch met mensen als ze hun doelen niet kunnen halen dan maar afgeven op degenen die het wel kunnen, nee leer ervan en kijk is goed naar jezelf .. is soms erg verfrissend haha zo dat is er weer uit,!!!!
:D

hahaha ja jammer, maar wel goed dat jij reageert Tbeast... goed dat je er weer bent!

wel het is leuk dat jij ook weer van de partij bent champ.

Wat is er nou jammer, jullie zijn er toch trots op wat jullie doen, gooi die jeugdtrauma's toch eens overboord.

net zoals alle reakties over het in een kuur zitten.
Hij is een van de weinige tegelzetters/powerlifters die gewoon ronduit zeggen wat ze gebruiken in het openbaar. Jullie hebben een bond opgericht om eerlijk te kunnen zijn, moet je ook niet in janken uitbarsten als mensen eerlijk zijn in wat ze er over denken.

is eigen keuze alsof je dan minder hard hoeft te trainen als je in de kuur zit
Iemand die 890 draait zonder kuur, haalt 950 met kuur veel makkelijker dan zonder kuur. Sterker nog, hij haalt 950 makkelijker met kuur dan 930 zonder kuur. Als je nog steeds even hard moest trainen, waarom nam je dan middelen, het is duur, je loopt gezondheidsrisico's, je loopt kans op schorsingen en boetes....

en dat gez...(eik?) over het wel of niet lid zijn van een bepaalde bond is toch wel achterhaald.
Huh? Watte? Wat mag om welke(?) reden niet (meer) gezegd worden?

kijk maar eens bij 2005 bij de positieven staat een bekende ned naam die bij een club zit waarvan de coach zegt dat het niet nodig is om te gebruiken
Code:
2005 Roessen Sebastiaan Netherlands WM Men male 12.11.05 11.11.07
Coaches zeggen zoveel, zeker coaches die vroeger zelf ook gebruikten. ;) Suggereer jij trouwens dat die coach hem had kunnen tegenhouden? Volgens mij had een betere berekening van halfwaardetijden inclusief een zelfcontrole hem eerder tegengehouden, maarja, kuren is koppig zijn he.... :P

yeh right ophouden met het hypocriete gejammer wat is het toch met mensen als ze hun doelen niet kunnen halen dan maar afgeven op degenen die het wel kunnen,
Ik zei alleen dat de jochies hier moeten opletten dat zo'n ''trainingsschema" echt niet zo super is. Als je niet kuurt kun je echt niet zo lopen opgooien, dus ik zeg het zodat ze het niet gaan nadoen. Tenzij er natuurlijk argumenten zijn waarom je het wel zo zou moeten aanpakken, dan hoor ik die graag......

nee leer ervan en kijk is goed naar jezelf .. is soms erg verfrissend haha zo dat is er weer uit,!!!!
:D
Ja, nu weten we wel dat je riodrage hebt. :P

De enige reden die ik kan bedenken waarom de TS het zo zou doen is het spiergeheugen. En aangezien hij al jaren aan de top draait, zal hij wel weer op niveau kunnen komen op deze manier, eventuele kuren buiten beschouwing latend.
Persoonlijk denk ik dat mensen die hun grens nog niet bereikt hebben (zoals ik) niet veel hebben aan zo'n opbouw, ongeacht of ze kuren of niet. Dit lijkt me geen manier om "nieuwe kracht" op te bouwen, enkel je lichaam weer op een oud niveau terug te laten keren (-->spiergeheugen).

hehe weer wat leven in de brouwerij las de laatste tijd weinig interesants

en riodrage nee ben al 1,5 jr vrij van middelen en heb bewezen dat je zonder
leuk kan draaien op een wedstrijd maar ,,echte kilos ,, til je alleen met

hoewel toen 1,5 jr geleden??? met ruim 118 kg lich gew en vol tot de oren een max box squat van 270 kg vorige week met lich gew van plms 108 een max boxsquat van 290 kg
en een bank met pakje plms 190 kg dus zeg het maar. haha

En vanwaar de keuze geen middelen meer te gebruiken dan,Tbeast?

kreeg vorig jaar wat gezondheidsproblemen waarvan in eerste instantie gedacht werd dat het door het gebruik kwam, echter was het meer een opeenstapeling van factoren; ondersteuning, veel werken ook s,nachts in de horeca naast mijn gewone baan , eigen praktijk massage, voorbereiding wedstrijd enz kwam erachter dat je motor kunt opvoeren tot een bepaalde hoogte ben toen radicaal met het gebruik gestopt en dat beviel me wel ben teruggevallen van 118 tot bijna 101 blijf nu tussen de 105 en 110 maar ben door westside training op redelijk niveau gebleven mijn enigste doelstelling is een boxsquat van 300 te halen dan weet ik waar ik ongeveer met mijn gewone squat zit zat toen 1,5 jr geleden met een box van 270 op een 350 squat dus ben benieuwd wat het met een box van 300 zou zijn.:cool:

Thanks voor je toelichting,bro.

Soms is het ook erg verstandig om effe paar stapjes terug te doen zodat je er later weer een paar voorwaarts kan maken.

Of ben je er echt helemaal klaar mee en zou je nooit meer wat willen gebruiken?

Trouwens respect voor je krachtstats.....zelfs als ik nokkievol zit met a.s kom ik niet eens in de buurt.:p

Beste Joopie

ik ben nooit positief bevonden ,alleen maar geschorst omdat ik niet in de gelegenheid was om te kunnen pissen

een domper voor de NPB en Knkf .één van neerlands beste powerlifters aan de kant gezet omdat de waarheid over deze bond omtrent corruptie ,fraude en bevooroodelingen aan het licht zou komen.

dat is de reden waarom The Strongest is geschorst ,een geplande controle opgezet door H.K voorzitter NPB en R.W voorzitter KNKF

,maar ze hebben eé'n ding over het hoofd gezien.nl.

THE STRONGEST IS NIET TE STOPPEN ALS HET OM GERECHTIGHEID GAAT?

oja en over die Coach ,van Pure kracht ,daar hebben we het niet meer over,we moeten allemaal verder en oude koeien uit de sloot halen
behoort niet meer tot deze tijd

Laatst bewerkt:
zo gisteren maandag dus de training van afgelopen vrijdag gedaan omdaty ik moest werken .de resultaten gisteren waren

kniebuigen 3x265
bankdrukken 2x3x175
deadlift 2x3x230

wat een lauwe reaktie op mijn sms krok jij hebt het misschien niet nodig maar nu ik niet meer bij pwh zit wil toch wel proberen de lifters te motiveren

en ik weet gewoon zeker dat er niet veel lifters zijn die 270 bovenhands sumo tillen ok:mad:

Tbeast,dat is mijn manier van opjutten ,dan ga je nog harder trainen en je best doen ,maar nu weet ik pas wie je bent gek eigenlijk je 06 kwam niet overeé'n met je naam vandaar sorry TG

Laatst bewerkt:
Niet bij bij plh? ik dacht dat je terug zou komen en hard! om die kroket ff te laten zien hoe het moet!
Dat mensen boven de 160cm indrukwekkender zijn :p hehe

maar euh.. die centrale training was wanneer? want begreep dat jij me op de hoogte moest houden als team master meester kroket :p

(ooh BTW die opmerkingen moeten dus ook motiverend werken he.. niet dat ik strax weer klappen krijg ofzo)

Ja soms loopt het wat anders dan men in de planning heeft daar weet jij ongetwijfeld alles van champ heb best wel een roerig jaar bijna achter de rug
en wil eerst weer gaan investeren in mezelf en dingen die voor mij een stuk belangrijker zijn dan competatief aan het oude ijzer te hangen.
Dat wil niet zeggen dat ik niet train dat is het geluk van een gym thuis waar ik alles kan doen wat ik belangrijk vind om te poweren.
En sorry krok maar een goede administratie is ook belangrijk haha o ja kon net de 300 niet omhoog krijgen in m,n single ply k.....:eek:

de centrale training is 14 oktober in Emmeloord

ik hoorde dat je ook toch wel mee wilde ,ik dacht dat jij me had gezegt dat je een blessure had ,en hoe zit dat dan me je maatje ,wil die ook mee.

ik kan je de boekings site van de vliegtuigmaatschappij wel ff toesturen als je dat wilt??

soms benik als team leider erg druk met me werk ,maar verwacht ook van mijn lifters dat ze eigen initiatief tonen als ze iets willen dan moeten ze zich melden.

ja ik ga gewoon heen.. als je dat wilt opsturen graag. maatje wilt ook wel mee maar weet niet of hij het financieel red.
blessure houd me nu niet tegen

heb ff een email gestuurd met gegevens ierland

Terug
Naar boven