AndroidHealthClinic

logje eerste kuur sus en deca

• Topic Starter Topic Starter
de verleiding ... is groot.... Mn maten waren gisteren allemaal paddos aan het eten... Normaal ontbreek ik aan zulke dingen nooit ! Maar gisteren dan toch maar het hazenpad gekozen om niet te hard in de verleiding te komen. Het is hard.. dat is het zeker. Maar het MOET !
Ik vrees dat ik zulke verleidingen nog vaak ga tegenkomen deze vakantie aangezien we allemaal vaak op stap gaan enz en ik hoop da ik het ga kunnen weerstaan.
Jointjes roken ben ik ook zwaaaaar mee geminderd. Doe eigenlijk niets meer terwijl ik vroeger praktisch alles deed. Maarja, dat moet je er voor over hebben als je groot wil zijn :)
greetz

ik denk dat je getikt zou worden, pados en hoge testeron waardes samen zullen vreemd uitpakken vermoed ik;)

Stoner zei:
de verleiding ... is groot.... Mn maten waren gisteren allemaal paddos aan het eten... Normaal ontbreek ik aan zulke dingen nooit ! Maar gisteren dan toch maar het hazenpad gekozen om niet te hard in de verleiding te komen. Het is hard.. dat is het zeker. Maar het MOET !
Ik vrees dat ik zulke verleidingen nog vaak ga tegenkomen deze vakantie aangezien we allemaal vaak op stap gaan enz en ik hoop da ik het ga kunnen weerstaan.
Jointjes roken ben ik ook zwaaaaar mee geminderd. Doe eigenlijk niets meer terwijl ik vroeger praktisch alles deed. Maarja, dat moet je er voor over hebben als je groot wil zijn :)
greetz
Ik hoop dat je alles goed op een rijtje hebt staan en weet waar je mee bezig bent!

Wees slim en gebruik je volle verstand met die shizzle, maar om allerlei soorten dope en geestveruimende middelen te gebruiken tijdens je kuur ben ik op tegen!

wat je doet moet je zelf weten! maar denk wel naa voordat je zoiets doet!

voor alle duidelijkheid ik het het dus niet gedaan :) en daar ben ik nu wel blij om.
Gisteren vrijdag btw weer 1ml sus en 1ml deca eraan in.

Stoner zei:
voor alle duidelijkheid ik het het dus niet gedaan :) en daar ben ik nu wel blij om.
Gisteren vrijdag btw weer 1ml sus en 1ml deca eraan in.

Bwa gewoon alles in de kuur investeren en niet feesten enzo . Daarna heb je er dubbel zoveel plezier van .

vandaag maandag 26 juni van week 4.
Juist keiharde been-training achter de rug.
Gewicht was 78,6 !

neen, dit moet ik wel toegeven dat dat niet het geval is.
Dus gewicht kan van dag tot dag beetje verschillen. Ik weeg mij altijd in de zaal want heb thuis geen degelijke weegschaal. Maar dat is ongeveer altijd op het zelfde tijdstip dus zoveel zal het ni verschillen.

Stoner zei:
neen, dit moet ik wel toegeven dat dat niet het geval is.
Dus gewicht kan van dag tot dag beetje verschillen. Ik weeg mij altijd in de zaal want heb thuis geen degelijke weegschaal. Maar dat is ongeveer altijd op het zelfde tijdstip dus zoveel zal het ni verschillen.

Nee dat niet maar dan ken je je effectieve gewicht ook niet hé . Ik weeg 's avonds ook 2 a 2,5 kg zwaarder dan smorgens .

maar vermits ik mij altijd zo weeg zie ik toch of er vooruitgang is of nie :)

Even update
vandaag dinsdag rugdag:) Gewicht 78,6kg
Gewicht gaat lekker omhoog alleen heb ik niet echt het gevoel dat ik breder wordt. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen... mijn drang naar groeien blijft. Voel mij ook ni speciaal anders dan normaal. Kan gewoon meer gewicht pakken bij mijn oefeningen en het gewicht gaat omhoog.
Misschien ben ik ongeduldig :) Het is vandaag ook "nog maar" week 4 van de 10 dus het meeste moet nog komen?
groeten

Stoner zei:
Even update
vandaag dinsdag rugdag:) Gewicht 78,6kg
Gewicht gaat lekker omhoog alleen heb ik niet echt het gevoel dat ik breder wordt. Ik weet niet hoe ik het moet uitleggen... mijn drang naar groeien blijft. Voel mij ook ni speciaal anders dan normaal. Kan gewoon meer gewicht pakken bij mijn oefeningen en het gewicht gaat omhoog.
Misschien ben ik ongeduldig :) Het is vandaag ook "nog maar" week 4 van de 10 dus het meeste moet nog komen?
groeten
Je zal zelf ook niet echt veel vooruitgang zien omdat je je eigen waarschijnlijk wel elke dag in de spiegel ziet. Je had beter van je eigen een foto kunnen maken voordat je begon om zo te vergelijken. Plus dat het idd nog maar week 4 is dus je zou het alsnog kunnen doen.

Alleen mensen die je een tijdje niet zien, zien het verschil.

Je ziet jezelf waarschijnlijk elke dag al in de spiegel.
Als je elke dag verschil zou zien was het feest.

hehe ja dat is wel waar ja. Gisteren dinsdag van week 4, 1ml sus er in.
We zien wel waar ik eindig he.

vrijdag 30 juni. Begin van de vakantie en ook meteen prik nr 8 met 1ml sus en 1ml deca. Dit maakt dan ook het einde van week 4 :)

gewicht blijft op 78kg hangen....

niet zo focussen op gewicht gast. Gewoon lekker blijven eten en knallen, miss af en toe wat lichaamsdelen opmeten..

Succes!

even nog een update.
Ben nu al 4 volledige weken bezig en ik moet zeggen dat ik het nu pas echt begin te voelen. Ben redelijk vlug opgejaagd en soms wordt het zelfs zo erg dat ik mijn eigen betrap van op mijn tanden te bijten :) Voor de rest, trainen als een beest en een leuke plofkop... lol ....
Nog 6 weken te gaan. Lijkt mij nog zo lang maar ik wil er absoluut alles uithalen aangezien ik niet van plan ben ooit nog eens te kuren.

vandaag maandag 3juli.
Ik ga vanaf vandaag beginnen met elke dag 10mg nolva te nemen tot het einde van mijn kuur.
Daarna uiteraard 2 weken rust en dan terug 3 weken nakuren.
Dit ga ik doen om mijn vocht tegen de gaan en de gyno te voorkomen. Ik heb alles mooi uitgerekend en heb net genoeg nolva tabs om dat te doen.
Had graag jullie meningen hierover gehad?

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven